גלעד כהנא: מעוז דהאן גאון

גלעד כהנא, מגזין אופנה
|

גלעד כהנא הגיש את פרס לנדאו 2019 בתחום מוזיקה אלקטרונית לד״ר יגאל מירטנבאום. שאלתי אותו על מוזיקה, אמנות, אופנה ומה הוא עשה עם הכסף שהוענק לו בשנת 2015 כשזכה באותו פרס. ״אני מאוד אוהב אופנה. מעוז דהאן כל הזמן יוצר, תופעה מיוחדת ואיש אהוב במיוחד״

גלעד כהנא מעוז דהאן

גלעד כהנה. ראיון אפי אליסי צילום Kim kandler

מאת אפי אליסי צילום Kim kandler

״אנחנו (הג׳ירפות) בטור אינסופי״, אומר גלעד כהנא, זמר ויוצר רב תחומי. האלוהים אצלו נמצא בפרטים הקטנים, כך בשירה, באמנות, ובאופנה. ״מעוז דהאן יוצא דופן, ההתייחסות שלו לבגדים היא כמו אמן, הקצב שלו משוגע״.

גלעד כהנא, מגזין אופנה, כתבות אופנה
גלעד כהנא. צילום: Kim kandler

דר' יגאל מירטנבאום

גלעד כהנה מעבר לזה שהוא אמן יוצר וסולן ״הג׳ירפות״, הוציא לאור שלושה ספרי שירה, הוא מצייר ומצלם. כהנא עצמו זכה בשנת 2015 בפרס לנדאו של מפעל הפיס והוא כאן כדי להגיש את הפרס לדר' יגאל מירטנבאום בתחום מוזיקה אלקטרונית, בו זכה כהנא בעבר.

גלעד כהנא, מגזין אופנה, חדשות האופנה
גלעד כהנא. צילום: Kim kandler

עוד זכו בתחום האמנויות: מיכל אביעד בקולנוע, אלכסנדר ליסנסקי בעיצוב תיאטרון ואורי ניר באמנות חזותית 

גלעד כהנא, מגזין אופנה, כתבות
גלעד כהנא. צילום: Kim kandler

150,000 לכל אמן ומדען

פרס מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש לנדאו העניק 150,000 לכל אמן ומדען. המדענים שזכו בפרס לשנת 2019: פרופ' עמי איילון בחקר המזרח התיכון, פרופ' מיכל אירני בחקר בינה מלאכותית, פרופ' מאיר טייכמן במדעי ההתמכרויות פרופ' רן נתן בחקר האקולוגיה. אז מה עשה גלעד כהנא עם הפרס? כיסה את המינוס.

גלעד כהנא, מגזין אופנה, חדשות
גלעד כהנא. צילום: Kim kandler

הקהל נהנה מדואט מרגש של אילנית וכיתריה ששרו את ״שיר של יום חולין״ היפיפה, מסתבר שהוא השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו בשנתיים האחרונות. (ידיעה משמחת כשלעצמה, לאור הזבל המוזיקלי ששוטף אותנו בשנים האחרונות)

קים קנדלר אינסטגרם: kimkandler

גלעד כהנא מעוז דהאן

תגובות פייסבוק