ג'יג'י ובלה חדיד נגד ישראל

Gigi Hadid, ג׳יג׳י חדיד, Bella Hadid, בלה חדיד
|

ג'יג'י ובלה חדיד נגד ישראל ותושביה. אולי די, חמודות?! אנחנו יכולים להחרים את המוצרים שלכן. איתי גורביץ׳ אינו מתלהב מהחיבור של מוסיקה או אופנה עם פוליטיקה, בשום צורה שהיא. אבל ג'יג'י ובלה חדיד משתמשות בכוח מיליוני העוקבים שסוגדים להן כדי לזרוע שנאה כלפינו. אז די. מספיק

איתי א. גורביץ', עורך אופנה

ג׳יג׳י חדיד לטומי הילפיגר. צילום יוהאן סנזי - Fashion Israel - מגזין אופנה
ג׳יג׳י חדיד לטומי הילפיגר. צילום יוהאן סנזי

למרות האנטישמיות הגוברת בעולם, אנחנו, עם ישראל, עדיין כאן.

למרות האנטישמיות שממשיכה להיות לגיטימית במקומות רבים בעולם, זכינו באירוויזיון (טוב, גם הייתה לנו אחלה נטע ברזילי הפעם). למרות הניסיון של איסלנד להחרים את קיומה של תחרות האירוויזיון בשנה הבאה בגבולות ישראל, התחרות תתקיים (בואו נחזיק אצבעות שאיסלנד תשאר לבדה במערכת החרם שהיא מובילה). ולמרות ציוצים אנטי ישראלים בלתי פוסקים של בנות משפחת חדיד, המטפחת שתי דוגמניות הכי מתוקשרות כיום בעולם, ג'יג'י ובלה, החיים שלנו ימשיכו להתנהל כאן כסדרם – עמוסי צרות ושמחות.

ג'יג'י חדיד וג'רמי סקוט משיקים קולקציה משותפת של מוסקינו ו-H&M. צילום הנס מוריץ - Fashion Israel - מגזין אופנה
ג'יג'י חדיד וג'רמי סקוט משיקים קולקציה משותפת של מוסקינו ו-H&M. צילום: הנס מוריץ

מה קרה הפעם, אתם שואלים?

האחות הקטנה לינה (כן, יש עוד אחיות), עורכת דין ואקטיביסטית, פרסמה פוסט היוצא נגד פעולות צה"ל ונגד ישראל. ג'יג'י חדיד הצטרפה עם ציוצים הקוראים לישראלים לעזוב את האדמה שלה. היא לא התכוונה, כמובן, לאדמה האמריקאית, עליה היא חיה ונושמת כל חייה, אלא זו שבגבולות ישראל. לכך תוסיפו עוד שלל ציוצים חסרי חיבה כלפינו ואת אלו של האחות הנוספת, בלה חדיד, שאף קראה בעבר לחרם כלכלי ותרבותי על ישראל. וכן. ברור שאני מבין את הרגישות של הבנות הגאות במוצאו הפלסטיני של אביהן, מוחמד חדיד, ובהיותן מוסלמיות בכללי.

הכי בעד גאווה. הכי בעד הידברות. אבל היי, חמודות, אולי חלאס עם האנטי וההתססה המיותרת שלכן? לא נעים.

לא. כותב שורות אלו ממש לא בעד לערב בין פוליטיקה לתרבות, מוסיקה או אופנה, בשום צורה שהיא. אבל הן התחילו קודם וממשיכות להשתמש במעמדן שיצרו בתעשיית האופנה ובעשרות מיליוני עוקבים שסוגדים להן בטוויטר ופייסבוק כדי לזרוע שנאה כלפינו. אז די. מספיק.

ג'יג'י חדיד וקייט מוס לסטיוארט וייצמן. צילום יחצ - Fashion Israel - מגזין אופנה
ג'יג'י חדיד וקייט מוס לסטיוארט וייצמן. צילום: יח״צ

האם מספיק להתעלם מעוד פוסט שיוצא נגדנו ופשוט להמשיך בעיסוקינו השגרתיים? האם לא הגיע הזמן לענות לג'יג'י ובלה? הרי עוד תגובה באחד הפוסטים של בנות חדיד תבלע בתוך אלפי תגובות שמקשטות כל פוסט. תשובה ראויה יכולה לבוא דרך אי רכישת מוצרים שהן מפרסמות לנו. קבלו רשימה.

נתחיל עם ג'יג'י חדיד.

ליין משקפי השמש שנחת לאחרונה בסניפי רשת אירוקה, שיתוף פעולה בין הטופ מודל לטומי הילפיגר שנמכר בימים האלה בסניפי הרשת ובסניפי פקטורי 54, סטילטו של סטיוארט וייצמן אותן היא מקמפיינת העונה לצידה של קייט מוס, קולקציית ג'יג'י לריבוק, מוצרי איפור של מייבלין ניו יורק, קולקציה משותפת לה ולמוסקינו שתוצג בסתיו הקרוב בסניפי רשת H&M. עכשיו היוש וביוש לבלה חדיד. כלומר, תוסיפו לרשימה את מוצרי האיפור של דיור, ליין נעלי נייקי בהשראתה, תכשיטי בולגרי המשווקים ברשת פדני ואף גלידות מגנום שמוכרת לנו האחות בלה חדיד.

לא. כותב שורות אלו ממש לא בעד לערב בין פוליטיקה לתרבות, מוסיקה או אופנה, בשום צורה שהיא. אבל הן התחילו קודם וממשיכות להשתמש במעמדן שיצרו בתעשיית האופנה ובעשרות מיליוני עוקבים שסוגדים להן בטוויטר ופייסבוק כדי לזרוע שנאה כלפינו. אז די. מספיק.

אינסטגרם של ג'יג'י חדיד: gigihadid
אינסטגרם של בלה חדיד: bellahadid

ג'יג'י חדידי לריבוק

https://www.instagram.com/p/BSEqzzFgvki/?utm_source=ig_embed

ג'יג'י חדיד למשקפי ווג המשווקים בסניפי אירוקה

https://www.instagram.com/p/BiW-oYfFo-T/?taken-by=vogueeyewear

ג׳יג׳י חדיד – שת"פ עם H&M

https://www.instagram.com/p/BhppDirgU0r/?taken-by=gigihadid

גלידות מגנום ובלה חדיד

https://www.instagram.com/p/BijpI3fnzo9/?taken-by=bellahadid

בלה חדיד לדיור

https://www.instagram.com/p/BiYHjl7H40J/?taken-by=bellahadid
איתי גורביץ - 1

עורך אופנה – איתי גורביץ׳

איתי גורביץ' – מבעלי גואפו (GUAPO) – בית ספר למקצועות האופנה – לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות במסלול המקצועי, לימודי תפירה למתחילים ומתקדמים, עיצוב שמלות כלה וערב, תדמיתנות בגדי ילדים ועוד.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

ג'יג'י ובלה חדיד נגד ישראל

תגובות פייסבוק