אנג'ל ברנס חזורת בעונה שניה של ״דאנסטורי״

משתתפי דאנסטורי
|

לאחר הצלחה מסחררת של העונה הראשונה הסדרה חוזרת עם שחקנים חדשים ואתגרים חדשים וחוק אחד – אין חוקים! תתכוננו לרקוד. תתרגלו: דניאל גל, סימור דניאל, אלמה קישון, יובל גונן, דניאל ברוך, יסמין גנדיס, אנג'ל ברנס ומיכאל גבעתי

 

מיכאל גבעתי, אלמה קישון, דניאל ברוך
מיכאל גבעתי, אלמה קישון, דניאל ברוך. צילום: יח״צ

 

מאת: מאיה אושרי כהן

 

בצרחות של אושר של מעריצים ומעריצות ובהמתנה מרגשת הושקה העונה ה-2 של סדרת הנוער דאנסטורי של ערוץ דיסני בנוכחות כוכבי הסדרה ביניהם: דניאל גל, סימור דניאל, אלמה קישון, יובל גונן, דניאל ברוך, יסמין גנדיס, אנג'ל ברנס ומיכאל גבעתי. מדובר בסדרת הנוער 'דאנסטורי', המשלבת ריקודים, מוזיקה ודרמה בחייהם של בני נוער- חלומות, אהבה, משפחה.

יסמין גנדיס
יסמין גנדיס. צילום: יח״צ

לאחר שהעונה הראשונה הצליחה להיכנס למועדון של הגדולים בפרוייקט פרפקט דאנס העולמי, הגיעה העונה השניה אשר לוקחת אותם רחוק יותר אל האתגר הבא – לנצח בתחרות האירופאית נגד הלהקות הטובות בעולם. מנהל חדש בשם בארי מאן מגיע מחו"ל ומביא איתו ללהקה סטנדרטים קשוחים של עבודה, משטר אימונים מפרך וטוטאלי, ודרישות להקרבה שהרקדנים לא הכירו עד כה.

אנג'ל ברנס
אנג'ל ברנס. צילום: יח״צ

גיבורי הסדרה יגלו במהלך העונה שכדי להגיע לרמת המצוינות הגבוהה הנדרשת לתחרות הבינלאומית, הם חייבים להשקיע את הלב ואת הנשמה, ולהפגין נחישות ומוטיבציה עילאית. רק מי שהריקוד זורם לו בדם יצליח לשרוד את הקושי. בעונה השנייה הצטרפו לסדרה דמויות חדשות ומרתקות שייקחו אותנו אל עולם ה-Street Dance, תחרויות ריקוד שאינן מתקיימות במסגרת ממוסדת אלא ברחוב, שבו החוק היחידי הוא  – "אין חוקים!" רקדני להקת פרפקט דאנס הישראלית יעברו במהלך העונה השנייה מסע התבגרות שבו כל אחד מהם יחפש את דרכו הייחודית ואת קולו האישי. ההצלחה בתור רקדני 'פרפקט דאנס' משפיעה על כל אחד מהגיבורים אחרת ולוקחת אותו לחיפוש עצמי אחר הריקוד המושלם שלו. בדרך כולם ילמדו שהשאיפה להישגיות, הרצון להביס את כולם ולהיות הטוב ביותר, לא חייבים לבוא על חשבון חברות והקרבה למען אחרים.

יובל גונן
יובל גונן. צילום: יח״צ

מה באופנה: בשיא השיק בלטה יסמין גנדיס בצמות אתיופיות ארוכות ובשמלה מעטפת שחורה, בשילוב מגף המקנה לה מראה של באתי הכי קולית שיש ואני עדיין בולטת. שווה לצאת לדייט עם הגברים של הסדרה שבאו בלוק אחיד עם ברמודה לבנה וחולצה צבעונית מכופתרת. פחות אהבתי את החליפה המנצנצת של אנג'ל ברנס שפחות משתלבת עם הוויב של האירוע.

'דאנסטורי' תעלה לשידור בערוץ דיסני לצופי yes החל מ-16 ליוני 2019.

 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עיתונאית אופנה וביוטי
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

 

מיר רום – עורכת ראשית
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק