גדולים מהחיים

מתוק חמוץ מתוק.צילום: אריק שאלין
|

תמונות מחיי נישואים, תיאטרון זיקית, וויפלאש – אירוע התרמה של תזמורת הקונסרבטוריון של האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים , מלכת הלילה. אופרה לילדים – אנסמבל סולני תל אביב

גדולים מהחיים


מאת: מערכת המגזין


תיאטרון זיקית, התיאטרון הרב תחומי הפועל בתפן שבגליל, יעלה לראשונה בתל אביב את ההצגה "מתוק חמוץ מתוק", העוסקת בזוגיות של בעל ואישה

"מתוק חמוץ מתוק" 2015
"מתוק חמוץ מתוק".צילום: אריק שאלין

מעין צמרת, אפרת הדני ופבלו אריאל

ההצגה עוסקת בחיי הזוגיות של בעל ואישה על שלל הטעמים שבהם, המוצגים ללא מילים ברצף של תמונות קצרות. הם אוהבים, כואבים, רוקדים, רבים ומפנטזים, וברקע זכרונות רומנטיים שאולי היו ואולי דומיינו.

מפעילי הבובות

במקביל לבני הזוג, נרקמים יחסים גם בין מפעילי הבובות. בני הזוג הם שתי בובות בעיצוב מינימליסטי מפתיע, ובנוסף שילבו היוצרים בהצגה טכניקות ויזואליות שונות המאפיינות את השפה האומנותית של התיאטרון: חפצים, תיאטרון ידיים, מוזיקה מקורית והומור.

יוצרים: אפרת הדני ופבלו אריאל, משחק: מעין צמרת, אפרת הדני ופבלו אריאל, עיצוב בובות: אפרת הדני,  מוסיקה: גוסטבו בוסטמנטה, במאי: פבלו אריאל.

"מתוק חמוץ מתוק" 2015-1
צילום: אריק שאלין

תיאטרון זיקית

תיאטרון זיקית הינו תיאטרון רב תחומי הפועל מתפן שבגליל ומופיע בכל הארץ וברחבי העולם. הרב-תחומיות מתבטאת בעושרם של אמצעי ההבעה.

תיאטרון בובות, תיאטרון חפצים, תנועה ומחול, צלליות, מיגזרות נייר, מוסיקה, תאורה ועוד, עם שימוש מועט מאוד במילים.  מרבית ההצגות של תיאטרון זיקית הן ברובן חזותיות.

תנועה ומחול

התיאטרון מפיק הופעות למבוגרים ולילדים, ומידי שנה יוצא לסיבובי הופעות בחו"ל בפסטיבלים ובאירועי תיאטרון וזכה בפרסים רבים בארץ ובעולם. בית זיקית שוכן בתפן שבגליל המערבי, וכולל בין השאר אולמות להצגות, סדנאות עבודה לבובות ותפאורה, בית קפה ומשרדים.

אנשי תיאטרון מקצועיים

כל חברי הקבוצה הם אנשי תיאטרון מקצועיים, תושבי הגליל, יהודים וערבים. התיאטרון פונה במובהק אל שני הקהלים. השימוש בשפה חזותית אוניברסלית והשימוש המועט במלל, מאפשרים לדוברי שפות שונות ליהנות מההצגה באותה מידה.

יום חמישי, 14.5 בשעה: 20:30 במרכז סוזאן דלל, תל אביב
מחיר כרטיס: 65 שקל, טל' לרכישת כרטיסים: 03-5105656 או באתר סוזאן דלל

וויפלאש – אירוע התרמה של תזמורת הקונסרבטוריון של האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים 

וויפלאש
מיכאל קלינגהופר. צילום: פזית דנק

גדולים מהחיים

ב-15.5 ייערך אירוע התרמה של תזמורת הקונסרבטוריון של האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים בשיתוף עם עמותת "גדולים מהחיים" ובחסות "סינמה סיטי" ירושלים. האירוע נערך במטרה לגייס תרומות לטובת אחד מחברי התזמורת אשר זקוק לתרופה יקרה, מצילת חיים כדי לטפל במחלת הסרטן ממנה סובל. 

האירוע ייפתח בהרצאה "לגדל אמן" של פרופ' מיכאל קלינגהופר, המנהל המוזיקאלי ומנצחה של תזמורת הקונסבטוריון של האקדמיה, שלצד היותו פרופסור לקונטרבס באקדמיה הינו פדגוג ומחנך מוערך מזה שנים רבות.

וויפלאש

פרופ' קלינגהופר יציג בהרצאתו את משנתו החינוכית המנוגדת בתכלית לתפיסה אותה מציג המורה בסרט "וויפלאש". בעוד התלמיד בסרט מתמודד עם מערכת יחסים מורכבת עם המורה שלו הנוקט כלפיו ביד קשה, טוען קלינגהופר כי חינוך נכון הוא דווקא זה המעמיד את התלמיד במרכז ולא את הישגיו.

לדבריו, חינוך ולימוד הם תהליך והמיקוד צריך להיות בו ולא בתוצאה הסופית, כשהאדם עומד במרכז התוצאות הרצויות יגיעו מעצמן.

דמיאן שאזל

הסרט "וויפלאש" בוים ונכתב על ידי דמיאן שאזל והוא מבוסס על חוויותיו מהימים בהם השתתף בתזמורת  התיכון בו למד. הסרט זכה בשלושה פרסי אוסקר, הוצג בפסטיבל סאנדנס ועורר הדים רבים נוכח העלילה המציגה מערכת יחסים סבוכה בין מוסיקאי צעיר למורה שלו.

 מיכאל קלינגהופר

"תזמורת הקונסבטוריון של האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים היא בית  חם ומשפחה למוסיקאים צעירים רבים, ובמשפחה כמו במשפחה כולנו מתגייסים לסייע. ביחד נעזור לרכוש עבור חברנו את הטיפול לו הוא כל כך זקוק". אומר מיכאל קלינגהופר, מנהל ומנצח התזמורת.

האירוע מתאים להורים, לתלמידים ולמורים – ולמעשה לכל מי שמעניין אותו לחשוב על חינוך ראוי ורב השראה.

יום שישי, 15 במאי, בשעה 10:30, אולם 2, סינמה סיטי ירושלים.
מחיר כרטיס: מינימום 75 שקל טלפון להזמנת כרטיסים (אחרי 18:00) 055-9830450055-9830426

מלכת הלילה. אופרה לילדים – אנסמבל סולני תל אביב

"בובה של קונצרט" 2015
"בובה של קונצרט". צילום: אביב קורט

אנסמבל סולני תל אביב יופיע בקונצרט מיוחד לילדים, "מלכת הלילה", במסגרת הסדרה "בובה של קונצרט".

בקונצרט יארח האנסמבל שלושה זמרי אופרה וביחד יציגו לילדים פנטזיה מוסיקלית קסומה המשלבת סיפור אגדה, עם אריות ודואטים ממיטב האופרות האהובות. 

דקלה בניאל

האם יצליחו נסיכת האור ונסיך החושך לנצח את מלכת הלילה הרעה שמטילה עליהם קסם רב עוצמה? את זה יגלו הילדים כשיאזינו ליצירות ביחד עם הבובה קנון המלווה באופן קבוע את סדרת הקונצרטים ואשר ינחה את הקונצרט. דקלה בניאל ביימה וכתבה את הטקסטים.

 מוצרט, רוסיני

זמרי האופרה המלכותית, הדר עטרי (סופרן), קארין שיפרין (מצו סופרן) ויאיר פולישוק (בריטון) ישירו פנינים מהקלאסיקה האופראית מאת מוצרט, רוסיני, קורט וייל, הומפרדינק ועוד.

בובה של קונצרט

הקונצרט מתקיים במסגרת הסדרה  "בובה של קונצרט", קונצרטים איכותיים לילדים ולכל המשפחה. מנהלת אמנותית: דקלה בניאל. מנהל מוסיקלי: ברק טל. בובנאי/פנטומימאי: דותן אלעד.
לגילאי 4-10 ולכל המשפחה.

מלכת הלילה – אופרה לילדים
14.5 יום חמישי,  אודיטוריום רוזין המחודש, דרזנר 2, רמת אביב, בשעה 17:30
מחיר כרטיס: 70 שקל להזמנות 054-6934439.



אודות


מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל:

מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית:

ונשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור

והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית.

אנג׳נדות חברתיות

במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים.

ופועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה

והדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

Fashion Academy Fashion Food Instagram Style אופנה אופנה ואוכל אופנת גברים אופנת נשים איפור איפור כלה ביוטי ביקורת אופנה דוגמניות דוגמנים הפקות אופנה חדשות האוכל חדשות האופנה חדשות היופי טיפוח טרנדים ירין שחף כלות כתבות אופנה מגזין אופנה מוצרי יופי מעצבי אופנה מעצבי שיער מעצבי תכשיטים מתכונים סוכנות דוגמנות סטייל עיצוב אופנה צילום צלמי אופנה קורונה שבוע האופנה שופינג שיער שיער כלה שמלות כלה שפים באופנה תעשיית האופנה

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק