בושם לגבר

מגזין אביב 2019

 

בושם לגבר: התחדשות, רעננות, פריחה, חגיגיות. אביב. חג הפסח הוא חג האביב, תקופה נפלאה להתבשם מריחות הטבע שזוקקו לבשמים חדשים שעושים בנו אושר ואהבה. בקרוב עליך

בושם לגבר

 

אדם לוין פרזנטור הבושם Y MAN מבית איב סן לורן צילום יחצ חול (2) (Custom) 12.09.42
אדם לוין, פרזנטור הבושם Y MAN מבית איב סן לורן. צילום יח״צ חו״ל

 

מאת: מערכת המגזין

 

TOMMY NOW – EAU DE TOILETTE SPRAY

מי: TOMMY HILFIGER
מה הוא אמר: ניחוח עצי ומתובל הממזג תווים הדריים של ברגמוט ומנדרינה עם גרניום, ג'ינג'ר, הל ותמציות עציות חמות המעניקות לו את הגוון הגברי המודרני.
מה עוד? הפקק של הבקבוק מתהדר בפסי האדום, לבן וכחול של המותג לצד אותיות לבנות צחורות הבולטות על רקע בקבוק זכוכית בכחול צי ובעיצוב וינטג'.
גיהוץ: 199 שקל.
כמות: 100 מל'
ניווט: בלעדית ברשת סופר פארם.

TOMMY NOW בושם חדש לגבר 100 מל 199 שח צילום יחצ חול
TOMMY HILFIGER. צילום: יח״צ חו״ל

 

HALLOWEEN MAN X

מי: הלואין
מה הוא אמר: הניחוח לוכד את המסתורין של לילות העיר הגדולה, בקוקטייל מעורר חושים ומסתורי. הגבר של דל פוזו הוא מסתורי, יש לו חופש מוחלט, היעד הסופי לא מעניין אותו – הוא אוהב את המקומות המסתוריים.
מה עוד? בושם לגבר בעל ניחוח אוריינטלי עמוק. הבושם נפתח בניחוח טרי של לימון, קרדמון ואזוב המתפתחים בתשוקה חושנית ללב חם של קינמון ושילוב מהפנט של ניחוח וויסקי ופולי קפה מעוררים. הוא מסתיים בבסיס עם ניחוח זרעי טונקה, ענבר וקטורת מעושנת.
גיהוץ: 209 שקל **המחיר הסופי נקבע ע"י רשתות הפארם.
כמות: 125 מ״ל
ניווט: ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

HALLOWEEN Halloween Man הבושם לגבר מבית הלואין מחיר 209 שח צילום יחצ חול
HALLOWEEN Halloween Man. צילום: יח״צ חו״ל

 

Extreme Rush

מי: מייקל קורס
מה הוא אמר: בושם חדש בניחוח מעורר, נועז ודינמי לגברים מודרניים המחפשים ריגושים ולוכד בתוכו ריגוש של אדרנלין.
מה עוד? הניחוח הגברי מצית את החושים בתערובת הנפתחת בפרץ מעורר של ערער, ברגמוט ותפוזי דם ונמהלת בארומה של ליבת הניחוח עד לסיומה עם תו של מושק. מסעיר ואלגנטי. לגברים המחפשים ריגושים מסעירים, מעזים לעשות את הבלתי אפשרי ורודפים אחרי האקסטרים.
גיהוץ: 319 שקל
כמות: 120 מ״ל
ניווט: בפרפומריות המובחרות.

_MK_ExtremeRush_120ml_319שח
Extreme Rush. צילום: יח״צ חו״ל

 

השחקן ראיין ריינולדס נבחר להוביל את הקמפיין של Armani Code ראיין ריינולדס הכוכב שהיה מועמד לפרס גלובוס הזהב על "דדפול", הסרט שובר הקופות של חברת Fox 20th Century, סרט שהוא עצמו גם הפיק. הוא אחד השחקנים המובילים והמגוונים ביותר, במהלך שנות הקריירה העשירה והמתפתחת תדיר שלו, הוא שיחק בהצלחה בז'אנרים שונים ומגוונים החל מסרטי דרמה, סרטי פעולה ועד קומדיות. מקומדית הפעולה "שומר הראש והמתנקש" למותחנים "סימן חיים" "טעון הגנה" ו"קבור", לסרטי הדרמה "גרין לנטרן", "האישה בזהב" ו"מה שקורה במיסיסיפי", לסרט האימה "אימה באמטוויל" ועד הקומדיות "חיים בהחלפה" ו"ההצעה", עבודתיו ותפקידיו של ריינולדס מוכיחים עושר מגוון ביותר. הסרטים הבאים שלו כוללים בעיקר את ההפקה והתפקיד הראשי באדפטציית הלייב אקשן של משחק הקופסא "הרמז", כמו גם בסרטו החדש והמדובר של מייקל ביי 6 Underground, המיועד לעלות בנטפליקס בחורף 2019. ראיין ריינולדס מכהן גם במועצת המנהלים של Michael J. Fox Foundation, הקרן אותה הקים מייקל ג'יי פוקס לחקר מחלת הפרקינסון.
ראיין ריינולדס. Armani Code. צילום: יח״צ חו״ל

 

ARMANI CODE ABSOLU

מי: GIORGIO ARMANI
מה הוא אמר: הבושם ARMANI CODE, שהושק ב-2004, הפך מיידית לשם נרדף לביטחון עצמי, כריזמה ומגנטיות גבריים – אגדה של פיתוי. GIORGIO ARMANI חושף בשנת 2019 בושם מפתה חדש בסדרה: ARMANI CODE ABSOLU. בושם אוריינטאלי נועז, שבו הניחוח הבסיסי של קוד מתגבר ומתחמם.
מה עוד? ראיין ריינולדס! שחקן לוהט ופרזנטור הורס ת׳בריאות. גבריות, תשוקה, הנאה. ARMANI CODE ABSOLU מאזן באופן מושלם בין רעננות נוצצת, אלגנטיות בלתי נשכחת וחושניות גברית. הוא מגלם את הפיתוי החם ביותר והמושך ביותר שסדרת ARMANI CODE מציעה.
60 מ"ל: 329 שקל
110 מ"ל: 399 שקל
ניווט: להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

בושם לגבר ARMANI CODE ABSOLU 399 שח לתכולת 110 מל צילום יחצ חול (1)
ARMANI CODE ABSOLU. צילום: יח״צ חו״ל

 

 POLO BLUE GOLD BLEND

מי: RALPH LAUREN
מה הוא אמר: או דה פרפיום חדש המצטרף לסדרת הבשמים רבי-המכר מסדרת פולו בלו. הבושם נוצר במיומנות עם תווים חמים ועשירים על מנת לקבוע את תקן הזהב לאלגנטיות מתוחכמת ומעודנת.
מה עוד? לוק רוקהולד Luke Rockhold, אלוף העולם באליפות הלחימה האולטימטיבית UFC והשגריר העולמי של פולו בלו מככב בקמפיין הפרסום של POLO BLUE GOLD BLEND, ומציג את המסע האישי שלו לקביעת תקן הזהב בענף הספורט שלו. רוקהולד נזכר בהופעתו הראשונה בזירה ובהתגלות שחווה לאחר מכן. "שיניתי הכול בחיים שלי כדי להצליח," רוקהולד אומר. "האמונה בטכניקה ובהכנות, היא שהופכת אותנו לאלופים. היא שהופכת אותנו לגברים של זהב".
גיהוץ: 339 שקל
כמות: 125 מ״ל
ניווט: ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

הבושם החדש לגבר מבית פולו ראלף לורן Polo Blue Gold מחיר 339 שח צילום יחצ חול
הבושם החדש לגבר מבית פולו ראלף לורן Polo Blue Gold.  צילום: יח״צ חו״ל

 

Y EAU DE PARFUM

מי: איב סאן לורן
מה הוא אמר: הניחוח של הבושם החדש עמוק, רענן וגברי. נוצר על ידי רוקח הבשמים האגדי דומיניק רופיון, Y או דה פרפיום בנוי סביב מבנה של שרכים, בין המשפחות הנפוצות ביותר בבשמים לגברים, ומנגד לו תווים של פירות הדר רעננים ותווים ארומטיים, ובעקבותיהם תווים חושניים יותר של עצים.
מה עוד? גבר מצליח, מוערך, בטוח בעצמו, מסוגל להתמודד עם האתגרים העומדים בפניו. הוא התקדם צעד נוסף קדימה בדרך להגשמה עצמית. ראיתם למעלה את אדם לוין לא?
60 מ"ל: 329 שקל
100 מ"ל: 399 שקל
ניווט: ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

Y_NewMan EDPבושם חדש לגבר מבית איב סאן לורן 60מל מחיר 329שח 100מל מחיר 399שח צילום יחצ חול (Custom) 12.09.42
Y_NewMan EDP. איב סאן לורן. צילום: יח״צ חו״ל

 

 

Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
כתובת למשלוח: רחוב ויצמן 68ב׳ דירה 3, גבעתיים
*המוצרים המתפרסמים נשלחו פיזית למערכת המגזין לטובת נסייניות

 

 

בושם לגבר

תגובות פייסבוק