גל גדות משיקה את ריבוק

גדל גדות. צילום שוקה כהן
|

באירוע ההשקה של REEBOK העולמית בנמל ת"א הגיעה הכוכבת הישראלית שם חיכו לה אנשי תעשיית האופנה וסלבריטאים וסיפרה על אורח חיים בריא שהיא מנהלת

 

גל גדות ומלי לוי. צילום שוקה כהן
גל גדות ומלי לוי. צילום שוקה כהן

 

מאת: מירב רוםעורכת ראשית

 

הוונדר וומן הישראלית נחתה בשבוע שעבר בישראל לטובת אירוע ההשקה של המותג שהיא מייצגת כבר למעלה משנה, REEBOK, שהציגה בחנות שלהם בנמל ת"א את קולקציית סתיו-חורף 2019.
סילביה טאלון, סמנכ"לית השיווק של Reebok בישראל מספרת: "אני שמחה שישראל נבחרה להיות המדינה הראשונה שתארח את גל גדות כחלק מאירוע Reebok עולמי".

 

גדל גדות. צילום שוקה כהן - 1
גדל גדות. צילום שוקה כהן

 

"גל ו-Reebok שותפות כבר יותר משנה, וחולקות אמונה משותפת כי כושר צריך להיות נגיש לכולם. שיתוף הפעולה מתמקד בדורות ההווה והעתיד, לעורר בהם השראה לעשות כושר גופני כדי להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם. אנחנו גאים מאוד לארח את גל בתל אביב, מקום בו יש לה כל כך הרבה אהדה ואהבה מאנשים שרוצים לאמץ את נקודת המבט החיובית שלה על בריאות וכושר גופני. גל הוא ללא ספק אחת הדמויות המשפיעות ביותר בעולם ובישראל בפרט, השקת קולקציית סתיו חורף 2019 החדשה שלנו היא הזדמנות מצוינת עבורנו לרענן את המדפים, ואני בטוחה כי נוכחותה של גל בחנויות המותג בישראל יביאו לנו ערך רב".

״לכושר גופני יש את היכולת לשנות חיים״

במהלך ההשקה הגיעה מלי לוי לראיין את השחקנית גל גדות שהגיעה גם היא בטוטאל לוק מהקולקציה החדשה שלהם: "אני גאה להיות כאן בישראל ולייצג את Reebok העולמית".
"אני מאמינה בפילוסופיה של המותג כי " אמרה באירוע גל גדות, הפרזנטורית הגלובלית של Reebok. "אנו מאמינים שכושר הוא עבור כל אחד וכל אחת, וכושר גופני מאפשר לנו להיות הגרסאות הטובות ביותר של עצמנו – פיזית, נפשית וחברתית". גל מוסיפה "השקת קולקציית הסתיו חורף 2019 של Reebok היא הזדמנות מושלמת עבורי לבוא לכאן כמייצגת המותג.
הקולקציה היא שילוב מושלם של תפקידים וסגנון, חדשנות טכנולוגית משולבת עם גרפיקה ועיצובים מודרניים".

 

עומרי בן נתן. צילום שוקה כהן 51
עומרי בן נתן. צילום: שוקה כהן

 

כשנשאלה על תחושותיה בנוגע למסר והקמפיין החדש של Reebok – Sport the Unexpected אמרה גל כי  זה "קמפיין פרסום נועז שחוגג את אלה שאינם חוששים להיות שונים ואינם מתנצלים על מי שהם".

 

 

 

מירב רום כתבת אופנה

מירב רום
עורכת ראשית – Fashion Israel
מבקרת אופנה וסטייליסטית אישית
אינסטגרם: meiravrom

 

Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

 

 

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק