אופנת נשים: אליאן סטולרו

אליאן סטולרו-אופנתנשים-אופנה
|

אופנת נשים: אופנה אינה שייכת לזמן, גיל או מקום. היא מרחפת כחלק מחיינו. מותר לכולם לגעת בה. והחיים, גם הם שייכים לכולם. לכולנו צריך להיות מקום שווה שם. – צילומים: שנטל סטומן

אופנת נשים – מאת: אפי אליסי

אליאן סטולרו-אופנת נשים
מקומה של האשה. אליאן סטולרו. צילום: שנטל סטומן

אחרי שעוררה שיח על מקומה של האישה במרחב החיים ובעולם האופנה, בהן מופיעות בקמפיינים כמעט תמיד,  דוגמניות חטובות/טאלנטיות. חוזרת סטולרו לדגמן את הקולקציה החדשה כפי שעשתה בקמפיין הקודם, שהיה סוג אמירה חברתית, שלדעתנו חשוב שתיאמר. 

לאמירה הזו שלה חיברה אליה סטולרו את האחות, שנטל סטומן, שצילמה לאליאן בעבר. סטומן הפריזאית בחרה את קירות הגרפיטי בדרום תל אביב כרקע לצילומי הקמפיין הנוכחי. עוד אמירה חברתית?

אליאן סטולרו-אופנת נשים-מגזין-אופנה
צילום: שנטל סטומן

סטולרו שחיה במיד טאון התל אביבי הצבעוני, לוקחת אל פלטת הצבעים שלה את פריטי הקולקציה החדשה ומורחת אותם בצבעוניות עשירה. אמנות עכשווית מתפרצת ומאופקת במברשת אחת.


כיאה לניחוח הפריזאי

שיש בו עלית ודיוק, ניכר כי סטולרו לא מתפשרת על איכות הבדים בהם עשתה שימוש בקולקציה זו: כותנה, כותון לייקרה, סאטן, שיפון, ברוקאד, ג'ינס, ג'רסי, טוויד, צמר וקשמיר.

אליאן סטולרו-אופנת נשים-מגזין-אופנה-דיגיטלי
צילום: שנטל סטומן

מה בקולקציה

חליפות מכנסיים וחצאית בהדפסים ובגזרות השומרות על צללית נשית והדוקה לגוף, שמלות יום וערב באורך הברך בגזרות קוקטיות. מכנסיים קלאסיות בקו ישר ובסיומת רחבה ומרחפת, כמו נוגעת, לא נוגעת.

סטולרו מציעה גזרה חדשה, שאינה מאפיינת אותה, בחליפת רוכסנים שחורה ונזירית.

אליאן סטולרו-אופנת נשים-מגזין-אופנה-אונליין
צילום: שנטל סטומן
אליאן סטולרו-אופנת נשים-מגזין-אופנה-אינטרנטי
צילום: שנטל סטומן
אליאן סטולרו-אופנה
צילום: שנטל סטומן

טווח מחירים

שמלות יום: 1,800-3,800 שקל, חצאיות: 1,200-2,400 שקל, מכנסיים: 1,200-2,200 שקל, חולצות וסריגים: 1,200-2,200 שקל, ז'קטים: 2,400-4,600 שקל, מעילים: 3,200-4,600 שקל, שמלות ערב: 2,800-8,500 שקל. בלי קשר לחשיבות האמירה החברתית של סטולרו על מקומה של האשה, למחירי הפריטים של סטולרו אמירה משל עצמם.

אליאן סטולרו-אופנת נשים-מגזין-אופנה-ישראלי
צילום: שנטל סטומן

אופנת נשים: אליאן סטולרו

דיזנגוף 253, ת"א. טל'. 03-6042167

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק