בצלאל. המחלקה לארכיטקטורה

Goodbye State-4
|

המחלקה לארכיטקטורה, בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב: תערוכת בוגרים 2015. Goodbye State – פאנל בינלאומי בנושא האדריכלות הציבורית החדשה

בצלאל. המחלקה לארכיטקטורה

Goodbye State-5
בריכת פלוס ניו יורק פמילי אדריכלים. הדמיה

ביום שישי ה- 24 ביולי, תיפתח בבנין בצלאל במרכז העיר תערוכת פרויקטי הגמר של 75 האדריכלים הצעירים בוגרי המחלקה לארכיטקטורה. התערוכה חושפת פרוייקטי תכנון חדשים המשקפים את רוח המחלקה ואת עיסוקה בנושאי קיימות, חברה, ורווחה, מתוך מחקר מקומי ובינלאומי כאחד. 

Goodbye State
Family Architects music-Kanye west Yeezus Tour kim kardashian instagram-3.jpg.custom1200x675x20.dimg

Goodbye State פאנל בינלאומי שיתקיים ביום שישי כחלק מפתיחת התערוכה, מזמין את הסטודנטים ואת הציבור הרחב לסדרת הרצאות קצרות ודיון שיחשוף עבודות מסקרנות של אדריכלים עכשוויים, שמובילים עשייה של תכנון בהם אין מעורבות של המגזר הציבורי והממשלתי.
בפאנל ישתתפו פאביין הולזל,  Fabolous Urban (ציריך), דיוויד טרנבול, Atopia (ניו יורק), אואנה סטנסקו, Family Architects (ניו יורק). הרצאותיהם של האדריכלים האורחים יציגו את ההזדמנויות והלקחים שמציגה המציאות החדשה בה נוטה האחריות על הסביבה הבנויה לעבור מרשותם של ארגונים ממשלתיים, לידיהן של יוזמות פרטיות ושל גופים כמו עמותות והתארגנויות יחידים, שפועלים ללא תמיכה ממשלתית. במפגש תידון השאלה: האם נסיגתו של המגזר הציבורי מבשרת בהכרח על הפרטת המרחב הציבורי (כפי שנוהגים לטעון בישראל), או אולי על אפשרויות חדשות לפעולה שתגדיר מחדש את מושג האדריכלות הציבורית?

Goodbye State-3
Atopia Waterbank school Kenya (2013) photo courtesy of the Zeitz Foundation

Goodbye State

פאביין הולזל,  Fabolous Urban (ציריך)
פאבין הולזל, אדריכלית ומרצה במכון הטכנולוגי הפדרלי בציריך, הקימה בשנת 2013 את משרד Fabolous Urban, המתמחה בתכנון ועיצוב פרויקטים עירוניים ואדריכליים באזורים מתפתחים מסביב לעולם. המשרד מתמחה בפרויקטים מבוססי קהילה. דרך סכמות כלכליות של מיקרו-מימון ופרקטיקות של מיקרו אורבניזם, המשרד מחבר צרכים של קהילות אלו, ובעיקר של נשים, עם תשתית של ארגונים שוויצרים ובינלאומיים. פרויקטים אחרונים כוללים תכנית פיתוח כלכלי, תיירותי וחברתי מחודש של אזור מאקוקו וכן תכנית אסטרטגית לאזור פאירסופוליס בסן פאולו, ברזיל.
דיוויד טרנבול, Atopia (ניו יורק)
טורנבול הוא אדריכל ומנהל Atopia ו-Atopia Research, סוכנות ייעוץ וארגון ללא מטרות רווח הפועלים באזורי אסון ואתגרים אקולוגיים ומציעים הצעות עיצוביות מבוססות מחקר. הארגון עובד דרך יצירת קשרים עם רשתות של אנשים מקומיים, מתוך נסיון ליצור פתרונות מקומיים ויעילים לאורך זמן. פרויקטים אחרונים כוללים את PitchAfrica, אצטדיון כדורגל שאוגר מי שתיה באפריקה, Waterbanks, בניינים ברי קיימא לבתי ספר באזורים יבשים, ו-powerbanks, טורבינת רוח ניידת.

אואנה סטנסקו, Family Architects (ניו יורק)
אואנה סטנסקו היא אדריכלית ומקימת משרד Family Architects. בין הפרויקטים אחרונים של המשרד נכללים בריכה ציבורית צפה המסננת את מי הנהר בניו יורק, הר שנוסע בעולם עבור מסע ההופעות של קניה ווסט, מוזיאון בפינלנד, ופניסולה בדנמרק.

Goodbye State-1
Atopia-PITCHAfrica prototype launch, Los Angeles (2010) photo courtesy of The Annenberg Foundation

המחלקה לארכיטקטורה, בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב
http://www.bezalel.ac.il/
פתיחה ופאנל: יום שישי ה-24 ביולי, 12:30-16:00
רחוב בצלאל 1 (פינת שמואל הנגיד), ירושלים
ימים א'-ה' 21:00-10:00, יום ו' 10:00-16:00 נעילת התערוכה 7.8.15
הכניסה חופשית הקהל הרחב מוזמן

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק