גיי של אמא

״גיי של אמא״-3
|

״גיי של אמא״ – פרויקט הגמר של יפתח קורוניו מהמחלקה לתקשורת חזותית ויצו חיפה

פרויקט הגמר של יפתח קורוניו מהמחלקה לתקשורת חזותית ויצו חיפה, יוצג החל מיום רביעי הקרוב 13.7.16 עד 23.7.16. הנחיה: פרופ' טרי שרויאר, עדי סופר

 

"גיי של אמא": יפתח קורוניו
הנחיה: פרופ' טרי שרויאר, עדי סופר

"היא מדברת, הוא ממיין, היא אומרת כשהוא מסנן, דיאלוג של שניים, אמירה אחת"

דיאלוג בין שני אנשים, אמא ובן על נושא הקהילה הגאה ויציאה מהארון. הגשתי לאמא שלי את השיר "הנה זה בא" מאת אפרת מישורי, בעקבות השיר התנהל שיח על זהות מינית, יציאה מהארון ודאגה ענקית של אם לבנה. הפרויקט מוצג בשני מישורים.
המישור הטיפוגרפי – ספר המורכב מהדיאלוג המלא שממנו החסרתי מילים ומשפטים עד שהגעתי לתמצית השיחה, למילים מכוננות אחדות. מתוך מילים אלה כתבתי שירה עברית המייצגת אותי, אותה והיחס הפרטי לנושא.
המישור הווקאלי – סרטון אנימציה עבור שיר אחד מתוך הספר שבו מהלך ההחסרה מתבצע הן בסאונד והן בויזואליה. הדימויים מבוססים על קטעי ארכיון אותנטיים מהילדות שלי.

״גיי של אמא״-2
יפתח קורוניו

יפתח: ״לאחר צמצום השיחה ביני לבין אמא שלי ובחירת מילים ספציפיות ומכוננות כתבתי שירה עברית חדשה על בסיס המילים של אמא שלי, 10 שירים. בנוסף כתבתי עוד שירים על עצמי, זהות מינית וזוגיות חד מינית בהשראת הפרויקט, כל אלה כרוכים בספר אחד. בסרטון בחרתי שיר אחד מתוך הספר הנקרא ״אנשי הגינה״ העברתי את קטע הסאונד ביני לבין אמא שלי את אותו תהליך הצמצום עד הגעה למילים בודדות שהו התמצית של המקטע והיציאה לשיר״.

 

״גיי של אמא״-1
יפתח קורוניו

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק