בירה מכבי למען האמנות

בירה מכבי ואמנות-2-1
|

בירה מכבי יוצאת בסדרה של תחתיות בירה בעיצוב אמנים ומאיירים ישראלים

בירה מכבי יוצאת בשיתוף פעולה עם אמנים ומשיקה קולקציית תחתיות לבירה במהדורה מוגבלת, עליהן יודפסו עבודות אמנות נבחרות. בסך הכל תכלול מהדורת התחתיות הראשונה 10 תחתיות שיופצו ברחבי הארץ בהמשך השנה – מתוכם 7 שייבחרו מהקהל הרחב. התחתיות יופצו בברים ובפאבים נבחרים ברחבי הארץ.
בשנים האחרונות תומכת בירה מכבי באמנות ישראלית, באירועי אמנות בגלריות אלטרנטיביות ובמוסדות תרבות. לאחרונה, בירה מכבי לקחה צעד קדימה ויצרה שיתופי פעולה באופן ישיר עם האמנים עצמם.  לצורך השקת המהלך בחר בית הקונספטים אלנבי, שלושה אמנים צעירים – יהונתן כתב, הילה שפיצר ואסף בן ארוש – ופירסם בעמוד הפייסבוק של בירה מכבי קול קורא לאמנים ויוצרים נוספים ברחבי הארץ להשתתף בפרויקט.

בירה מכבי ואמנות
יהונתן כתב

יהונתן כתב, בן 22, גר בירושלים.

סטודנט במחלה לתקשורת חזותית בבצלאל, עובד בטכניקה של רישום ואיור דיגיטלי תוך שילוב דימויים עם פאטרנים וצורות גרפיות. פרויקטים נבחרים: ״שקוף״, תערוכת יחיד זוגית בגלריה הלובי, תערוכות נבחרות של ״לה קולטור״ בבית הצעירים מזא״ה 9, ותערוכת ״Stickerz״ בגלריה משונע. הפאטרן הוא מוטיב מוביל בעבודותיו, המשמש כבסיס וקו אסתטי. בעבודה Duo הוא ביקש להמחיש את הדואליות והתקשורת בין הדמויות ואת ההרמוניה ביניהן. לשם כך הוא השתמש בצורניות הגוף הרוקד/מבצע קפיצה ובהנצחת הרגע. הצבעוניות המעט ״ניאונית״ איפשרה לו ליצור קונטרסט בין הרקע לדימוי המרכזי, ומעבר הצבעים נועד ליצור תנועה מול הסטטיות של הדמויות.
http://jonathankatav.com

בירה מכבי ואמנות-2
הילה שפיצר

הילה שפיצר, בת 30, גרה בבאר שבע.

בוגרת המחלקה לאמנות בבצלאל (2012), עוסקת בציור ורישום פיגורטיבי ומלמדת ציור ורישום. העבודה הינה חלק מפרויקט שהיא יוצרת בשנתיים האחרונות, שנקרא ״בתים של זרים (אני לא מכיר/ה אותך, את/ה לא מכיר/ה אותי)״, ובמסגרתו יצרה קשר עם אנשים דרך רשתות חברתיות וביקשה להגיע אליהם הביתה כדי לצייר אותם ואת הבית שלהם. בנדיבותם הסכימו אנשים שונים ממקומות שונים בארץ (הציור הנוכחי הוא מבאר שבע) לארח אותה בביתם לשיחה והסכימו שתצייר אותם ואת ביתם, ועל כך היא מודה להם מקרב לב. הסדרה כוללת 13 ציורים של בתים שונים.
http://www.hillaspitzer.com

בירה מכבי ואמנות-1
אסף בן ארוש

אסף בן ארוש, בן 36, גר בקיבוץ גלאון.

בוגר המחלקה לתקשורת חזותית ואנימציה במנשר (2008). מאייר ואנימטור, שעבודותיו התפרסמו בעיתונים בארץ ובעולם, ביניהם הניו יורק טיימס, הארץ וידיעות אחרונות. שותף בסטודיו Poink, שעל לקוחותיו נמנים בין השאר ערוץ הופ, מייקרוסופט ולהקת מארש דונדורמה. הסטודיו משלב עבודה אמנותית ומסחרית שמבוססת על איכות עיצובית, אנימטיבית והקפדה על פרטים. העבודה ״חממה״ נוצרה במסגרת הסטודיו בתחילת דרכו כברכה לחג המולד, שמציגה את סנטה קלאוס מאושר בחממה שלו בשעה שבחוץ יורד שלג.
http://assafillustration.com

תגובות פייסבוק