בצלאל. תערוכות בוגרים 2015

בצלאל, תערוכות הבוגרים 2015-1
|

אירועי סוף שנה – בצלאל 2015: תערוכות הבוגרים: אמנות, צילום, אמנויות המסך, תקשורת חזותית, עיצוב תעשייתי, עיצוב קרמי וזכוכית, צורפות ואופנה

בצלאל. תערוכות בוגרים 2015

קמפוס בצלאל, הר הצופים, ירושלים
פתיחה: יום חמישי, 23 ביולי 2015 בשעה 19:00 / נעילה: 7.8.15
ימים א'-ה' 21:00-10:00, יום ו' 16:00-10:00

מאת מערכת המגזין

מידי שנה, עם תום שנת הלימודים, פותחת בצלאל, האקדמיה לאמנות ועיצוב את שעריה בפני הקהל הרחב, ומזמינה את המבקרים להיחשף לעבודתם של מיטב הכשרונות הצעירים המיצגים את הדור העתיד שיוביל ויעצב את פניו של תחום האמנות והעיצוב בארץ. לצד תערוכות הבוגרים, מוזמנים המבקרים גם למגוון, הרצאות ומפגשים, שיציגו תהליכי עבודה, מחקר ותיאוריה.

בצלאל, תערוכות הבוגרים 2015-1
בצלאל-המחלקה לצילום- היבא קאסם- פ גמר 2015

התערוכה השנתית של בוגרי בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב, תציג ברחבי קמפוס הר הצופים, את עבודות הבוגרים לשנת 2015. הביקור בתערוכה הוא הזדמנות להיחשף למיטב הכשרונות הצעירים, שמציגים מידי שנה פרוייקטים מובילים בתחומם, מתוך אמירה אישית, מחקר וחדשנות. בתערוכה יוצגו עבודות ציור, פיסול, צילום, עיצוב, תכשיטים ואביזרי לבוש ואופנה, מיצבים, מיצגים, סרטי וידיאו ואנימציה, כלי קרמיקה וזכוכית.

בצלאל, תערוכות הבוגרים 2015-2
בצלאל – אמנויות המסך – דפנה אוודיש-פ גמר 2015-צילום מסך

הלימודים באקדמיה בבצלאל מתנהלים מתוך חקר של חומרים, טכנולוגיות מתקדמות, לימודי העשרה ותרבות בראשות המחלקה להיסטוריה ותיאוריה, וחשיפה רחבה לנעשה ברחבי העולם באמצעות סדנאות אורח ומפגשים בינלאומיים. אלו באים לידי ביטוי בעשייה פורצת גבולות, ובהישגים בינלאומיים של הסטודנטים ושל יחידות המחקר. גם השנה זכו סטודנטים רבים, להשתתף ואף לזכות בתחרויות ופסטיבלים ברחבי העולם.

בצלאל 2015-פ.גמר תקשורת חזותית-אוהד חדד והלאל ג׳וברין-ערבי מערבי-צילום נמרוד וייסלייב
בצלאל 2015-פ.גמר תקשורת חזותית-אוהד חדד והלאל ג׳וברין-ערבי מערבי-צילום נמרוד וייסלייב

אלפי המיצגים של בוגרי שנת הלימודים תשע"ה, משקפים עיסוק מורכב ומרובד באישי, ובחברתי, בגלובלי ובמקומי. התערוכה מורכבת מקשת רחבה של פרויקטים אישיים שעוסקים בנושאים של זהות זוגיות ומשפחה, ולצידם כאלו הנוגעים לנושאים הקשורים בתרבות ובמורכבות של הקיום המקומי והאוניברסאלי. היצירתיות של הסטודנטים באה לידי ביטוי בחידוש וחדשנות, הן מבחינה רעיונית והן מבחינת טכנולוגיות וחומרים, ולצד אלו ניתן להבחין בהתכתבות עם מסורת, מורשת, שורשים ומלאכות עתיקות.

בצלאל, תערוכות הבוגרים 2015-5
נאסר חטב – בצלאל המחלקה לצילום 2015

ביום שישי ה-24 ביולי, תיפתח בבנין המחלקה לארכיטקטורה במרכז העיר, (בצלאל 1 פינת שמואל הנגיד, ירושלים) תערוכת פרוייקטי הגמר של האדריכלים הצעירים. התערוכה חושפת עשרות פרוייקטי תכנון חדשים המשקפים את רוח המחלקה ואת עיסוקה בנושאי קיימות, חברה, ורווחה, מתוך מחקר מקומי ובינלאומי כאחד. ""Goodbye State פאנל בינלאומי שיתקיים ביום שישי כחלק מפתיחת התערוכה, מזמין את הסטודנטים ואת הציבור הרחב לסדרת הרצאות קצרות ודיון שיחשוף עבודות מסקרנות של אדריכלים עכשוויים שמובילים עשייה של תכנון והקמה באיזורי העולם שלישי. במפגש תידון השאלה: האם נסיגתו של המגזר הציבורי מבשרת בהכרח על הפרטת המרחב הציבורי (כפי שנוהגים לטעון בישראל), או אולי על אפשרויות חדשות לפעולה שתגדיר מחדש את מושג האדריכלות הציבורית?

בצלאל, תערוכות הבוגרים 2015-5
בועז מנשרי-עיצוב תעשייתי-פ גמר 2015-בצלאל צילום עודד אנטמן

ביום שני ה-27 ביולי, יתקיים כנס שעסוק בנושא ה"ביקורת" מהיבטים שונים. הכנס בראשות דקאנט הסטודנטים, והמחלקה להיסטוריה ותיאוריה, יארח מרצים מתחומי, האמנות, הפסיכולוגיה והתקשורת, ויעסוק במהות הביקורת, ובאופן בו היא נערכת ומוגשת, בדרכי ההתמודדות של הפרט עם קבלתה. הרצאת הפתיחה שתתן אריאנה מלמד תעסוק בקשר בין תיאוריה ביקורתית לביקורת בעיתון ומשמעותה החברתית והכלכלית של ביקורת. בתום ההרצאות יערכו סיורים מודרכים בתערוכות בהדרכתם של תיאורטיקנים, מעצבים ואומנים.
ביום חמישי ה-30 ליולי, יתקיים הכנס "הנבחרים: 10 X 10". מדובר באירוע מסורתי, על שם אהרון דברת ז"ל במהלכו מציגים ראשי המחלקות והבוגרים את עשרת הפרויקטים הנבחרים לשנת 2015, תוך דיון ביקורתי וחשיפת התהליכים הישומיים והמחקרים שהובילו לפיתוחם. בערב זה יוענק פרס למקוריות, חדשנות ויצירתיות ע"ש אהרן דוברת ז"ל (יו"ר חבר הנאמנים בצלאל – 2004-2008). מדובר בפרס כספי על סך כולל של  12,000 שקל שמוענק השנה ליותם מנדה-לוי – בוגר המחלקה לצילום –  על עבודתו "שלא יגידו שמתים לאט", ולבעז מנשרי – המחלקה לעיצוב תעשייתי – על עבודתו "מלכודת".

בצלאל, תערוכות הבוגרים 2015-6
דניאל פילוסוף-המחלקה לאמנות-בצלאל 2015

יותר מ-400 בוגרים, אמנים, מעצבים ואדריכלים צעירים מסיימים השנה את לימודי התואר הראשון בבצלאל: 31 בוגרים במחלקה לצורפות ואופנה, 40 בוגרים במחלקה לאמנות, 76 בוגרים במחלקה לאמנויות המסך, 29 בוגרים במחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית, 44 בוגרים במחלקה לעיצוב תעשייתי, 95 בוגרים במחלקה לתקשורת חזותית, 30 בוגרים במחלקה לצילום, ו-77 בוגרים במחלקה לארכיטקטורה. בצלאל, הוקמה ב – 1906 על ידי האמן בוריס ש"ץ כ"בית מדרש למלאכות האמנות, ומאז היא שומרת על מעמדה כאקדמיה המובילה לאמנות ולעיצוב בישראל, וזוכה להכרה כאחת האקדמיות החשובות בעולם. למעלה מ-100 שנות אמנות ישראלית, משקפות ידע מצטבר ומגמה מתמדת של חדשנות ואיכות. כוחה של בצלאל כפורצת דרך היא במהירות תגובותיה לשינויים תרבותיים, וגאוותה על דורות הבוגרים שלה, חוד החנית של האמנים, המעצבים והארכיטקטים הישראליים בארץ ובעולם. לצד הלימודים המעשיים מעניקה בצלאל לסטודנטים תשתית אינטלקטואלית בתחומי ההיסטוריה, הספרות והפילוסופיה, חקר החברה והתרבות ויסודות החשיבה המדעית והטכנולוגית. תכנית הלימודים מעניקה לסטודנטים מגוון רחב של כלים לביטוי וליצירה חופשית ואישית, שתפלס להם דרך ייחודית ועצמאית בשדה הקסום, אך התובעני של האמנות, העיצוב והארכיטקטורה בשנות האלפיים.

ביקור וביקורת

כנס, וסיור מודרך בתערוכות הבוגרים

דקנאט הסטודנטים והמחלקה להיסטוריה ותיאוריה
קמפוס בצלאל, הר הצופים ירושלים
http://www.bezalel.ac.il/
יום שני ה-27 ביולי, 14:30-10:00
הקהל הרחב מוזמן – הכניסה חופשית

דוברים: שלי הרשקו, ד"ר אורי ברטל, אריאנה מלמד, ד"ר עמלה עינת, ד"ר ליאת פרידמן, שלי סוזמן. ביקורים וביקורת בתערוכת הבוגרים בהדרכת: ד"ר אליה ברטל, ד"ר איגור ארונוב, דנה גז ונעמי גייגר, סטודיו ג2, ד"ר יונה וייץ

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק