גלית גוטמן: ״אני מזועזעת מהסרטון האלים״

גלית גוטמן חדשות האופנה
|

תמונת פניה של גלית גוטמן הושחתה הבוקר בבני ברק. גלית גוטמן: ״אלימות כנגד נשים במרחב הציבורי והדרת נשים״

גלית גוטמן אני מזועזעת

מאת: אפי אליסי

סרטון אלים מסעיר את הרשת: בחור חרדי נוסע על אופניים חשמליים ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, רודף אחרי אוטובוס, תולש את הפוסטר עליו מתנוססת תמונתה של גלית גוטמן מתוך פרסומת ל״רונית רפאל״.

״עצוב לראות את הפאנטיות״

תגובת גלית גוטמן: "אני מזועזעת מהסרטון הברוטאלי והאלים שראיתי. הסרטון ממשיך קו ישיר של אלימות כנגד נשים במרחב הציבורי והדרת נשים. בואו נייחל כולנו לימים שלא נראה תופעות כאלה. עצוב לראות את הפאנטיות שמתחוללת לנגד עינינו".

שאלנו את אשת יחסי הציבור של רונית רפאל אם זה תעלול יח״צני. זו התגובה שקיבלנו: ״נראה לך? נתקלנו בזה אצל ערן סויסה ויצרנו תגובה. ביקוש מהשטח״.

אודות Fashion Israel

מגזין אופנה וביוטי מוביל בישראל. משמש במה לדור החדש של האופנה בישראל – מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

קידום מעמד האישה

המגזין שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה – חשיפה ראשונה של אלפי סטודנטים.

משמש במה לדור החדש של האופנה בישראל

יוזם ותורם למען התפתחות וחדשנות של עולם האופנה בישראל עם דגש מיוחד על קהילת המעצבים/ות, הצלמים/ות, הדוגמנים/יות והסטייליסטים/יות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.

תגובות פייסבוק