סימון של טרנדים מסחריים בטוחים הוא זה שמאפיין את אביב קיץ 2018 של רשת רנואר, שכנראה וויתרה על רצון להיות מובילת סטייל לטובת קידום מכירות
איתי א. גורביץ', עורך אופנה – Efifo
זוכרים את הימים הזוהרים בהם רשתות פאסט פאשן, כמו רנואר וקסטרו היו מרימות לנו תצוגות ראוותניות א-לה שבוע אופנה בפריז? אז הימים האלה, לצערי, חלפו. קודקודי רשתות אופנה להמונים מהדקים חגורות, מצמצמים בשופוני ומתמקדים במטרה עיקרית לשמה הוקמו – קידום מכירות. כי התחרות גבוהה והמצב השתנה.
ועדיין, בזמן שברשת קסטרו וויתרו העונה על תצוגה לטובת קמפיין דיגיטל, בניסיון לכבוש את ליבו של הדור החדש חובב קניות אונליין עם סטטיק, בן אל ואסי עזר, ברנואר החליטו לא לוותר על ההנאה שבעיסוק באופנה וקיימו מיצג כייפי ומכובד שבישר על בואו של הקיץ.
לוקיישן: מרינה בהרצליה פיתוח. תפאורה: מלון חוף בסגנון קליפורני. כנראה, פיצוי על היעדרותו של הפרזנטור יהודה לוי ששוהה בימים אלה בלוס אנג'לס. את המסלול הקלאסי החליף מיצג של דוגמנים שפוזרו בחלל במרחק נגיעה מהמוזמנים שיכלו להתרשם מקרוב מכל דגם ודגם.
צעקה אופנתית לא מצאתי בחלל. ולא ציפיתי לאחת כזאת. הרי חלפו הימים בהם לקחו ברשתות סיכונים דרך עיצוב מתחכם בניסיון לפתות פאשניסטות בררניות משני המינים. כן מצאתי תרגומים לטרנדים מסחריים בטוחים, כמו הדפסים פרחוניים שפוזרו על שלל פרטי לבוש, מכנסי 7/8, הן לגברים והן לנשים, פסים לאורך ולרוחב ובייסיקים שיפתו בעיקר לקוחות "רגילים" שצריכים בגדים. ואלה ימצאו את מבוקשם בסניפי הרשת. אמרנו קידום מכירות לפני הכל? קיבלנו. האם זה רע? לא.
מחירים: 29.90-559.90 שקל
ומה לבשו האורחים במיצג? לתמונות הקליקו כאן
צלמת מערכת Efifo – מיטל אזולאי
האינסטגרם של מיטל אזולאי – meital_azulay_photography_
עורך אופנה Efifo – איתי גורביץ׳
איתי גורביץ' – מבעלי גואפו (GUAPO) – בית ספר למקצועות האופנה – לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות במסלול המקצועי, לימודי תפירה למתחילים ומתקדמים, עיצוב שמלות כלה וערב, תדמיתנות בגדי ילדים ועוד.
המייל של איתי גורביץ׳ – info@guapo-fashion.com
האתר של גואפו – www.guapo-fashion.com
האינסטוש של גואפו – guapofashion
הפייסבוק של גואפו – https://www.facebook.com/guapofashionschool