בראד פיט נבחר כשגריר Delonghi

בראד פיט - 5
|

בראד פיט נבחר כשגריר הבינלאומי של המותג דלונגי – יעלה בישראל בקמפיין בהשקעה של 6 מיליון שקל ויכלול בין היתר: פרסום בטלוויזיה בערוצים 12, 13 ו-9, כול ערוצי הספורט, קמפיין דיגיטל, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ופעילות בנקודות המכירה

מאת: מערכת המגזין

השחקן זוכה האוסקר בראד פיט נבחר כשגריר הבינלאומי של המותג  Delonghi (דלונגי) הקמפיין בישראל יעלה לחשיפת סדרת מכונות הקפה האוטומטיות לשנת 2022, בהשקעה של כ 6 מיליון שקל.

המותג  הבינלאומי Delonghi (דלונגי), המשווק בישראל באמצעות חברת ברימאג, הידוע במכונות הקפה האוטומטיות והיוקרתיות,  בחר בשחקן  זוכה האוסקר בראד פיט, בן ה-58, כשגריר המותג.  במסגרת זו פיט יככב בקמפיין בינלאומי לסדרת מכונות הקפה האוטומטיות: "פרפטו- Perfetto"  תחת הסלוגן: "בית קפה- אצלכם בבית".     

הקמפיין יעלה השבוע גם בישראל באמצעות משרד הפרסום  יהושע /TBWA בהשקעה של כ 6 מיליון ש"ח,  ויכלול בין היתר: פרסום בטלוויזיה בערוצים 12, 13 ו-9, כול ערוצי הספורט , קמפיין דיגיטל, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ופעילות בנקודות המכירה. 

במסגרת הקמפיין הצופים מקבלים הצצה ל"יום יום" של הכוכב, שאוסף פולי קפה טריים, רוכב על האופנוע שלו לאורך חופי קליפורניה ,נוסע  לתחנת הדלק לפני שהוא חוזר לביתו להירגע עם כוס הקפוצ'ינו שלו. 

סרט הקמפיין יוצא דופן בזכות איכותו והיקפו, שנעשו ברמה הפקה קולנועית ותחושת האותנטיות שהוא משדר, מרכיב מרכזי במסר של DeLonghi, כחברה משפחתית שהצלחתה והתפתחותה מבוססת על ערכים של יזמות ואותנטיות. 

הבחירה בבראד פיט לקמפיין הבינלאומי היא הרבה מעבר לעבודה עם אייקון עולמי. פיט הוא שחקן ומפיק מוערך, תומך נאמן בנושאי איכות הסביבה, אספן של אמנות, חובב אדריכלות ועיצוב. מעל הכל, בראד פיט שומר על האותנטיות שלו, למרות התהילה העולמית, זה משקף את ערכי המותג  Delonghi (דלונגי) כמותג איטלקי שמחובר לשורשיו, עם תשוקה איטלקית, הרמוניה ואלגנטיות ועם זאת נגישה לכל העולם. אייקוני ואותנטי בו זמנית. ממש כמו כוכב הוליוודי שמכין לעצמו כוס קפה פשוטה ומושלמת.

לדברי יאיר רוזן מנכ"ל חברת ברימאג, יבואנית המותג בישראל: "הצרכן הישראלי נחשב כאנין ומבין בקפה איכותי, אנו מזהים עלייה דרמטית ברכישת מכונות קפה אוטומטיות לבית, המאפשרות ליהנות מקפה טרי הנטחן מפולי קפה טריים, באותה רמה ואיכות של בית קפה .בשנים האחרונות בכלל ועם ההתכנסות בבתים בקורונה בפרט, ישנה מגמה צרכנית של מעבר מקפסולות לקפה טרי הנטחן דקות לפני הלגימה הראשונה . 

באמצעות הקמפיין החדש אנו מדגישים  את ערכי המותג: איכות ויוקרה, העולים בקנה אחד עם הערכים שמשדר השחקן זוכה האוסקר בראד פיט שהוא נועז ובינלאומי ובו זמנית מתוחכם ואלגנטי." 

בראד פיט הוא שחקן ומפיק קולנוע וטלוויזיה אמריקאי, זוכה פרס אוסקר ופרס גלובוס הזהב כשחקן משנה. בנוסף, שלושה סרטים שהפיק זכו בפרס אוסקר לסרט הטוב ביותר.  

חברת דלונגי נחשבת למובילה בעולם במכירת מכונות קפה אוטומטיות ומוכרת למעלה ממיליון מכונות בשנה. בישראל משווקת החברה את מוצריה באמצעות חברת ברימאג  המפעילה את חנות הקונספט הייחודית למותג דלונגי בתל אביב ואת רשת מטרו למוצרי חשמל ביתיים. מכונות הקפה משווקות גם  ברשתות החשמל, החנויות המתמחות ואתרי הסחר המורשים.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק