מגזין אופנה: ג'וי ריגר

גולשי ספות vip-13
|

מגזין אופנה: ג'וי ריגר – הסדרה של הוט חוזרת עם עונת מפורסמים: יעל פוליאקוב ואחיה איתמר פוליאקוב, אפרת גוש, אורי גוטליב, ירון ברובינסקי, אבי אטינגר, גאיה שליטא כץ, ומרסל מוסרי. גולשי ספות VIP

מגזין אופנה: ג'וי ריגר

גולשי ספות vip-10
גולשי ספות vip. צילום: אור גפן

 

 

צילומים: אור גפן

ביום ראשון האחרון נערכה השקת העונה החדשה של הסדרה 'גולשי ספות' שחוזרת בעונת VIP, בהוט. הפרימיירה התקיימה במוזיאון תל- אביב. הגיעו: אורי גוטליב, שהרים צייס'ר לחיים. חוזרת לעונה שנייה והפעם, בגרסת המפורסמים: יעל פוליאקוב ובעלה, ירון ברובינסקי, אפרת גוש ובעלה יובל סיגלר, אבי אטינגר, גאיה שליטא-כץ ומרסל מוסרי. נעדר מהאירוע ובקאסט: איתמר פוליאקוב ששוהה כרגע בחו"ל. עוד הגיעו: מיקי חיימוביץ', גיורא חמיצר, ג'וי ריגר, אלי קרן אסף, רותי רודנר ועוד…

 

גולשי גלים vip-60
אבי אטינגר, יורם מוקדי סמנכ"ל התוכן של הוט ואורי גוטליב. צילום: אור גפן
גיורא חמיצר. צילום: אור גפן
אש יא גולש. גיורא חמיצר. צילום: אור גפן
גולשי ספות vip-14
יעל פוליאקוב. צילום: אור גפן
גולשי ספות vip-5
פוליאקוב וגולטיב. צילום: אור גפן
גולשי ספות vip-6
ג'וי ריגר (החממה) צילום: אור גפן

מגזין אופנה: ג'וי ריגר

שוברי גלים vip10
אלי קרן אסף. פיג'מה. צילום: אור גפן
גולשי ספות vip-7
המערכת. מיקי חיימוביץ. צילום: אור גפן
גולשי ספות vip-8
אפרת גוש ובעלה יובל סיגלר. הוט. צילום: אור גפן

מגזין אופנה: ג'וי ריגר

גולשי ספות vip-9
ירון ברובינסקי והצמודה. צילום: אור גפן
גולשי ספות vip-4
אבי אטינגר וזוגתו. צילום: אור גפן
גולשי ספות vip-3
אושיית רשת. מרסל מוסרי. צילום: אור גפן
גולשי ספות vip-2
חיים שמש וחברתו. צילום: אור גפן

מגזין אופנה: ג'וי ריגר

גולשי ספות vip-1
דדי זוהר. צילום: אור גפן
גולשי ספות vip
ממלכת הנוער. ג'וי ריגר וגאיה שליטה כץ. צילום: אור גפן

 

ראשון הגיע הקומיקאי אבי אטינגר, יד ביד עם בלונדינית מסתורית, ומיד אחריו ירון ברובינסקי  עם ברונטית קצת פחות מסתורית, 
 
השחקנית מירב שירום, שזכתה לפני כמה חודשים בפרס השחקנית הטובה ביותר בטקס פרסי התיאטרון הישראלי. החצי השני האחר שלו מ"גולשי ספות 2"
 
אורי גוטליב הגיע לא במפתיע לבד, כיאה למעמדו כרווק נחשק, הצטלם עם כל בחורה שבקשה ממנו, ולא הפסיק להזכיר את העובדה שהוא נמצא באירוע במקום לצפות בסופר-קלאסיקו בבית. זמן לא קצר אחרי, נכנסו זו אחר זו הנשים של העונה החדשה של "גולשי ספות"
 
אפרת גוש שהדהימה את האולם  (עם בן זוגה יובל סיגלר שלא הפסיק לצלם אותה מהצד) בחליפה אדומה בוהקת ובגזרה מעוררת השתאות שלא נאמר קנאה, השחקנית וכוכבת הנוער גאיה שליטא כץ בשיער אסוף ובאורח פלא ללא סוללת ילדים מעריצים מאחוריה
 
הסופרת ואושיית הרשת מרסל מוסרי, שנראתה נרגשת מאד. אחרונה חביבה התגנבה למקום יעל פוליאקוב עם אלעד מילוא (שהשאירה את התינוקת החדשה בבית ) –  בשיער אסוף ובחליפה בסטייל גברי ושיקי, שבעקבותיהם לא זוהתה על ידי הצוותים הרבים שהיו במקום,  ונכחה במקום זמן רב עד שזוהתה. 
 
בלט בהיעדרו אחיה איתמר, שלגמרי גונב את ההצגה בעונה החדשה לצידה, שנופש בתאילנד עם משפחתו. עוד הגיעו לפרגן לחבר'ה: מיקי חיימוביץ', רותי רודנר, גיורא חמיצר, מולי שולמן, ג'וי ריגר, מיכאל כהן, חיים שמש ומורן מרציאנו.

גולשי ספות (בהפקת "ארצה הפקות"), של HOT שנמכרה לכ-20 מדינות ברחבי העולם, חוזרת לעונה שנייה עם קאסט של מפורסמים מתחומים שונים.

בעונה החדשה  ייקחו חלק אנשים מפורסמים, שיטוסו ליעדים שונים ברחבי העולם ויתארחו על ספות של אנשים זרים. במהלך המסע הם ייחשפו לסגנונות חיים מגוונים, יכירו טיפוסים קיצוניים ויעברו חוויות אישיות מפתיעות, מרגשות ולעיתים מטלטלות  במטרה לענות על שאלות מהותיות בחייהם.  

גולשי ספות 

סדרת מסע המאפשרת לאנשים הנמצאים בצומת דרכים לבחון את חייהם, במקום על ספת הפסיכולוג, על ספות של אנשים שונים ברחבי העולם.  בעונה הקודמת גיבורים אנונימיים יצאו למסע של "גלישתספות" ועברו חוויות משנות חיים. 

הפעם הוזמנו מפורסמים "לגלוש עלספות", אך למרות היותם מוכרים וידועים הם לא קיבלו הקלות או הנחות סלבס' במהלך הדרך: גם בעונה הנוכחית לגיבורים אין מושג לאן הם טסים; הם מגלים את היעד רק בדרכם אל שדה התעופה.

הם לא יודעים אצל מי יתארחו, אין להם טלפון או ארנק או מושג על איזה ספות עם הולכים להתארח. המפגשים עם המארחים, החוויות והטלטלות שהם עוברים מכריחים אותם לצאת מאזור הנוחות שלהם ולבחון את חייהם מחדש.

 

גולשי ספות vip-12
גולשי ספות vip. צילום: אור גפן

 

המשתתפים בעונה החדשה:

 יעל פוליאקוב ("מקימי" "הכול דבש") ואחיה הגדול איתמר פוליאקוב,טסים לדרום אפריקה כשהם כמעט ולא מדברים זו עם זה. מותו של אביהם, "הגשש" המפורסם ישראל (פולי) פוליאקוב, טילטל את חייהם וגרם להם להתרחקות וניכור המבוססים על פערים בין השקפות עולם, סדרי עדיפויות שונים וקנאה.

החברות הטובה שהייתה ביניהם נראית רחוקה מאי פעם, והם יוצאים אל המסע המשותף כדי לנסות ולהתקרב מחדש, לשחזר את החברות הטובה שהייתה ביניהם ולאחות את הקרעים.

 ירון ברובינסקי ואורי גוטליב 

שחקנים ומנחי טלוויזיה,  הרחיקו עד קולומביה התוססת למסע של אחווה גברית, במטרה להבין מדוע שניהם מתקשים לשמר  מערכות זוגיות ארוכות טווח ובניסיון להקטין את הצורך שלהם בשליטה.  

במקביל, המסע של כל אחד מהם הוא גם אישי ונפרד: גוטליב התמודד עם הפחד שלו מתלות רגשית וברובינסקי התרכז בבעיות הפינוק והחרדות שלו. 

שניהם מדברים על בעיה שיש להם עם אינטימיות אמתית עם נשים ועל הקושי הגדול שיש להם לחיות בשיתופיות עם עוד מישהובמהלך המסע הם ילמדו לתרום לאחר ובכך לצאת קצת מההתעסקות האובססיבית בעצמם.

אפרת גוש  

הזמרת הפרובוקטיבית, שבנתה קריירה שלמה על פלרטטנות, מיניות ופיתוי, טסה לקרואטיה כשהיא נמצאת בהריון ראשון. בנוסף, היא גם בזוגיות חדשה, וזו פעם ראשונה שהיא נמצאת בנפרד מבן זוגה לתקופה ארוכה. 

אפרת מנסה להבין האם בחייה החדשים, והבורגניים, יש עדיין מקום לאפרת הרוקיסטית: זו שמשתוקקת לשתות אלכוהול, לבלות ולחיות על הקצה – גברים שנמנעים ממנה עקב היותה בהריון. 

 אבי אטינגר

סטנדאפיסט שתקופת הזוהר שלו מאחוריו, מרגיש בודד ותקוע כמעט בכל אספקט בחייו כבר תקופה ארוכה: הוא רווק, עובד בעבודה שמספקת לו פרנסה ותו לא (בודק תוכנה) וגר לבדו בדירה קטנה.

אטינגר נחת בגפו בברלין במטרה לשבור את שגרת חייו האפרורית והמונוטונית לנסות להבין כיצד הוא חוזר לחיות חיים יצירתיים ומרגשים. 

 מרסל מוסרי 

סופרת ואושיית רשת, שכל סיפור שהיא מפרסמת בפייסבוק זוכה באלפי לייקים והוציאה 2 ספרים במהלך מוצלח של Headstart. כותבת על אהבה וחברות כשהיא עצמה מעולם לא היתה מאוהבת או בזוגיות משמעותית. 

הפערים בין התדמית שהיא בנתה לעצמה בעולם הסייבר, לעומת המציאות ה"פחות זוהרת" שלה, גורמים לה לתהות אם מה שיש לה זה כשרון או מזל? 

מרסל טסה לניו יורק במטרה לצאת מאזור הנוחות הווירטואלי שלה ולזנוח חומות הגנה ישנות. להשאיר את הילדה הפגועה שהייתה מאחור, להתמודד עם ההווה והמציאות האמיתית.

 גאיה שליטא-כץ

שחקנית וכוכבת הנוער, טסה גם היא לניו יורק. גאיה, יפהפייה תל אביבית בוהמיינית, מסתובבת עם האנשים הנכונים ועושה הכול כמו שצריך תחת זכוכית מגדלת "כוכבת נוער". במקביל, היא מתעסקת בפרינג' וכתיבה למבוגרים, והשאיפות האמנותיות שלה הן ההפך הגמור. 

גאיה יוצאת למסע כדי לצאת מהצמר גפן הרך של עולם הילדים על מנת ולהוכיח לעולם ולעצמה שהיא אישה בוגרת עם תשוקות, רצונות ומעריצים בני 10.

 

את העונה החדשה עורך אילן עבודי (״חי בלה לה לנד״, ״מה זה השטויות האלה?״).
במאי ועורך ראשי: אילן עבודי הפקה : ארצה הפקותה

 

 

 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק