אתה נמצא כאן #3

מגזין אמנות, אתה נמצא כאן #3 -3
|

כל מסע מגיע לסיומו, וגם מגזין המסעות ״אתה נמצא כאן״ מגיע ליעדו הסופי

הגיליון השלישי של ״אתה נמצא כאן״ יהיה האחרון בטרילוגיית מגזין המסעות העצמאי, בעריכת יובל סער ממגזין פורטפוליו וגיא חג׳ג׳ מהבלוג עונג שבת.
הגיליון, שיוצע למכירה רק בהדסטארט עלה לאוויר ויסתיים ב-30.11. אתה נמצא כאן #3 יודפס ויופץ בחודש דצמבר 2016.

 

אתה נמצא כאן #3 -2
אתה נמצא כאן #3 איור מאיה איש שלום

 

אתה נמצא כאן – פרויקט כתיבה, איור וצילום בנושא חו״ל, תיירות ומסעות – הוא מגזין פרינט שעוסק בדברים שקורים לנו כשאנו נפרדים לזמן מה מהשיגרה, ומבקרים במקום זר. יובל סער וגיא חג׳ג, עורכי המגזין, קיבצו יחדיו אוסף סיפורי מסע – אמיתיים, דמיוניים, משונים, מפתיעים, שמעלים חיוך או זורעים דימעה, ובכל מקרה מעוררים מחשבה – שנכתבו ואוירו במיוחד בעבור הגיליון.

הגיליון הראשון של אתה נמצא כאן ראה אור במרץ 2015 ושנה לאחר מכן, בפברואר 2016, יצא לאור הגיליון השני. שני הגליונות נמכרו רק בהדסטארט, לאחר שני קמפיינים מוצלחים של גיוס המונים, שהשיגו את יעד הגיוס שלהם כבר ביום הראשון של כל קמפיין. שניהם נמכרו ביותר מ-2,000 עותקים כל אחד ונחשבים כיום כפריט אספנים.

בהמשך לשני הגיליונות הראשונים של המגזין, שעסקו ביעד של המסע ובדרך אליו, הגיליון השלישי של אתה נמצא כאן עוסק בהתחלה של המסע, בצעד הראשון, ברגע לפני, ביציאה לדרך, בחוסר השקט ובהתרגשות שמלווים את הרגעים האלו. זה לא משנה אם זו הפעם הראשונה או הפעם המי יודע כמה, יש משהו יוצא דופן בהתרגשות, באי הוודאות ובתכונה של הימים ושל השבועות שלפני היציאה לדרך: לחופשה, להרפתקאה, למסע חדש, לדרך לא מוכרת, למקום אחר.

בגיליון הקרוב היוצרים והכותבים מספרים בקומיקס, מכתבים, תצלומים, עבודות טיפוגרפיה, מזוודות וכוכבים, על חלומות על חציית ארצות הברית בקראוון וחלומות על המוות; שבר החלום של המסע הגדול אחרי הצבא; ההודאה החשאית בתענוג הסודי של לשלוח את שאר המשפחה שלך למסע ולהישאר בבית; מסע לסין ומסע למלחמה; יציאה לדרך חדשה ושיחרור של מישהו יקר לדרך משל עצמו; הרגע שלפני פינוי גוש קטיף, מנקודת מבטו של חייל מילואים שגוייס לסייע במשימת הפינוי; על סקרנות וכאבי מסע, תשוקת מסע וחרדות ותנועה; כל הזמן תנועה.

אתה נמצא כאן #3 -1
אתה נמצא כאן #3 שער-איור בינה כץ

 

יובל סער וגיא חג׳ג: ״כל מסע מגיע לסיומו, וגם ׳אתה נמצא כאן׳ מגיע ליעדו הסופי. אנחנו ממש ממש שמחים (וטיפה עצובים) לספר שהגיליון השלישי של מגזין המסעות העצמאי שלנו יהיה גם האחרון ויחתום את טרילוגית המסע שלנו. אחרי שהגיליון הראשון של אתה נמצא כאן עסק ביעד, והצליח פי כמה ממה שהעזנו לחלום, הבנו שהמסע הזה לוקח אותנו לאן שהוא רוצה ואנחנו רק צריכים לנסות לעמוד בקצב שלו״.

הגליון השלישי של ״אתה נמצא כאן״ יוצע למכירה ברשת בלבד, רק בהדסטארט, ורק בחודש נובמבר. מחיר הגיליון יהיה החל מ-30 ש״ח ובמסגרת קמפיין ההדסטארט יוצעו למכירה גם גיליונות אחרונים שנותרו ממגזין ״אתה נמצא כאן״ הראשון והשני.

כותבים: אודי אורמן, אמרי מרמור, דורית פלג, חלי גולדנברג, טל אטרקצי, יהל, יותם הכהן, יערה קידר, מירי שחם, מעין גולדמן, מעין זיגדון, נועה מנהיים, נועם נוי, נורית גרץ, ניר עמית, נעה נחמיאס, עופר שדמי, ענת עינהר ושירי ללוש.
מאיירים: אור יוגב, אור ליבנה, אסנת פיטלסון, בועז סידס, בינה כץ, בן אלחדף, הדס פרידלנד חיון, הילית שפר, מאיה איש שלום, מירב שחם, נטעלי רון רז, נעם וינר, עודד עזר, עינת צרפתי, ענת ורשבסקי, רותם פיגדור טפלו, שמרית אלקנתי ותום רזניקוב.
כותבים ומאיירים: אפי קישון, עמית טריינין ותמר לב.
משתתפים נוספים: טל סופיה, תומר בן אהרון והילה ברוקמן.
לוגו: חן מכבי | שער: בינה כץ | וידאו: מירב שחם

 

אתה נמצא כאן #3 -3
אתה נמצא כאן #3 איור עינת צרפתי

 

מגזין פורטפוליו, שנוסד על ידי יובל סער המשמש גם כעורך הראשי שלו, הוא אתר עצמאי המפרסם מידי יום ראיונות, מאמרים, טורי דיעה וחדשות בתחומי התרבות החזותית ככלל והעיצוב והאמנות בפרט. במשך למעלה מעשור עוסק סער בהבטים השונים של התרבות החזותית ושל התרבות הדיגיטלית תוך שימוש באתר כפלטפורמת תוכן לתערוכות, מפגשים ויוזמות שונות ברחבי הארץ, כמו שבוע האיור וכן הלאה.

עונג שבת הוא בלוג התרבות של גיא חג׳ג׳, המפרסם מדי שבוע אסופה מושקעת מהלינקים המעניינים ביותר של השבוע. חג׳ג׳ כותב על מוזיקה ועל צדדים שונים של תרבות דיגיטלית ועצמאית. מחוץ לבלוג הוא כותב את מדור הלינקים היומי ״זיקוקים״ של מגזין אלכסון, כותב על מוזיקה בבלייזר, משדר מוזיקה חדשה ברדיו ״הקצה״ ומתקלט ליין מסיבות ניינטיז.

 

 

 

 

פורסם בקטגוריה אופנה
תגובות פייסבוק