אמנות למען עמותת אתגרים

צעד קטן-3
|

"צעד קטן": אמנים וגלריות אמנות למען עמותת אתגרים

תערוכת מכירה של יצירות אמנות ישראלית במוזיאון נחום גוטמן
לטובת פעילות אתגרית לאנשים עם מוגבלות
5-7.11.2015
אוצרת: מירי בן משה

צעד קטן-4
זויה צ'קרסקי – מכבסה ברעם

עמותת אתגרים בשיתוף עם מוזיאון נחום גוטמן לאמנות וסותבי'ס ישראל מעלה בפעם השלישית את "צעד קטן", תערוכת מכירת יצירות אמנות של אמנים ישראלית. ההכנסות מתערוכת המכירה תשמשנה לקידום פעילות עמותת "אתגרים" המפעילה כ-6000 פעילויות בפריסה ארצית, במסגרתן תכניות שיקום וחוגי ספורט אתגרי לילדים ובוגרים עם מוגבלות מכל סוג: פיזית, חושית, קוגנטיבית או נפשית. ההכנסות משתי תערוכות המכירה הקודמות אפשרו לעמותת "אתגרים" להפעיל תכניות שיקום שנתיות בעוד 20 קבוצות ילדים עם צרכים מיוחדים.

בתערוכה, אשר הפכה למותג מוכר בקרב אספני וחובבי אמנות, יציגו 80 אמנים מובילים ומבטיחים, יוצרים ותיקים לצד כישרונות צעירים כ-150 יצירות אמנות ישראלית, בטווח מחירים הנע בין 500-10,000 דולר.

צעד קטן-2
אורי ליפשיץ – ילדה

בין המציגים: גלעד אופיר, עילית אזולאי, מאיה אטון, איתמר בגליקטר, משה גורדון, דדה, נטליה זורבוב, ארז ישראלי, מאיה כהן לוי, איילת כרמי, אורי ליפשיץ, אורלי מיברג, רמי מימון, חנה סהר, מירב סודאי, זויה צ'רקסקי, אולגה קונדינה, משה קופפרמן, רועי קופר, יגאל תומרקין ועוד.

את התערוכה אוצרת מירי בן משה, בין האוצרות המובילות והחשובות באמנות הישראלית, אוצרת אוסף הפניקס חברה לבטוח בע"מ.

לדבריה: "המסורת של תערוכת "צעד קטן" היא בעלת חשיבות מיוחדת בעיניי. לאומנים המציגים בה ניתן ערך מוסף של עשייה חברתית בעלת חשיבות, והרוכשים נהנים גם מסיפוק שבא מרכישת אמנות. האמנות תמיד צובעת את חיינו וכאן – האמנות היא גם ההשראה שמביאה איתה את ההזדמנות לעשות מעשה משפיע ומשנה חיים. עמותת "אתגרים" יוצאת זוכה מכך הן כי מקבלת תרומה להמשך הפעילות המבורכת שלה והן תשומת לב ציבורית מזווית אחרת".

ניתן להתרשם מהיצירות ולבצע רכישה מוקדמת באתר התערוכה: www.etgarim-daroma.org

צעד קטן-1
מאיה אטון- רשום

עמותת "אתגרים"- לפרוץ גבולות, לדעת שאפשר! העמותה נוסדה לפני 20 שנה במטרה להעצים את תחושת המסוגלות של אנשים עם מוגבלויות מכל סוג. לאפשר להם להשתלב בחברה ולממש את הפוטנציאל האישי הגלום בהם בכל תחומי החיים, באמצעות ספורט ופעילות אתגרית בטבע. בעמותת "אתגרים" מסייעים לכל ילד ומבוגר עם מגבלה פיזית, נפשית או קוגנטיבית, להאמין בעצמו וביכולת שלו לפרוץ גבולות, להתגבר על מכשולים פיזיים ותפיסתיים, להשתלב בקהילה ולהוביל את עצמו לחיים מלאי תקווה וסיפוק.

כל התרומות ממכירת יצירות האומנות בתערוכת "צעד קטן" יאפשרו לחברים נוספים
להשתלב בפעילויות עמותת אתגרים.
ערב פתיחה – חמישי 5.11 19:00-22:00
התערוכה תוצג בימי שישי 6.11 בין השעות: 10:00-15:00 ושבת 7.11 בין השעות: 10:00-17:00
במוזיאון נחום גוטמן לאמנות- רח' שמעון רוקח 21, נווה צדק, תל אביב.

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק