אסף גורן וריף נאמן. התמונות נחשפות לראשונה

אסף גורן, ריף נאמן, התמונות נחשפות6
|

״הייתי צריך לקבל החלטה. הפסקתי את הצילומים. התנצלתי. הסברתי שזה לא עובד. חשבתי הרבה אם לחשוף את התמונות. המציאות העכשווית הביאה אותי לעשות כן. אסף גורן וריף נאמן. התמונות האבודות והמטושטשות״

 

אסף גורן וריף נאמן - 2
אסף גורן וריף נאמן

 

מאת: אפי אליסי

זה קרה לפני שלוש שנים לערך. תיאמנו הפקה בין אסף גורן, היום כוכב ״האח הגדול VIP״ המשודרת בערוץ 13, אז בוגר התוכנית ״TLV – עושים את תל אביב״ ששודרה בהוט. לאסף גורן ציוותנו דוגמנית צעירה, ריף נאמן שהגיעה מהצפון הרחוק עם אמה והסוכן הצמוד רוברטו. ריף נאמן היום כוכבת גדולה. דוגמנית ושחקנית. בקרוב נצפה בה בעונה החדשה של ״פאודה״.

זה לא עובד

הצוות המקצועי שהיה על הסט מהטובים בתעשייה. משהו לא עבד. כל כך הרבה עבודה הושקעה. מצד אחד אסף גורן וריף נאמן המתוקים, על הספה: הסוכנים שלהם ואמא של ריף שהשכימה קום והגיעה מרחוק. בחדר האיפור הצוות המקצועי. ואני הייתי צריך לקבל החלטה. הפסקתי את הצילומים. התנצלתי. הסברתי שזה לא עובד.

 

התמונות האבודות

הצילומים המקוריים של מה שהספקנו לצלם נגנזו והושמדו. אני צילמתי קצת באייפד. בעיקר צילומים מטושטשים. צלם אני לא. האייפד שכב מאז על מדף בפינת העבודה. לא עשיתי בו שימוש. הנייד הוא העולם.
לפני שנתיים אימצנו כלב. ״בינקי״. מאוחר יותר אימצנו גם את ״לונה״. המכשפה הקטנה הזו שהגיעה אלינו כשהייתה בת חודש וחצי הרסה לנו חצי בית. עטים, מצתים ומשקפיים חיסלה בכמויות. כיצד הגיעה אליהם אלוהים יודע. זוכרים את האייפד? גם אותו היא ניסתה לאכול וסימני השינים חרוטים בו היטב. חשבנו שהוא מת.

עברנו עיר, דירה חדשה וכשפירקנו את הארגזים נתקלנו באייפד של לונה. הבת שלי יאן התעקשה להטעין אותו והוא גילה סימני חיים. מצאתי בו אוצרות. מסיבות הקשישים שצילמתי בבית החם של אמא. תמונות משפחתיות וסט קטן מההפקה שנגנזה. חשבתי הרבה אם לחשוף את התמונות. המציאות העכשווית הביאה אותי לעשות כן. אסף גורן וריף נאמן. התמונות האבודות והמטושטשות.

 

אסף גורן וריף נאמן - 7
אסף גורן וריף נאמן

אסף גורן וריף נאמן - 4

אסף גורן וריף נאמן - 8

אסף גורן וריף נאמן - 3

אסף גורן וריף נאמן - 1

אסף גורן וריף נאמן - 9

אסף גורן וריף נאמן - 6

 

אסף גורןכתבות אופנה

עם לי לוי צמודיםhttps://bit.ly/2BoZk0u

בלעדי! במיטהhttps://bit.ly/2t8U50r

״האח הגדול VIP״. הפקת אופנהhttps://bit.ly/2RLlsrh

״האח הגדול VIP״. ראיון אישיhttps://bit.ly/2taBYHO

 הצילומים הלוהטיםhttps://bit.ly/2DW13vZ

 

Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריה אופנה
תגובות פייסבוק