בראנץ במסעדת סרדיניה

בראנץ במסעדת סרדיניה
|

במסעדת סרדיניה בכיכר קדומים ביפו העתיקה מגישים בראנץ טעים בטירוף ב-89 שקל לסועד. אתם חייבים לנסות

מאת: אפי אליסי

בראנץ במסעדת סרדיניה-1
הפתיחים. על הצלחת השחורה מוגש אנטיפסטי וגבינות. אסתטי וטעים להפליא. צילום: יח״צ

לא נמאס לכם לקבל את הרגיל הזה שנמצא בכל בית קפה: ביצים, גבינה, טונה, סלט ואבוקדו? קמנו בשישי האחרון ורצינו משהו חדש. יצאנו ליפו לעיר העתיקה. האיזור המדהים ממנו משקיפים על הים ועל תל אביב. המתחם די שומם וחבל. זוהי פיסת תיירות מופלאה. מטרים לא רחוקים משם באיזור שוק הפשפשים קרה משהו בשנים האחרונות והאיזור הפך שוקק והמוני מבקרים ממלאים אותו. חבל ששכחו את העיר העתיקה היפה כל כך. מישהו בעיריית תל אביב חייב לקחת את המושכות ליידים להרים את הכפפה ולמלא את המקום היפה כל כך בתיריים מהארץ ומחו״ל.

פתחנו באפרול מרעננן. אל השולחן הגיעו מבחר פתיחים וסלטים טעימים להפליא. הוא בחר בטרין חצילים וגבינה לעיקרית ואני הלכתי על שקשוקת פירות ים שהיתה טעימה בטירוף. ביקשנו עוד מהסלט הירוק והארטישוק שהיה טרי ורענן ומעליו שבבי פרמזן. הארוחה היתה מגוונת ומלאת טעמים והכל רענן וריח של ארץ המגף נחתה על השולחן.

שורה תחתונה: ארוחה טעימה בעליל, נוף מדהים, אווירה קסומה ולא מאוד יקר. לכו!!!

בראנץ במסעדת סרדיניה-2
מגרה לא? צילום: יח״צ

תפריט הבראנץ' של סרדיניה

המנות הראשונות מוגשות למרכז השולחן וכוללות בין השאר  פוקאצ'ה טרייה מהתנור עם מבחר מטבלים מעניינים, ברוסקטה עם ריקוטה טרייה, דג וחלמון כבוש, ארטישוק צלוי עם גבינת פיקורינו, סלט קלמרי עם תפוחי אדמה וארטישוק,מטבלים מתוצרת בית ומנת אנטי פסטי עם אפשרות צמחונית או בשרית.
בנוסף ניתן לבחור במנה אישית כמו  קרואסון חמאה טרי ובו איולי שום עם שרימפס ומתחי פילה דג מוקפצים, או לחילופין קרואסון עם איולי שום, ביצת עין, ארטישוק צלוי ועגבניות מיובשות, ביצי עין אפויות המוגשות עם נקניקייה איטלקית פיקנטית ועגבניות צלויות עם עשבי תיבול או טרין חציל קלוי ועגבניות מיובשות לחות, עם פסטו בזיליקום, קציפת גבינת עיזים, אגוזי מלך ומנות מרתקות אחרות.
חובבי הקפה ייהנו מאספרסו/קפוצינו /אמריקנו/מקיאטו או תה התפריט כולל  גם שתייה קרה כמו לימונדה / לימונענע / תפוזים / אשכולית אדומה.

בראנץ במסעדת סרדיניה-3
שקשוקת פירות הים. כל כך טעים. צילום: יח״צ

מסעדת "סרדיניה" מגישה את הבראנץ, בכל יום שישי מהשעה 10:30 בבוקר ועד 15:00, במחיר אחיד של 89 שקל לסועד.
כתובת: כיכר קדומים 9, יפו העתיקה. להזמנות 03-6832211

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק