אמה שפלן חוזרת לישראל

אמה שפלן -2
|

אמה שפלן, זמרת הסופרנו המצליחה בעולם חוזרת לשלוש הופעות בישראל. לאור ההצלחה הגדולה, אמה שפלן, זמרת הסופרנו המצליחה בעולם חוזרת לשלוש הופעות בישראל

בתאריכים ה-23.12.15-24.12.15 בהיכל התרבות, תל-אביב וב-22.12.15 בהיכל רענן כץ (רוממה) חיפה 

אמה שפלן -1
להשיג אפקט רוק חזק יותר ולהדגיש את גוון הפופ האפל של קולה. אמה שפלן. צילום: יח"צ

לאור ההצלחה הגדולה, אמה שפלן, זמרת הסופרנו המצליחה בעולם חוזרת לשלוש הופעות בישראל, בתאריכים ה- 22.12.15 בהיכל רענן כץ (רוממה) חיפה וב-23.12.15-24.12.15 בהיכל התרבות בתל אביב.  הופעותיה וסגנונה הייחודי ידועות ברחבי העולם כמעניקות לצופים חוויה קסומה, מרגשת ובלתי נשכחת.
אמה שפלן, זמרת הסופרנו רבגונית, מחברת ומלחינה המצליחה בעולם, החלה את הקריירה המוזיקלית שלה במסורת הקלאסית ולאחר מכן עברה לרוק. היא מצאה שלמרות שהרוק מעניק לה חירות אמנותית מסוימת וגרם לה לחקור את המנעד הנמוך יותר של קולה.מחקר זה הוביל אותה ליצירת סגנונה הייחודי שבו היא מסוגלת לבטא באופן חופשי את החוויות המוזיקליות שלה וכלל, את הנטיות האמנותיות שלה.

בסיוע של מוזיקאים דגולים ממגוון רחב של סוגות בתעשייה, סגנונה האישי הלך והתפתח לצירוף של השפעות מגוונות, בהן אופרה, שירה לירית, טרנס מודרני, רוק וסינתפופ. למרות שגדלה כדוברת צרפתית, אמה החליטה ששני האלבומים הראשונים שלה ייכתבו בעיקר באיטלקית של ימי הביניים משום שהאמינה "שזו שפה שירית מטבעה המותירה מרחב גדול מספיק לחלומות וניסויים ווקאליים והיא מחוללת השפעה פואטית".

אלבומה הראשון, Carmine Meo מייצג את הצעד הראשון שלה כאמנית מקצועית והוא מכר מעל לשני מיליון עותקים ברחבי העולם תוך שהוא זוכה פעמים רבות במעמד של אלבום פלטינה. אלבום זה הביא את עבודתה של שפלן לתודעה ברחבי העולם של יותר מ-25 מדינות.
לאלבומה השני, Etterna,  כתבה אמה כשהיא שוחרת שירה וספרות מושבעת, כאשר המלים באיטלקית של ימי הביניים, כשהיא משתעשעת עם הזמן והסגנון ומשתמשת, כדבריה "בהרבה מלים ארכאיות וביטויים שנבחרו בקפידה" על מנת לעורר מהשכחה את המשוררים והמחזאים העתיקים הדגולים ויצירותיהם ואפילו קטעים משירתה של המשוררת היוונית סאפפו כמחווה לאהבתה לשפה היוונית.
אחד משיתופי הפעולה המיוחדים ביותר של אמה התרחש בעת ההקלטה של אלבום Etterna באולפני אייבי רואד, כאשר הן התזמורת הפילהרמונית של לונדון והן המקהלה הפילהרמונית של לונדון ליוו אותה בנגינה ושירת הקומפוזיציה של רוול. אמה הייתה בעננים והחוויה הייתה עבורה רגע מיוחד במינו, בלתי נשכח ומרגש במיוחד. במהלך התקופה היא הקימה את חברת ההפקות שלה, Nimue Music.

אמה שפלן -3
זמרת הסופרנו המצליחה בעולם. אמה שפלן. צילום: יח"צ

בעקבות האלבום המצליח Etterna  הוזמנה אמה שפלן לתת קונצרטים מדהימים ומכשפים אשר היא הפיקה וביימה בעצמה.
סגנונה הייחודי והכריזמה של אמה הניבו לה הזמנות להופעות בכמה מהמקומות המיוחדים בעולם, לרבות האקרופוליס באתונה, באמפיתיאטרון "אולימפיה" ביוון, בארמון הקרמלין במוסקבה, בבית האופרה אספלאנאד בסינגפור, באמפיתיאטרון בקיסריה, ישראל, בתיאטרון קארה בהולנד, תחת כיפת השמיים במאוזוליאום הרומאי שנחשף ליד בלגרד (בפני 10,000 בני אדם), בקונצרט נוסף תחת כיפת השמיים באתר של מקדש עצום בגודלו בבאלי, על חוף חממת בטוניס, במונקו באירוע החלקה על הקרח שנערך בחסות הנסיך אלברט וגבוה מעל מסלול מרוצים לרגל פתיחת מרוצי פורמולה 1 בסינגפור ועוד.

אלבומה החדש של אמה שפלן,"DUST OF A DANDY"  ("אבק של גנדרן"), ניחן בצליל אלקטרו-רוק-פופ אפל. ולאחר מכן את האלבום  "MACADAM FLOWER" שכולו באנגלית וציינה שהאנגלית מאפשרת לה להשיג אפקט רוק חזק יותר ולהדגיש את גוון הפופ האפל של קולה. בנוסף כתבתה גם את "poem in prose" בצרפתית, המעניק לאלבום מגע אלגנטי ייחודי ועל-זמני.
אמה שפלן תמיד היתה מעורבת בכל שלבי היצירה, הלחנה, כתיבת המלים, הפקה והפקה בפועל של היצירה. היא זו שמחליטה על כל צעד ובעבודה חדשה זו היא מציגה בפנינו גם את יצירותיה הצילומיות.
מכירת הכרטיסים להופעה בישראל החלה היום, בשעה  9:00 בבוקר, דרך חברת הכרטיסים "לאן" בטלפון 8780* או דרך האתר www.leaan.co.il
מחירי הכרטיסים למופעים: החל מ-199 ועד 699 שקל

תגובות פייסבוק