סבסטיאן אינגרוסו ואקסוול בישראל

AxwellAIngrosso-03
|

סבסטיאן אינגרוסו ואקסוול ינגנו במתחם אוניברסיטת תל אביב. אגדות המוזיקה האלקטרונית סבסטיאן אינגרוסו ואקסוול עומדים לנחות בישראל ולתת הופעה חד פעמית ובלתי נשכחת, בתל אביב, תחת כיפת השמיים

סבסטיאן אינגרוסו ואקסוול

מאת מערכת המגזין

AxwellAIngrosso-02
הופעה חד פעמית. AxwellAIngrosso. צילום: יח"צ

הקיץ מתחמם ואחד משיאיו יהיה הגעתם של שני המגה סופר-סטארים האלה להופעה כמו שרק שניהם יודעים.
אקסוול ואינגרוסו, עלו לגדולה יחד עם הדיג'יי סטיב אנג'לו, איתו הקימו את ההרכב האגדי- Swedish House Mafia. החיבור בין השלושה איחד בין כשרונם הייחודי והוליד מגה להיטים כגון: One (your name) Don’t you worry child, Leave the world behind, ועוד רבים אחרים. ההרכב הגיע להצלחה גדולה גם מחוץ לנישת המוזיקה האלקטרונית ופרץ למוזיקת הפופ העולמית, ניתן לאמר בביטחון כי ההרכב היווה את אחד הגורמים המרכזיים לפריצתה של המוזיקה האלקטרונית וכניסתה למיינסטרים.

AxwellAIngrosso-01
סופר-סטארים. AxwellAIngrosso. צילום: יח"צ

בשנת 2013 טלטלו שלושת האממנים את העולם המוזיקלי של רבים מאתנו והודיעו על החלטתם להיפרד ולפרוץ בקריירות סולו. בבמרץ של אותה השנה, בפסטיבל "אולטרה מיאמי" נתנו את הופעתם האחרונה יחדיו כהרכב.
זמן לא רב לאחר מכן הקימו לפני שנה את ההרכב שהעניק טייטל רשמי לחזרתם של הכוכבים לשיתוף פעולה משותף: AxwellAIngrosso.
מאז חזרו ליצור ולהופיע יחד, הם שיחררו להיטים כגון: Can’t hold us down, On my way וכמובן הלהיט Sun is shining שמככב בקמפיין הקיץ של ענקית ההלבשה השבדית- H&M.
אין ספק שהצמד עובר תהליך של שינוי מאז ימיהם בשלישיית המאפיה האגדית, שינוי המתבטא בכיוון מוזיקלי חדש, והשתתפות בקליפים קולנועיים מרהיבים ויוצאי דופן.
אקסוול ואינגרוסו מככבים בכל במה מרכזית בפסטיבלים נחשבים מסביב לעולם, ובעיקר תוכלו למצוא אותם, בליין הרזידנט שלהם במועדון ה-ushuay שבאיביזה, בטירוף של ULTRA MIAMI, וכמובןב-Tomorrowland האגדי בבלגיה.

אקסוול ואינגרוסו, מתחם של אוניברסיטת תל אביב, בתאריך 13.08.2015 בשעה 19:00.
רכישת כרטיסים דרך משרד הכרטיסים מגה טיקטס

תגובות פייסבוק