בשורה לנשים: שיטה חדשה להשתלת שיער

דר_להבית_אקרמן_שיער
|

ד"ר להבית אקרמן, גורו הטיפוח בישראל ומומחית לרפואת עור על שיטה חדשה להשתלת שיער (בעיקר לנשים). מדובר בדור חדש בתחום השתלות שיער: נכנסים לקלינה ותוך שעה יוצאים עם ראש מלא שיער. וגם: טיפים לשמירה על השיער

שיטה-חדשנית-להשתלת-שיער
שיטה חדשנית להשתלת שיער. צילום: יח״צ

מאת: מערכת הביוטי של Fashion Israel


ד"ר להבית אקרמן, גורו הטיפוח בישראל ומומחית לרפואת עור מכניסה לקלינקות שלה טכניקה חדשנית של המותג הבינלאומי Hairstetics™ – שתלי שיע רלנשים/גברים. אין צורך לחכות שהשיער יגדל לאורך הרצוי. תוך שעה יוצאים עם ראש מלא שיער (ולא חיייבים לנסוע לטורקיה ולהוציא הון מיותר – במיוחד בעת הזו שהכלכלה על הפנים).


על הטכנולוגיה החדשה


מדובר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם (השראה ישירה מהאנטומיה הטבעית של שיער האדם). החידוש בטכנולוגיה זו: מדובר בשיער סינתטי, אין צורך לחכות שהשיער יגדל לאורך הרצוי, (אצל נשים זה לוקח שנים). נכנסים לקליניקה ותוך שעה יוצאים עם ראש מלא שיער. בזכות השיטה החדשה נשים וגברים שסובלים מאובדן השיער, יהנו מטיפול חדשני שיעזור להם לקבל שיער במראה טבעי. 

דר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור_שיער
דר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור. צילום: אלון שפרנסקי

יתרונות הדור החדש בהשתלת שיער


בהשתלת שיער רגילה (לשם ההשוואה), מגלחים את האיזור, משתילים שיער ומחכים שיצמח. שלב הביניים הזה אצל נשים – לא רלוונטי. לכן נשים לא משתמשות בפיתרון של השתלת שיער רגילה, לכן הטיפול הזה מיועד בעיקר לנשים. 

יתרון נוסף של הטכניקה החדשה: ההשתלה החדשנית מחזיקה מספר שנים, ניתן במהלכן לצבוע, לעשות פן ולהתנהג רגיל עם השיער. כמו כן' זה לא פוגע בשיער הרגיל. בניגוד לפיתרונות רבית בתחום תוספות השיער הסינתטי.  

שתלי השיער בעלי מראה טבעי. בזכות מגוון רחב של צבעים וגוונים הם משתלבים עם השיער הטבעי. בנוסף, ניתן לעצב את שתלי השיער בכל סגנון – אפשר לצבוע את השיער הטבעי כדי להתאימו לצבע שנבחר עבור השתלים.

וישי,-תרסיס-דנסי-סולושנס.
וישי, תרסיס דנסי סולושנס. מחיר: 169 שקל. צילום: יח״צ

איך זה עובד?


הליך ההשתלה בטוח, יעיל ופולשני באופן מזערי בלבד ) זעיר-פולשני).  הרופא המטפל  ישתמש בהרדמה מקומית באזור הרצוי.  לאחר השימוש בהרדמה מקומית, אי הנוחות תהיה מינימלית. בתוך פחות משעה ניתן לצאת עם שתלי השיער החדשים. כמו כן ניתן לשוב לפעילויות היומיומיות השגרתיות בביטחון מחודש.  

הליך ההשתלה החדשני נערך בשני שלבים: פגישת היכרות ראשונה עם הרופא במסגרת זו בוחרים את האפשרות הטובה והתמאימה ביותר עבור הלקוח. לאחר מכן  מתבצע מבחן קדם-השתלה, אשר במהלכו מושתלים בקרקפת מספר קטן של שתלי שיער. ההשתלה המלאה תושלם שישה שבועות לאחר מכן,  בכפוף לאישור הרופא המבצע.  

השתלת השיער מתבצעת באמצעות מחסניות הטעונות מראש בשתלי שיער בעלי מבנה אנטומי. כל שתל שערה מחובר באופן מכני בקצהו התחתון לעוגן מיניאטורי כדי להבטיח קיבוע מיידי ומאובטח אל הקרקפת (חזק פי 2.5 משיער טבעי). ההליך נמשך
כ-60 דקות שבמהלכן ניתן לבצע התאמות בזמן אמת, כדי להבטיח את שביעות הרצון  מהתוצאות המיידיות ומהמראה החדש.

על מנת ליצור תוצאות משביעות רצון, יש צורך בד"כ בהשתלת רק כ-400 עד 600 שתלי שיער בממוצע. יחד עם  זאת, רק הרופא יוכל לקבוע מה האפשרות הטובה ביותר לכל אדם.

מחיר טיפול: 18-25 אלף שקל. תלוי בכמות השיערות המושתלות (מחיר הטסט הינו 1500 שקל – מתקזז מעלות ההשתלה במידה ומתבצעת).  

וישי, מרכך דנסי סולושנס
וישי, מרכך דנסי סולושנס. מחיר: 70 שקל. צילום: יח״צ

טיפים – כיצד לשמור על השיער הטבעי


  • מומלץ כשיש נשירת שיער משמעותית קודם כל לפנות לרופא עור לבירור. לעיתים יש סיבה של חסר כל שהוא שאותו ניתן לתקן בקלות.
  • מומלץ למעט בהתערבות מכנית של השיער  כמו פן, החלקות, שזירת  שיער  וכו. 
  •   מומלץ לחופוף בממומע פעמיים בשבוע.
  • מומלץ להשתמש בתכשירים שמזינים ומחזקים את סיב השיערה,  כמו: שמפו  מזין ומעבה של וישי,   או  תרסיס של וישי המסייע בחידוש מסת השיער ועוד.   

ניתן לתאם פגישה בנושא ברשת הקליניקות של ד"ר להבית אקרמן ברחבי הארץ.
*הטיפים באדיבות ד״ר להבית אקרמן

וישי, שמפו אנרגטי_שיער
וישי, שמפו אנרגטי. מחיר: 70 שקל. צילום: יח״צ

אורנה רימוק, ,orana rimok

אורנה רימוקעורכת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי, טיפוח, שיער
תגובות פייסבוק