א' אייקון, ב' זה בולד

א' אייקון, ב' זה בולד,-2
|

מוזיאון בת ים מציג תערוכת קונספט ראשונה מסוגה שתוקדש למושגי יסוד בעיצוב גרפי על פי אותיות הא'-ב'. בתערוכה הקבוצתית יוצגו עבודות סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית בשנקר אשר נאצרו על ידי קובי פרנקו ורחל דהן

א' אייקון, ב' זה בולד,-6
נוואל עראפת

פתיחה: 13/12 בשעה 20:00
אוצרים: קובי פרנקו ורחל דהן

בתערוכה המאורגנת כלקסיקון מושגים, סטודנטים משנים אקדמיות שונות, במחלקה לתקשורת חזותית, בשנקר, יציגו מגוון עבודות במדיות שונות ברוח האלף בית של עיצוב גרפי". היום, כאשר כל דבר סביבנו מעוצב – מהתווית שעל כל מוצר, עבור בתמרורי הרחוב ועד המסך שעליו אנחנו קוראים ברגע – עיצוב גרפי נעלם לתוך המציאות. אנחנו כמעט שלא מודעים לו מכיוון שהוא נהנה מאחיזה בכל תחום מחיינו.

א' אייקון, ב' זה בולד,
ורד חג'אג'

התערוכה תציג מבט מקיף על התחום הנקרא "תקשורת חזותית", תוך פריטתו למושגי מפתח שימושיים. אלו נאצרו וכונסו בסדר אלפביתי והמבקרים יזכו לחוויה של שיטוט במרחב תלת־ממדי של מילון מושגים.

א' אייקון, ב' זה בולד,-3
Doron Yacov oriental poster

כל אחד מהמושגים המוצגים בתערוכה ילווה בהגדרה מילונית־מקצועית־שימושית והעבודות שלצדו ישמשו כביטוי משלים או  כ"איור" מפרש. באופן זה יונגש התחום לקהל המבקרים, יובהרו תהליכי היצירה וייפתח צוהר לצורת חשיבה ומציאת פתרונות בתחום התקשורת החזותית.  הפיזור בחלל יעשה לפי סדר האלף־ בית של המושגים, והחוויה תהיה כשיטוט במרחב תלת־מימדי של מילון מושגים. התערוכה תורכב ממדיות שונות: דברי דפוס, אריזות, מיתוג, סרטים, אנמציה, תלת־מימד, עיצוב לטלויזיה וכו' ותהליך האוצרות ימיין  את מגוון העבודות למושגי מפתח שימושיים במקצוע.

א' אייקון, ב' זה בולד,-4
חי דורני

מובי-מוזיאוני בת ים שמחים להמשיך במסורת אירוח תערוכות של מוסדות להשכלה גבוהה, במקצועות האמנות והעיצוב עם התערוכה "א' אייקון, ב' זה בולד – מושגים בתקשורת חזותית".

ברוח החשיבה המחודשת של השנים האחרונות על תערוכות הסופשנה, החליטה המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר להוביל שינוי מחשבתי ורעיוני ולבדל את הגשת פרויקטי הגמר מתערוכת נושא שנתית, המציגה את עושר העשייה של הסטודנטים משנים א'-ד'.
התערוכה תלווה בסדרת הרצאות הפתוחות לקהל על ידי מרצים שונים מהמחלקה: מפגשי יום חמישי במוזיאון בת ים במסגרת התערוכה "א' אייקון ב' זה בולד"

א' אייקון, ב' זה בולד,-5
תמר ידין

17.12, 20:00
פרופסור ירמי פינקוס אמן קומיקס, סופר ומרצה בשנקר (המחלקה לתקשורת חזותית, התכנית ללימודי תואר שני בעיצוב). המפגש יכיל סיור מודרך בתערוכה תוך התייחסות לעבודותיהם של הסטודנטים לאיור, באמצעים האמנותיים שבעזרתם יוצרים איורים ובדרכים האפשריות "לקרוא" ולהבין אותם.
24.12, 20:00
נוריק קוניאק מעצבת גרפית, מתמחה במיתוג וארט-דיירקשן, בעלת סטודיו למיתוג מלמדת בשנקר, במחלקה לתקשורת חזותית קורסים בתדמית ואריזה. במסגרת המפגש תשוחח על תהליכי עבודה במיתוג, על דיאלוג עם הלקוח ועל הקשר שבין מותגים ואנשים.
7.1, 20:00
דקל בוברוב מעצב גרפי וראש המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר, מתמחה בעיצוב ספרים ועיצוב לתרבות, מרצה לעיצוב גרפי, טיפוגרפיה ואריזה. במסגרת המפגש ישוחח על עיצוב ספרים בעת הנוכחית, על מקומו של מעצב הספרים ביחס לספר מזה, מזמין העבודה מזה – וכן ביחס לקורא המדפדף במוצר המוגמר.

נעילה: 9.1.14
מובי-מוזיאוני בת ים, סטרומה 6, בת ים. שעות פתיחה: ג', ה': 16:00-20:00, ו', ש': 10:00-14:00

 

 

stamp

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק