דבר העורכת: אם הבגד יפה הוא בהכרח גם נאה?

Fashion Israel, נטע ברזילי. אלון ליבנה, אופנה
|

האם מה שחשוב כשלובשים בגד הוא רק שיהיה יפה או יותר חשוב שיישב עלינו בצורה מחמיאה? האם נטע ברזילי  מעבירה מסר שאנחנו צריכים לאהוב את עצמנו בכל משקל, גובה וגיל? שאלות חשובות. מעניין מה אתם חושבים

 

מאת: מירב רוםעורכת ראשית

 

לא מזמן ראינו את הזמרת נטע ברזילי לובשת את המחוך של קיי לונג בגמר דה וויוס, והדעות היו חלוקות, מצד אחד המחוך יפה ומיוחד אבל מצד שני לא ברור מדוע מתעקשת הזמרת ללבוש בגד שאינו מחמיא לה ואפילו מבליט את החסרונות.
השאלה הנשאלת כאן היא האם מה שחשוב כשלובשים בגד הוא רק שיהיה יפה או יותר חשוב שיישב עלינו בצורה מחמיאה? האם הזמרת מנסה בכל דרך שהיא להעביר לנו את המסר שאנחנו צריכים לאהוב את עצמנו בכל משקל, גובה וגיל?

 

נטע ברזילי לובשת אלון ליבנה, אופנה, צילום יחצ
נטע ברזילי לובשת אלון ליבנה. צילום יח״צ

 

אני באופן אישי פחות מסכימה איתה, נכון, כל אחד ואחת צריכים לאהוב ולקבל את עצמם אבל יש הבדל בין לנסות להראות כמו ליצן ו/ או ללבוש בגד שאינו מחמיא לך בעליל, הרי כל רעיון הבגד הוא שהוא יחמיא לך, ישפר את המראה שלך ולא יהרוס אותו.
הרי רוב האנשים כשהם הולכים לקנות בגד הם מסתכלים איך הבגד יושב עליהם, האם הוא מחמיא להם, לא תראו מישהו/י עומדים מול המראה בחנות ואומרים "אוי ואבוי זה נראה נורא עלי, חייבת לקנות את זה"!

אני חושבת שנטע  ברזילי מפספסת פה ובגדול, כי המסר שהיא מעבירה כאן זה אני שמנה ואני מתלבשת כדי להבליט את זה במקום להעביר את המסר שזה בסדר להיות במשקל הזה ולהראות שאפשר להתלבש ולהראות נפלא ושהבגד יחמיא מאוד.
אני חושבת שלא מדברים מספיק על דימוי גוף, גם אצל נשים וגם אצל גברים ואני חושבת שבאופן כללי צריך ליצור שיח על זה כבר מבית הספר היסודי, עוד כשקטנים על מנת לנסות ולמגר תופעות כמו "אתה שמן" וכו.

בכל מקרה הייתי ממליצה לה להחליף סטייליסט דחוף! שיהיה בהצלחה!

 

 

מירב רום כתבת אופנה

מירב רום
עורכת ראשיתFashion Israel
מבקרת אופנה וסטייליסטית אישית
אינסטגרם: meiravrom

 

Fashion Israelמגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

 

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה
תגובות פייסבוק