בגדי הים החמים לקיץ 2022

בגד ים של קסטרו
|

בגד ים אחד לא יספיק לך, את יודעת את זה. אז, לכבוד הקיץ שכבר כאן, ערכנו סקירת בגדי ים חדשים. מחטבים, מעוצבים, מדגישים ושמחים

להנות מהדברים הפשוטים

מותג בגדי הים  Biliblond משיק קולקציה חדשה וייחודית תחת הסלוגן  GIVE BACK, בשיתוף עם עמותת 'אקואושן' הפועלת לשימור והגנה על הסביבה הימית של ישראל. החברה ש-90 אחוז מבגדי הים שלה מיוצרים מבדים ממוחזרים, תתרום במסגרת שיתוף הפעולה 15% מהכנסות הקולקציה לטובת פעילות העמותה. 

קרדיט צילום. דנה גור קרן (בגדי הים Biliblond
Biliblond. צילום: דנה גור קרן

Palette מבסס את מעמדו כמותג חדשני ובועט בשוק האופנה הישראלי ומשיק קולקציה חדשה: retour à la vie (בתרגום מצרפתית: בחזרה לחיים. מורן יוסף מעצבת הבית והאישה מאחורי המותג: "קולקציית retour à la vie, נבנתה מחלקי פאזל קטנים במהלך השנתיים האחרונות במקביל לסגרים, בידודים וקורונה. היא משלבת דגמים אדמתיים ורגועים, לצד הדפסים מנומרים, משובצים ופרחוניים במראה רומנטי, עדין וסימטרי. 

בגד ים של PALETTE
PALETTE. צילום: יח״צ

Adika משיקה את קולקציית בגדי הים והחוף לעונת קיץ 2022. הקולקציה מציעה מגוון רחב של בגדי ים מעוצבים שמספקים הצצה לטרנדים המובילים את עונת הרחצה.

את קמפיין בגדי הים של קיץ 2022 מובילות דוגמניות המותג: אנה זק, מאיה קיי, סופי גינזבורג, לי רוקח, וכריסטינה רוז מלכה.

בגד ים של עדיקא
עדיקא. צילום: יח״צ

מגוון בגדי הים רחב ומציע קשת דגמים שמתאימה לכל אישה ולכל מבנה גוף. את הקולקציה מובילים דגמים בקשירות סביב הגוף, בקאט-אאוטים מיוחדים וחזיות עם קאפים איכותיים ומחטבים בשילוב בדים מעולמות ההלבשה התחתונה – רשתות ותחרה. בנוסף, הקולקציה מכילה גזרות של בגדי ים שלמים ומחמיאים בגזרת HIGH LEG .

המותג RR שבבעלות רוסלנה משיק הפעם  קולקציה שנייה וייחודית בשיתוף פעולה עם מותג האופנה איזבלה.

הדגמים החדשים עוצבו בהשראת החופים המרהיבים ביותר בהם נפשה רוסלנה בחופשות במהלך חייה. בשנת הקורונה, כאשר יעדי החופשות הצטמצמו באופן משמעותי, לא נותר אלא להתגעגע ולהצטייד בבגד-ים לחופשה הבאה.

כמו בקולקציה הקודמת, גם הפעם, טעמה האישי של רוסלנה הוביל את עיצוב הדגמים ומביא לידי ביטוי את  ה -SAYהייחודי שלה.

בגד ים של רוסלנה
RR. צילום: יח״צ

מותג בגדי הים SHANI SHEMER  נוצרו תוך כדי עשייה והקשבה לנשים ששני פגשה בדרכה ברחבי העולם. שני פיתחה נוסחה מדויקת לבגד ים המושלם המביא יחד איתו סטייל, איכות ושירות עם חשיבה על כל הפרטים הקטנים. את כל זאת היא עושה, כדי להעניק לך הרגשה שלמה, כאישה.

בגד ים של SHANI SHEMER
SHANI SHEMER. צילום: יח״צ

אינטימה הקיץ מצליחה להפתיע בקולקציה מושקעת ועשירה מלאת חידושים, הן מבחינת הבדים והן מבחינת הגזרות. מבחר רחב של בגדי ים שלמים גזרות עדכניות דפוסים מרהיבים שיבטיחו קיץ טרנדי חם ולוהט. בגדי הים שלמים העונה ממשיכים לכבוש את ליבנו בגזרות רבות מעניינות וסקסיות. גזרת הסטרפלס למראה קלאסי ונקי, בגד ים שלם עם כתפייה לתמיכה ומראה ספורטיבי, בגדי ים שלמים עם גב חשוף ועוד מגוון גזרות מיוחדות וחדשות.

בגד ים של אינטימה
אינטימה. צילום: יח״צ

ליה לונדון דואג לכן שגם בקיץ הקרוב, תיראו כמו סופרסטאריות על החול המוזהב או במי הבריכה, עם בגדי ים מעוצבים, טרנדיים והכי חשוב – מותאמים בצורה מדויקת למבנה ומידות גופכן, כדי שתוכלו ליהנות מכל רגע פנוי שלכן בנוחות וטבעיות, מבלי שתצטרכו להתעסק עם הבגד ים שלכם בכל תנועה. 

עם מבחר  רחב של אפשרויות וגזרות כמו קולר, בקיני מרופד, בלקוני סקסי, גוזיה עם ברזלים, שלם או טנקיני. בכל דגם מספר גזרות כדי שתוכלי לבחור את מה שמתאים ומחמיא לך ולמידותייך תוך כדי התחשבות במבנה גופך, גוון עורך והכי חשוב – לפי מה שמרגיש לך הכי נוח.

בגד ים של ליה לונדון
ליה לונדון. צילום: יח״צ

גוטקס מציג קולקציית בגדי ים מחטבים, המשלבים באופן מושלם בין דגמים בעיצוב טרנדי ועכשווי, דיגום פנימי המיועד לתמוך, להחזיק ולאסוף את הגוף בשילוב בד לייקרה חזק  אחוז ספנדקס גבוה בבד עצמו .  דגמי הקולקציה עוצבו על מנת להחמיא לגוף הנשי ולקימוריו, תמיכה בו ונוחות מקסימלית ללובשת.

בגד ים של גוטקס
גוטקס. צילום: יח״צ

קסטרו מציג קולקציית בגדי הים העשויה בדים ממוחזרים ומחולקת לשלוש קבוצות השראה/ הראשונה, בהשראת חופשת קיץ איטלקית רומנטית, כוללת בגדי ים פרחוניים בצבעוניות של אדום, תכלת וכחול. השניה, ״רטרו אל איי״, מתכתבת עם סגנון שנות ה־2000 ומיאמי; היא כוללת הדפסי משבצות שחמט ומגיעה בצבעי ניאון. השלישית היא קולקציה נשית וסקסית בדגש על קימורים, שכוללת  גזרות מתוחכמות בשילוב של כיווצים ושריכות. כל בגדי הים מגיעים במידות XS עד XL

בגד ים של קסטרו צילום דודי חסון
קסטרו. צילום: דודי חסון
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק