גל הטרור: JLM Night Guide

JLM Night Guide
|

למרות, ואולי דווקא בימים של טרור ששוטף את ירושלים והארץ כולה, עיריית ירושלים ורשות הצעירים משיקים סצנה שלמה בלחיצת כפתור. אפליקציית חיי הלילה הירושלמית: JLM Night Guide

מדריך אינטראקטיבי באפליקציה חדשנית לחיי הלילה בעיר הבירה. השירות כולל פרטים על מקומות בילוי מבוססי מיקום ובזמן אמת, אפשרות ל'בילוי המשכי', 'נהג תורן שותה חינם', 'Happy Hours' ועוד

JLM Night Guide-3
צילום: יח"צ

רשות הצעירים בעיריית ירושלים משיקה לראשונה שירות אפליקטיבי חדשני המאפשר להתמצא במפת הבילויים בעיר –בקלות וביעילות תוך שימוש בשירותים מבוססי מיקום ואפשרויות ייחודיות וראשונות מסוגן – בילוי המשכי, נהג תורן שותה חינם, מידע על Happy Hour ועוד.

ניר ברקת, ראש העירייה: "ירושלים חווה בשנים האחרונות רנסנס תרבותי חסר תקדים וחזרה למעמדה הטבעי כבירת התרבות של ישראל. המדריך החדשני באפליקציה יביא את מהפכת התרבות בירושלים היישר למכשיר הנייד שלכם ותוכלו להתעדכן ולבלות בירושלים בשלל האירועים. אני מזמין אתכם להגיע לירושלים וליהנות ממגוון תרבותי שאין באף מקום אחר".

יונתן סטריאר, מנהל מדיה ברשות הצעירים: "ירושלים הינה העיר הראשונה בארץ שתציע מדריך מפורט ומעודכן בכל רגע. אנחנו בקשר ישיר עם כל בעלי העסקים, היכולים לעדכן עצמאית בכל הנעשה אצלם ובכך לאפשר לקהל המבלים, מירושלים ומחוצה לה, להיות מודעים למה קורה בעיר בכל רגע".

JLM Night Guide-1
צילום: יח"צ

שירותים ייחודיים
בילוי המשכי – ממשיכים לבלות וחוסכים כסף: כאשר אתם יוצאים לבלות ברחבי העיר, בתאטראות, מוזיאונים, בתי המחול, בתי ההופעות, בתי קולנוע, תערוכות, אירועי תרבות (חוצות היוצר, ארנה, אירועים עירוניים שונים) הרצאות או כנסים. ניתן להתעדכן באמצעות JLM Night Guide על בילוי המשכי במסעדות, ברים, בתי קפה, מועדונים ומסיבות.
ומי שיגיעו לאחד מעסקי הלילה המשתתפים עם כרטיס ממקור הבילוי הראשוני מאותו הערב יהיו זכאים לקבל הנחה  שתקבע מראש לכל בית עסק.
נהג תורן שותה חינם – עידוד נהגים להסיע את חברים ולבלות ללא צריכת אלכוהול: באמצעות JLM Night Guide יקבלו נהגים משקאות לא אלכוהוליים בחינם ואחוזי הנחה על אוכל, מוצרים נלווים ומתנות.

איך זה עובד?
נהג תורן בשולחן של שלושה ומעלה יקבל משקה חינם על כל סיבוב אלכוהולי של השולחן בהצגת מפתחות רכב ורישיון נהיגה.
– נהג תורן יקבל הנחה באוכל (בהתאם לבתי העסק) ומתנות מהמטה העירוני יחולקו לכל נהג תורן שישתתף במבצע.

HAPPY HOUR – משתלם לצאת מוקדם
JLM Night Guide מציג את כל המידע מעסקי חיי הלילה המציעים תפריט מיוחד בין השעות 18:00 ועד 21:00  ומאפשרים הטבות כגון 1+1 על כל המשקאות ו/או 50% הנחה על כל התפריט.

הממשק החדש זמין להורדה חינם בחנויות המקוונות AppStore ו-Google Play

 

stamp

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק