בדרך לצרפת

תחרות ברנדסטורם
|

סטודנטים מהמרכז הבינתחומי זכו במשחק העסקים של לוריאל ישראל ויטוסו לפריז לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית

קבוצת סטודנטים מבית ספר "אריסון למנהל עסקים" במרכז הבינתחומי זכתה השבוע בתחרות Brandstorm היוקרתית: משחק העסקים השנתי של קונצרן לוריאל, באמצעותו מאתרת החברה כוכבי שיווק בארץ ובעולם.

תחרות ברנדסטורם -1
מנכל לוריאל ישראל אלי שגיב עם שיר לוי, אור נרי ורועי בומגרטן. צילום: ערן לם

במסגרת אירוע הגמר של התחרות, הציגו 4 קבוצות סטודנטים מהמרכז הבינתחומי והאוניברסיטה העברית בפני הנהלת לוריאל ישראל ובכירים בתעשיית השיווק, אסטרטגיות דיגיטליות למותג הדרמו-קוסמטיקה La Roche Posay. הקבוצה הזוכה – שיר לוי מתל מונד, אור נורי מאלפי מנשה ורועי בומגרטן מתל אביב, הציגו אסטרטגיה דיגיטלית המתפרסת על פני רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט פופולאריים ואפליקציות שמציבה במרכזה דמות מצוירת והומוריסטית בשם "סנסטיב סקיני".

הקבוצה הזוכה תיסע בקרוב לפריז לייצג את ישראל בתחרות העולמית, שם היא תתחרה מול עשרות קבוצות מצטיינות מרחבי העולם.

 

לדברי מנכ"ל לוריאל ישראל אלי שגיב: "תחרות Brandstorm היא כלי גיוס חדשני של לוריאל המעניק לנו הזדמנות להעריך סטודנטים מבטיחים בסביבת עבודה מאתגרת ולאתר כישרונות שיווק וניהול שיצטרפו אלינו עם תום לימודיהם. כל הקבוצות שהעפילו לאירוע הגמר הציגו תכניות עבודה מרשימות ומושקעות ואין ספק שכל אחת מהן החזיקה במגוון איכויות".

לדברי ד"ר טליה רימון, ראש התמחות השיווק בבינתחומי הרצליה: "אנחנו מאוד גאים בקבוצה המנצחת ובשאר הקבוצות מהמרכז הבינתחומי שהשתתפו בתחרות, על העבודה הקשה והיצירתית שלהם. הניסיון הפרקטי שהם צברו במסגרת התחרות לא יסולא בפז ומהווה ערך מוסף חשוב. שירי לוי מהקבוצה הזוכה הוסיפה: "אנחנו מאוד נרגשים מהניצחון בתחרות ומהזכות לטוס לייצג את ישראל בתחרות בפריז. השקענו בפרויקט המון מחשבה ואנחנו מקווים להגיע כמה שיותר רחוק בתחרות הבינלאומית על מנת לייצג את המרכז הבינתחומי ואת ישראל בכבוד".

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק