אביתר בנאי

מופעים בפרק בשור קיץ 2015-2
|

שלמה ארצי, אסף אבידן, אביתר בנאי ואהוד בנאי, משינה ורמי פורטיס, ובלקן ביט בוקס  ב'לילות קיץ בפארק', סדרת מופעים בפארק הבשור בנגב

אביתר בנאי

מופע משותף. אהוד ואביתר בנאי. צילום: רויטל טופיול קטן
מופע משותף. אהוד ואביתר בנאי. צילום: רויטל טופיול קטן

אביתר בנאי

אהוד בנאי – "זאת המנגינה שלנו"&אביתר בנאי – "יפה  כלבנה", יום חמישי, 2.7

אהוד בנאי  "זאת המנגינה שלנו"
ללא ספק אחד היוצרים המרתקים, במוסיקה הישראלית. טרובדור הרוק המופלא והאהוב, מגיע לפארק הבשור, בעיצומה של קריירה משגשגת, עם 11 אלבומים, מאות הופעות ועשרות רבות של להיטים שיוצרים את פס הקול של חיינו. אהוד, בליווי נבחרת חלומות של 8 נגנים מוכשרים,שולח לנו גלויות צבעוניות בצלילים ממקומות יקרים לליבו (עיירה בדרום, דיונות הזהב שבמדבר, שוק מחנה יהודה, תל אביב וגוש דן), ודרישות שלום מדמויות ססגוניות ואהובות (ג'מלי פורוש, דוד ושאול, אסתר ופלורנטין). הוא חולק איתנו את אהבתו וגעגועיו למקומות מופלאים ולאנשים קרובים-רחוקים, ומזמין אותנו להצטרף למסע ולפגוש אותם ואת עצמנו.

אביתר בנאי "יפה כלבנה"
כשבאמתחתו 5 אלבומי מופת, שהפכו לאבני דרך במוסיקה הישראלית, הישירות, המקוריות והחיפוש התמידי, לצד הרצון לחדש ולשנות, ממשיכים להוביל את אביתר בנאי. כותב ומלחין מיוחד במינו, בעל יכולת לנסח רגעים קטנים וגדולים בפשטות מזוככת ובכנות אינסופית. אביתר מגיע לפארק הבשור, בליווי הלהקה המעולה שלצידו, במופע העוצמתי והמרגש, שכולל את השירים האהובים,שנוגעים בנימים העמוקים ביותר של הנפש.

מופעים בפרק בשור קיץ 2015-4
שלמה ארצי. צילום: ירון שילון

אביתר בנאי

שלמה ארצי, יום חמישי, 9.7

גם הקיץ יוצאים שלמה ארצי והלהקה למסע ארצי מסעיר של הופעות גדולות תחת כיפת השמיים.הופעות של שלמה ארצי הן שם דבר וחובה לכל חובב מוסיקה.כל קיץ מקפיד ארצי לרענן ולחדש את ההופעה, השירים והעיבודים, וגם במופע הזה צפויה לנו הופעה עם שירים חדשים וישנים בעיבודים מיוחדים. ארצי הוא האמן המצליח והאהוב ביותר בישראל כבר מעל לשני עשורים ברציפות , כמו שמצביעים שוב ושוב כל הסקרים , הדירוגים והטבלאות. סיבוב הקיץ בשנה שעברה הסתיים גם הוא בהצלחה מסחררת, עם מעל  ל-200.000 צופים. לסיבוב החורף בזאפה שקדם לו ולהופעות האביב בשוני,אזלו כל הכרטיסים זמן רב מראש. גם השנה צפויה לנו הופעה עם עיבודים חדשים וסוחפים , כל זאת במקביל לאלבום החדש עליו שוקד בימים אלה.אז שריינו כרטיסים מראש,ונתראה בהופעה.

מופעים בפרק בשור קיץ 2015-4 משינה
30 שנה. להקת משינה.צילום: TINO VACCA

אביתר בנאי

משינה – 30 השנים הראשונות&רמי פורטיס – ההולגרמי בהופעה, יום חמישי, 16.7

משינה – 30 השנים הראשונות סיבוב הופעות חדש
מה זה משינה: 15 אלבומים, למעלה מחצי מיליון אלבומים (לא כולל הורדות), יותר ממיליון כרטיסים שנמכרו ל1830 הופעות (51 מהן בקיסריה!), 2 הופעות בפארק הירקון (מול 50,000 איש), 122 הופעות בארה"ב, 207 גיטרות בס, 63 קליפים, 9 אלבומי סולו של חברי הלהקה, 6 חתונות, 2 גירושים, 14 ילדים (שיודעים עליהם…), 1,673 ארוחות משותפות, 3,423 ריבים (סליחה, קבלו עדכון 3424), 11,153 בקבוקי וודקה שנשתו מאחורי הקלעים, התפרקות אחת (ועשרות שמועות על התפרקות) ובתוך כל אלה – 5 חברי להקה שלא התחלפו מעולם. משינה! לפני שלושה עשורים הגיחה מכונת הרוקנרול עם אלבום ראשון שהביא בשורה חדשה במוזיקה הישראלית. ממועדון הפינגווין לקולנוע דן, מהאצטדיונים לפארק הירקון, משינה כבשה את האוזן הישראלית וחוללה מהפכה ונבחרה ללהקה האהובה בכל הזמנים וללא ספק זו שגידלה דורות על שירים שהפכו להמנונים.אחרי הפוגה בת שנתיים עם פתק מהרופא, הודיעה משינה על חזרה לפעילות במופע משותף עם אהוד בנאי ולהקתו בהיכל התרבות בתל אביב, ההתרגשות סביב ההודעה הייתה גדולה וכל הכרטיסים אזלו תוך ימים ספורים. במקביל, משינה מודיעה על פתיחת סיבוב ההופעות במופע החשמלי עם כל הלהיטים. בכל אחד ממופעי השלושים תחכה לקהל הפתעה, שעוד מוקדם לדבר עליה עכשיו אבל אין ספק שידברו עליה הרבה אחר כך…

רמי פורטיס קיץ פרק בשור
רמי פורטיס. צילום: טינו ואקה קטן

רמי פורטיס – ההולוגרמי בהופעה חיה
רמי פורטיס, איש ההולוגרמה, מי שמצליח לראות מספר דברים המתרחשים במקביל, מגיע להראות לכולנו איך עושים זאת.  מגובה בחברי הלהקה הוותיקה שלו שיודעת דיסטורשיין מהו, עידו אגמון, גיא שכטר, אמיר רוסיאנו, אייל יונתי  וגיא פורטיס (כל קשר משפחתי אינו מקרי בהחלט). החבורה האמיצה בראשות פורטיס תרגש את הקהל בלהיטי ענק כמו "אין קץ לילדות", "חלום כחול","נעליים", "תלוי על הצלב", "את לא", "בלונדיניות באוטוביאנקי" ועוד. פורטיס במופע סולו שכולו חוויה מסמרת שיער, מופע מדובר שהפך מזמן לקאלט וזוכה לקהל מעריצים הולך וגדל שמגיע שוב ושוב לקחת חלק בתופעה הממכרת. המופע של פורטיס ידוע כחוויה חוץ גופית שאין שנייה לה. כל מופע מרגיש שונה מקודמו וזו החוויה האמיתית וזו למען האמת הסיבה שאין לזה סוף…בחודשים האחרונים פורטיס מבשל חומרים חדשים.

מופעים בפרק בשור קיץ 2015
אלבום חדש GOLD SHADOW. אסף אבידן. צילום: OJOZ

אביתר בנאי

אסף אבידן במופע החדש Gold Shadow&הבלקן ביט בוקס, יום חמישי,23.7 

אסף אבידן – מופע חדש בליווי להקה לרגל צאת האלבום החדש 'Gold Shadow'
לאחר שתי הופעות סולד אווט בהאנגר 11 ופעם שלישית בקיסריה, מגיע אסף אבידן למופע קיץ מיוחד בפארק הבשור! השנתיים האחרונות בחייו של אבידן כללו הופעות סולד אאוט באירופה ומופעי הדליין בפסטיבלי ענק, אלבום פלטינה שנמכר ביותר מרבע מיליון עותקים וסינגלים ששהו בראש המצעדים וסחפו אחריהם מאות אלפי מעריצים חדשים. Gold Shadow מצליח, בעזרת שילוב מדויק של מרכיבים ואלמנטים שנטוו באולפן יחד עם תמיר מוסקט שעב – ובראשם קולו האייקוני של אבידן, להדהד אל העבר ובמקביל לשמור על אותנטיות ועכשוויות. בחברת התקליטים מסמנים את האלבום כאחד הריליסים החשובים של המחצית הראשונה של 2015. עם צאת האלבום יצא אסף יחד עם להקתו בסיבוב הופעות חדש ותלת יבשתי בארה"ב, ישראל ובכמה מהאולמות הגדולים והנחשבים באירופה וזאת לקראת קיץ 2015, שיהיה כולו בסימן הופעות ענק בפסטיבלי מוסיקה מהגדולים בעולם. האלבום החדש, שהגיע למעמד של אלבום זהב בצרפת, יצא בישראל, אירופה וארה"ב בינואר 2015  והביא את אבידן לשיאים חדשים. בדיוק שנתיים לאחר צאת אלבום הסולו הראשון שלו , אבידן ממשיך בדרכו כמוסיקאי שחווה הצלחה חסרת תקדים בזירה הבינלאומית. כשהוא מלווה בלהקת נגנים מהשורה הראשונה , אבידן מביא מופע שכולל ביצועים מהאלבום החדש לצד עיבודים מחודשים לשירים האהובים מאלבומים קודמים.

מופעים בפרק בשור קיץ 2015-1
בלקן ביט בוקס. צילום: רן גולני

בלקן ביט בוקס
במופע עם ההרכב שכולל את אייל תלמודי, רון בונקר, בנו הנדלר-איתמר ציגלר. אחרי יותר מעשור של פעילות וארבעה אלבומים פורצי דרך. BBB  ממשיכים לחזק את מעמדם כאחד ההרכבים המשמעותיים הפעילים בתחום מוסיקת העולם, תוך שהם מצליחים להרחיב את גבולות הז'אנר בכל אלבום. ההופעה החיה של BBB היא מהחוויות המפתיעות שנראו על הבמות בארץ ובעולם: השפעות אלקטרוניות חזקות, שמחוזקות  במוטיבים של היפ הופ, כליזמר, סוקה ומוזיקה ערבית, כלי נשיפה שזוכים לפרשנות חדשנית וטקסטים בועטים יותר. המסיבה הנוכחית של בלקן ביט בוקס כבר לא מתקיימת בכפר צועני בבלגרד, היא עברה למועדוני האנדגראונד של ניו יורק: מגמות סאונד חדשניות והפקה חותכת קצוות, עם חתימת האיכות הבלתי מתפשרת שמזוהה כל כך עם ההרכב ומביאה אותו להופעות ענק בארה"ב, אירופה, דרום אמריקה, דרום אפריקה, יפן וקוריאה, מהופעות בפסטיבלים הגדולים ביותר ועד למועדונים אקסלוסיביים.

מחירי הכרטיסים החל מ-99 שקל לאדם.
בנוסף מוצעות חבילות לינה המשלבים לינה באחד מאתרי הלינה הכפרית באזור וכרטיסים למופעים.
האירועים המתקיימים בסיוע משרד התיירות ורשות הטבע והגנים מלווים בסיורי שקיעה, טיולי אופניים, סיורים חקלאיים, מסעדות ואטרקציות ופעילויות באזור.
המופעים מתקיימים תחת כיפת השמים בפארק הבשור ( פארק אשכול).פתיחת שערים 19:30, תחילת מופעים בשעה 21:00. יש להגיע מוקדם.מופע עמידה/ישיבה על הדשא – ללא מקומות מסומנים.
לפרטים והזמנת כרטיסים, למידע על חבילות לינה, מסעדות ואטרקציות באזור: www.habsor.co.il
למידע נוסף והזמנת כרטיסים:  www.summer.habsor.co.il
המופעים מתקיימים תחת כיפת השמים בפארק הבשור ( פארק אשכול).
פתיחת שערים 19:30, תחילת מופעים בשעה 21:00. מופע עמידה/ישיבה על הדשא – ללא מקומות מסומנים.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק