אנשים ואופנה: עידו לביא סוגר, יוסף נסגר ומייקל לואיס

נועם פרוסט צילום עדו לביא מייקל לואיס צילום נסים יצחק יוסף צילום פייסבוק, אופנה, חדשות אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה
|

התפקידים האיכותיים המצפים למייקל לואיס, נועם פרוסט התחתנה ומראה לכולם איך עושים את זה נכון. ההליכה המנצחת של ארבל קינן

 

עידו לביא מתוך ההרצאה שלו mind the gap, אופנה, חדשות אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה
עידו לביא מתוך ההרצאה שלו: mind the gap

מאת אפי אליסי

 

עידו לביא

צלם האופנה עידו לביא סגר את הסטודיו. הוא העביר את כל הציוד לצלם אמיר יהל ומצלם משם. יש לו חיים חדשים. חיים עם משמעות ושלושה ילדים בגיל העשרה שמחכים לו בבית (אין מסכים אחרי שעה שמונה).
אחרי שלוש שנות לימוד פוטותרפיה. הוא מקיים סדנאות, הרצאות ומלא סיפוק מהידיעה שהנסיון שלו עוזר לאחרים.

״אני עובר תהליך של שחרור. משהו משתחרר אצלי בראש. אנחנו צריכים לחיות עם הפגמים שלנו״. (הראיון עם עידו לביא יתרפסם בקרוב במגזין פאשן ישראל).

 

נועם פרוסט צילום עידו לביא לסטייליסטן-לאישה, אופנה, חדשות אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה
נועם פרוסט. צילום: עידו לביא ל״סטייליסטו״ – ״לאישה״

 

נועם פרוסט וארבל קינן

יצא ששתי עבודות לביא התפרסמו ב״לאישה״ ו״בסטייליסטו״, במקרה עם שתי דוגמניות שחשבתי שהגיע העת לכתוב עליהם. נועם פרוסט (מזל טוב, חתונה מהממת ושמלה מושלמת) וארבל קינן.
מהפכת האינסטגרם שינתה את מודל היופי. הכוכובות החדשות דחקו הצידה את הדוגמניות הקלאסיות. ישנם מעצבים שלא מתפשרים והולכים עם הדוגמניות הקלאסיות ויש המתפתים ללייקים ששווים המון כסף. השוק פרוץ לגמרי אין חוקים. זו בועה. ולא נראה שהיא הולכת להתפוצץ בקרוב.

 

האידיאל שלי

נועם פרוסט הוא הדוגמנית המושלמת. היא ״מחזיקה״ שמלה. עושה כבוד לבגד. הוא מוזה של צלמים. מצלטלמת נהדר ורואים את זה. היא משתנה מצילום לצילום. מצלם לצלם. בנוסף, היא דוגמנית מסלול קלאסית טובה, גבוהה, עם נוכחות. היא האידיאל שלי.
ארבל קינן מצליחה מאוד מעבר לים. בית ״האח הגדול״ מינף אותה ובעבודה קשה (אין קיצורי דרך) ובשינוי לוק, מיתגה עצמה מחדש ודהרה אל ההצלחה. היא דוגמנית המסלול האהובה עליי. ההליכה שלה זרוקה – נונשלנטית, כמו לא סופרת אף אחד. זה הווייב שלה שמגיע ממקום מאוד מקצועי ומנוסה. משהו שאני מאוד מעריך.

 

ארבל קינןן צילום עידו לביא ללאישה, אופנה, חדשות אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה
ארבל קינן. צילום: עידו לביא ל״לאישה״

 

מייקל לואיס

בסוף העונה השלישית של ״האח הגדול״ (ג׳קי ניצח זוכרים?). עונה שהכניסה לפנתיאון את הבולבול של יורם זק והשדיים של דנה רון והביאה אל חייינו את סיוון אברהמי (המוח), נופר מור, עתי שולברג שעשה דברים במקלחת עם ליהיא גרינר ומצא עצמו מגדל ילדים עם איגי וקסמן.

עונה מוצלחה מאוד שזכורים לי ממנה שתי אמירות. הראשון: ליהיא גרינר ישבה יחד עם ג׳קי מנחם על הספה בגמר. שניהם נותרו אחרונים. כשג׳קי ניצח, להיא אמרה לו: ״זה בסדר. אני כבר אעשה את המיליון״ (אז קיבלו 750 שקל אחרי מס שעמד על 25 אחוז מהזכייה, היום עומד המס על 36 אחוז). היא צדקה.

 

ליהיא גרינר, צילום טל חמדי
״אני כבר אעשה את המיליון״. ליהיא גרינר. צילום: טל חמדי

 

״יש לי ענק״

האינסטגרם שלה עושה את העבודה ומכניס לה המון כסף. היא לא יורדת מכותרות. לקחה את 15 השניות ודחפה אותם לתחת. היה עוד מישהו בשם לי עוז כהן שלקראת סוף העונה עשה הכל כדי לחבל בפופולריות של ג׳קי מנחם. לא עזר לו. במסיבת הסיום הוא הגיח לרגע כדי לתפוס עוד מאור הזרקורים שהתעממו וזרק למצלמה: ״יש לי ענק״. הוא נעלם אל השיכחה. בניגוד לענק אחר שזה עזר לו מאוד – או שלא. ימים יגידו.

 

הכישרון התפרץ במלוא עוזו

שבוע מטורף עבר על מייקל לואיס. השימוש שעשה באיבר מינו ה״מכובד״ מאוד באתגר הבקבוק עשה שמות. הרעיש עולמות. ריסק את הרשת. הסרטון הורד על ידי פייסבוק.  לשיא השפל הגיעו ״פנאי פלוס״ שהעלו את זה לאינסטגרם שלהם. התגובות הזועמות של הקוראים בעיקר איהמות לילדים. לקח להם יותר מדי זמן להסיר אותו, עד שהם נזכרו שבני נוער הם קהל היעד שלהם.
מה לא נעשה בשביל לייקים ועוקבים.

אפרופו עוקבים, מייקל לואיס הכפיל אותם תוך יממה (עוקבים איכותיים, אמייתיים ששוווים הון) ונחתך מקמפיין ״סמסונג״. שנים הוא נלחם בתדמית הקוביות. אנשים רצו ממנו רק בשר. והוא רצה להראות כישרון.
נדמה שהפעם הכישרון התפרץ במלוא עוזו. אני בטוח שיקבל תפקידים איכותיים.

 

מייקל לואיס אתגר הבקבוק, אופנה, חדשות אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה
שבר. מייקל לואיס ואתגר הבקבוק

 

קצר אבל חשוב!

משהו לא טוב עובר על המעצב יוסף. איש כמעט לא מדבר על כך. הוא עזב הכל ועבר לקריית שמונה. למגזין סיפר יוסף: ״אמי במצב בריאותי לא טוב. באתי כדי להיות איתה ולטפל בה״.
יוסף הוא מהמעצבים החשובים של ארצנו. נקווה לפגוש אותו ביצירות חדשות, הצלחות ופסגות. הוא איש יקר ואהוב. רק איפה כל האנשים הרבים שהיו לצדו בימים הגדולים?

 

יוסף פרץ. צילום פייסבוק, אופנה, חדשות אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה
יוסף. צילום: פייסבוק

 

 

בצילום: אפי אליסי עורך אתר אופנה אפיפו

אפי אליסי – עורך אחראי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

 

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה
תגובות פייסבוק