גלעד קרשין: ״נועה קירל היא השראה עצומה עבורי כמעצב״

נועה קירל. צילום: ערן לוי - 8
|

בפעם האחרונה בה ראיינתי את גלעד קרשין, אז בן 17 בלבד, ציינתי כי הוא סומן על ידי סלביות וכוכבות רשת מקומיות אותן הספיק להלביש, כדבר הבא. בשנה שחלפה הפך לחייל, ולא פחות חשוב הוכיח שהוא אכן הדבר הבא בתחום העיצוב. אי אפשר שלא לעוף על  הלוקים הנועזים והמטורפים שעיצב לנועה קירל בקליפ "פעמון" 

לפני כשנה, כשהיית בן 17 בלבד ראיינתי אותך כמעצב צעיר שסומן כאחת ההבטחות הגדולות. מה השתנה מאז, והאם אתה מרגיש שהטייטל היה מוצדק?
קודם כל, מטורף שכבר עברה שנה וכיף שוב להתראיין במגזין. לגבי "אחת ההבטחות הגדולות", זה את אמרת, וזה מאוד מחמיא! מה שבעיקר השתנה בשנה האחרונה זו העבודה שסיימתי תיכון והתגייסתי לצה"ל. מעבר לפרויקטים ולעבודות שאני עושה, התחלתי את שירותי בצבא, שזו מסגרת ששואבת המון כוחות וזמן, אז אני מתרגל למציאות החדשה ולזמני עבודה חדשים…מבחינת פרויקטים ועבודות אני מרגיש שבשנה הזאת עשיתי המון פרויקטים שמאוד ריגשו אותי ומילאו אותי בעשייה, הכרתי ויצא לי לעבוד עם הרבה אנשים חדשים בתעשייה ומאחורי הקלעים, אנשים מאוד מוכשרים שכיף לעבוד איתם. אני מרגיש שבשנה הזאת התפתחתי גם בצורה מקצועית, החל מקפיצת מדרגה ברמה העיצובית ועד מגוון וסוג העבודות שאני לוקח בהן חלק. כיף להסתכל על השנה הזאת ועל העשייה שהייתה לי. אני מאוד גאה.

נועה קירל . צילום: ינאי רובחה -2
נועה קירל . צילום: ינאי רובחה

אני בטוחה שלהלביש את נועה קירל, שכבר מזמן הפכה לבינלאומית, זה חלום של הרבה מעצבים. איך הגעת לזה?

זה בהחלט חלום עבור רבים, שגם עבורי התגשם. נועה מדהימה, מעבר לפרסונה המקצועית שכולנו מכירים היא השראה עצומה עבורי כמעצב. היא מחזיקה כל בגד שהיא לובשת בצורה יוצאת דופן. הקשר שלי לנועה התחיל דרך איתי בצלאלי – הסטייליסט המטריף שלה. את איתי הכרתי דרך האינסטגרם ומהר מאוד התחלנו לעבוד יחד. עם הזמן הוא רצה שאכיר את נועה ואעצב עבורה. אני יודע שאם לא הייתי חדור מטרה להצליח ולעבוד קשה לא הייתי מגיע לנועה או לכל כוכבת אחרת במדינה. ידעתי שזה רק ענין של זמן עד שאעצב לה.

נועה קירל - 5
נועה קירל. צילום: ערן לוי

מה תהליך העבודה כשניגשים לעצב בגד לקליפ של זמרת כמו נועה קירל, שלא מעט בגדים שלה הפכו לאייקונים? 
״אז קודם כל זה תהליך שברובו לא שונה מכל בגד אחר, כלומר יש רעיון התחלתי, קונספט, ולפעמים גם רפרנסים ועליהם מתחילים לעבוד. כאשר עובדים על עיצוב לקליפ חשוב לקחת בחשבון איך הבגד יצטלם ויעבור מסך. בנוגע לקליפ "פעמון", בהתחלה לא ידעתי בדיוק למה הבגד מיועד. איתי אמר לחשוב צבעוני, חתכים, מחמיא וסקסי ועם זה עבדתי. עפתי על העיצוב בלי לשאול יותר מדיי שאלות. העיצוב הזה ספציפית נבנה תוך כדי עבודה ולא עבדתי עליו עם סקיצה. סגרתי עם איתי על 4 צבעים מובילים והוא נתן לי יד חופשית לגמרי. עם הזמן והמדידות התברר לי למה הבגד מיועד וזה העיף אותי! המחשבה שנועה תלבש עיצוב שלי בקליפ חדש ועוד תפתח איתו את הקליפ הטריפה אותי. זכיתי גם להיות על הסט ולראות איך הכל עובד וזה מטורף, נועה והצוות שלה הם אנשים מוכשרים ומקצועיים ברמות, וזה כבוד להיות חלק מזה כל פעם מחדש.״

תן לנו הצצה לקליפ של עדן ונועה שנגנז, לוקים משוגעים… לפי מה שהבנתי לא תוכנן לצאת קליפ אלא רק תמונת קאבר מטורפת שתשבור את הרשת. העבודה עם עדן נוצרה דרך סימה ביטון הסטייליסטית המהממת שלה, שפנתה אלי לגבי ״חידוש האוברול 30 שקל״ האייקוני וליצור לו חידוש סקסי ותיאטרלי 
יותר, כשהאתגר האמיתי היה לוח הזמנים… היו לי ימים בודדים לעשות לה לוק קובר. 

יום למחרת כבר עשינו מדידות עם סקיצות והתחלתי לעבוד, ואז צצה בעיה חדשה – עדן חיובית לקורונה, מפה לשם נדבקתי גם אני  והצילומים נדחו. 

גם ליום הצילום הזה הגעתי וזה היה סופר מקצועי עם אנשי מקצוע שהם שנים בתחום: נטאשה דנונה, נטע סקלי, שגיא דהרי, לירז אגם. התאכזבתי שהשיר נגנז אבל אני מאמין שמה שצריך לקרות קורה, כמו כל דבר אחר בחיים. היום אני מסתכל על זה כחוויה ושמח שיצא לי להכיר את עדן המוכשרת ולהמשיך לעבוד איתה גם אחרי.

נועה קירל . צילום: אוהד רומנו -2
נועה קירל . צילום: אוהד רומנו

אם בגיל 18 הגעת להלביש את נועה קירל, נשאלת השאלה מה היעד הבא? 
שאלת השאלות :), היעד הבא שלי זה להמשיך להפיץ את העיצובים שלי, להתפתח עוד ברמה העיצובית, להמשיך לעבוד 
כמה שיותר, להכיר עוד ועוד אנשים מוכשרים, לעצב לעוד נשים מעוררות השראה בארץ וגם בחו״ל, כשמבחינתי הכי חשוב זה להמשיך להיות גאה באמנות שלי. אני מאמין שאגיע לכל זה עם עבודה קשה והרבה כוח רצון!!!

תגובות פייסבוק