אנחל בונני ושביט ויזל 5 כוכבים. מיקי גבע הרבה פחות

שביט-ויזל-חדשות-אופנה-ישראלית
|

אופנת סגל (בבעלות גיא מור ומני יונה) קיימו השקה אינטימית (חנות חדשה בנמל תל אביב) ברוח הקורונה והמוזמנים שמרו על ההנחיות והגיעו עם מסכות: ראינו שם את אנחל בונני, מיקי גבע, משה אשכנזי, איתי תורג'מן, שביט ויזל וישראל אטיאס. מבקרת האופנה שלנו התעלמה מהמסכות והתמקדה באאוטפיטים של הטאלנטים

מאת: חדיג׳ה דסוקי – מבקרת ועורכת אופנה Fashion Israel

אנחל בונני

אנחל בונני, הגיע עם לוק שבכיף הייתי מעניקה לו חמישה כוכבים. המכופתרת הכיפית, הג'ינס הבהיר והשרוכים הצבעוניים שגרמו לי לצרוח מיופי, הכל התחבר ויצר אאוטפיט מושלם. לא סתם קראו לו מלאך, מלאך משודרג בלי כנפיים, אבל עם הרבה סטייל!

אנחל-בונני-מגזין-אופנה-2021
אנחל בונני. צילום: רפי דלויה

מיקי גבע

מיקי גבע, כזה חמוד, כזה מצחיק וכזה לא הצליח לו הלוק. המשורר התכוון שהלוק יהיה קז'וואל וחמוד – יצא לוק בנאלי ולא ברור. פעם הבאה?

מיקי-גבע-אופנת-גברים
מיקי גבע. צילום: רפי דלויה

איתי תורג'מן

איתי תורג'מן. על הגבול בין סבבה למגניב. קרל לגרפלד על הפולו והשוז בהחלט הוסיפו סטייל ללוק. אין ספק שאם זה היה מישהו אחר האאוטפיט היה פחות סטייל. מדובר באיתי תורג'מן, משהו בנוכחות שלו מקפיץ את האאוטפיט שהוא שם עליו!

איתי-תורג׳מן-אופנה
איתי תורג׳מן. צילום: רפי דלויה

ישראל אטיאס

ישראל אטיאס שלום, ברצוני להודיע לך כי ג'ינס כחול + נעל הכאמל + טישרט שחורה מאוד לא מתחברים בעליל. אמנם שלושת הפריטים והצבעים אמורים להיות ניטרלים, כנראה שהכחול של הג'ינס הפריע לחלק שמעליו וממתחתיו. מבאס!

ישראל-אטיאס-אופנה-2021
ישראל אטיאס. צילום: רפי דלויה

שביט ויזל

שביט ויזל, כבשה אותי וגם היא מקבלת חמישה כוכבים שזכתה בהם ביושר. כך בדיוק מגיעים להשקת חנות לאופנת גברים, הכי אישה בחליפה שבאה לפזר אבק סטייל בסביבתה.
נ.ב. אהבתי את השחור לבן הקלאסי בגרסה המודרנית והמשודרגת.

שביט-ויזל-אופנה-ישראלית
שביט ויזל. צילום: רפי דלויה

צחי קומה

צחי קומה, השוז אומרות הכל! אאוטפיט שתענוג להביט בו, מחמיא לך ומתאים למאורע. השיער עשוי טו מאצ' – נעביר את זה הלאה הפעם. לא נשארו חמישה כוכבים לחלק. תסתפק בארבע!

צחי-קומה-חדשות-האופנה-2021
צחי קומה. צילום: רפי דלויה

חדיג'ה דסוקי עיתונאית אופנה Efifo

חדיג'ה דסוקי – מבקרת ועורכת אופנה
אינסטגרם: khadijeh.a.s

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק