גני התערוכה

טריק ארט03
|

טריק ארט: תערוכת תעתועי ראיה הגדולה והראשונה מסוגה בישראל. יולי-אוגוסט 2015 – ביתן 2 החדש, גני התערוכה

גני התערוכה

טריק ארט04
לכל המשפחה. טריק ארט. צילום: יח"צ

מאת מערכת המגזין

אתם מוזמנים לעופף בשמיים ,להילחם במפלצות, לטפס על בניין בן 3 קומות לנחות בלב הג'ונגל, לצלול עם לווייתנים, או להיכנס לחדר מופלא שיגדיל ויקטין אתכם.

טריק ארט היא תערוכה שונה מכל מה שראיתם עד היום. היא תתעתע במוח שלכם, תכניס אתכם לעולמות קסומים ומפתיעים ותאפשר לכם ליצור את הפנטזיה הייחודית שלכם. טריק ארט היא תערוכה שהמבקרים בה, גם משתתפים בה. המבקרים, למעשה, הם גיבורי התערוכה.

התערוכה, לכל המשפחה, משתרעת על שטח של כ-2.5 דונם, תכיל מגוון מתחמי אטרקציות אינטראקטיביות, המבוססות על תעתועי מוח ואשליה אופטית, המתאימות לכל המשפחה. במתחם תמצאו עשרות ציורי תלת ממד ענקיים ומרהיבים, המצוירים על הקירות והרצפה, אשר מתעוררים לחיים ומזמינים אתכם להיכנס פנימה.

בניין מראות בו תוכלו לקרוא תיגר על חוקי הפיזיקה: לעמוד, לשכב, לכרוע ולזחול על משטח הבניין, להיתלות על אדן החלון, לטפס על קירותיו או ליפול מחזיתו וליצור את הפנטזיה שלכם. מבלי להזדקק לכוחות על.

טריק ארט02
אל תשכחו להביא מצלמות. טריק ארט. צילום: אוהד רומנו

והכי חשוב – לצלם! אל תשכחו להביא מצלמות. בטריק ארט חובה לצלם ולהצטלם, והרבה. זהו חלק בלתי נפרד מהתערוכה. טריק ארט נועדה למלא את אלבומכם בעשרות תמונות קסומות ומפתיעות. כל מבקר יקבל בכניסה לתערוכה חוברת עם טיפים לצילום נכון ואיכותי בכל מתחם. על רצפת המתחמים יסומנו נקודות צילום לאיכות מרבית בשילוב תאורה מתאימה.

חדר ייחודי בו אדם העומד בפינה אחת 'הופך' לענק, ואילו האדם העומד בפינה השנייה נראה כגמד. ברגע שינועו מצד אחד של החדר לצדו השני ישתנה גודלם באופן קיצוני. השתמשו בדמיון העשיר שלכם; הסתובבו בין המתחמים זחלו, טפס והצטלמו וצרו את האשליה הייחודית שלכם. אתם חלק מהתערוכה! לא לשכוח – לצלם ולשתף את כולם!

 

טריק ארט01
תעתועי דמיון. טריק ארט. צילום: אוהד רומנו

מחיר כרטיס: 99 שקל
כרטיס משפחתי: 280 שקל (2 הורים + 2 ילדים עד גיל 13).
לאומי קארד: 1+1
לרכישת כרטיסים: www.eventim.co.il

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק