גוף הגבר כאובייקט מיני

תערוכה של האוצר והאמן אליעז דסה-1
|

תערוכת אמנות חדשה בלונדון: XY – תערוכה של האוצר והאמן אליעז דסה, בוגר מכללת סמינר הקיבוצים, בוחנת את הפיכתו של הגוף הגברי מסובייקט לאובייקט מיני

התערוכה תוצג בגלריית LOFT 128 המוכרת בשכונת שורדיץ שבמזרח עיר

תערוכה של האוצר והאמן אליעז דסה-5
eliaz dassa – xy – the temple – visual projection

ביום שישי, ה-27 בנובמבר, תיפתח תערוכה חדשה בשם XY, באוצרותו של האמן הישראלי המתגורר בלונדון, אליעז דסה. התערוכה תציג עבודות מיצג דיגיטליות של דסה ושל הצלם כריס האריס. התערוכה תוצג בגלריית LOFT 128 המוכרת בשכונת שורדיץ שבמזרח עיר.  דסה, בוגר המחלקה לאמנות במכללת סמינר הקיבוצים ו-London College of Communication University of The Arts יציג תערוכה הכוללת מיצגי אמנות דיגיטליים וצילומים של השניים, הבוחנים את הגישה התרבותית לעירום הגברי בפרט ולגופו של הגבר בכלל.

תערוכה של האוצר והאמן אליעז דסה-3
Untitled , 2015, Chris harris

אליעז דסה:

"תערוכות אמנות המתמודדות עם סוגיית העירום לרב כוללת התייחסות לגוף הנשי.  בשנים האחרונות מתחוללת מהפכה של ממש באופן שבו התרבות שלנו מסתכלת על הגוף הגברי, וזה נהנה ממעמד חדש של אובייקט טעון באנרגיה ארוטית. חלקו של המיצג מעלה שאלות בדבר אופני המבט השונים הקיימים ביחס לגוף, ועוסק בטשטוש הגבולות בין הטכנולוגיה מדעית, כגון MRI ו-X-ray לבין הטבע. חלק מעבודות הווידאו שיוקרנו מנסות לחשוף את פנים הגוף, לצד טקסים רפטטיביים של האדרה וטיפוח, אל מול פעולות של הסתרה וטשטוש זהות".

 

תערוכה של האוצר והאמן אליעז דסה-2
eliaz dassa – xy – the temple – image from video

 

תערוכה של האוצר והאמן אליעז דסה-4
eliaz dassa – xy – untiteld – photograph

 

stamp

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק