מגזין נשים: פתאום 43

Fashion Israel, מירב רום פאשן ישראל - 11
|

מגזין נשים: החודש חגגתי 43 קייצים, ותהיתי האם אלו היו 43 שנים של סטייל או שזה משהו שרכשתי עם הזמן. טור אישי

מירב רום פאשן ישראל - 1
מירב רום. עורכת ראשית – פאשן ישראל

מאת מירב רוםעורכת ראשית

אז אחרי שבחנתי תמונות ילדות נזכרתי שאת החוש האופנתי שלי קיבלתי קודם כל מהבית, מאמא, וכבר בתור ילדה ממש קטנה, 3-4, ידעתי התאמת צבעים, ומה אופנתי ו"טרנדי", למרות שאת המילה טרנד סביר יותר שהכרתי בגיל מאוחר, הרבה יותר מאוחר.

אחרי שהסתכלתי בתמונות שלי וראיתי את גלגולי הסטייל שלי הבנתי שהיו לי הרבה ירידות (כלומר לא הבנתי לאן נעלם החוש האופנתי שלי) והרבה עליות (כמו עכשיו נו), ואני לא מדברת על חולצה עם כתפיים רחבות או כובע שחבשנו אותו הפוך, אני מדברת על דברים מזוויעים יותר כמו נעלי האצבע של רוקדוג, מה חשבתי לעצמי כשנעלתי אותם? ועוד כל יום לעבודה? הרי היום גם אם תהרגו אותי אני לא אנעל אותן, בטח לא למקום עבודה, האם זה היה שיא הסטייל אי שם בשנת 2007? לא יודעת, לא זוכרת, אבל מה שבטוח זה שלא כל טרנד חייבים לאמץ כי הוא לא תמיד מתאים לנו והוא (רחמנא ליצן) פשוט לא יפה, לאף אחד.

מירב רום פאשן ישראל - 3
מירב רום. עורכת ראשית – פאשן ישראל

אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שתמיד אהבתי מה שטרנדי והשתדלתי תמיד שאותו פריט טרנדי גם יישב עלי בצורה מחמיאה (אמרתי שהשתדלתי, לא חפה מטעויות, אתכם הסליחה), והיום בתור סטייליסטית קשה לי לראות את אותן בנות שנכנעות לטרנדים ולובשות פריטים לא מחמיאים להן רק בגלל שזה אופנתי או שמעמיסות על עצמן יותר מידי טרנדים באותו האאוטפיט, המראה בהחלט קשוח אבל זה משהו שניתן לרכוש אותו, סטייל אישי זה לא משהו שבהכרח חייבים להיוולד איתו, זה משהו שאת לומדת קודם כל על עצמך, מי את ומה את רוצה להיות וכך להתאים את הבגד לאישיות שלך ובד בבד את גם לומדת להכניס למלתחה שלך רק טרנדים שהם סופר מחמיאים.

מירב רום פאשן ישראל - 2
מירב רום. עורכת ראשית – פאשן ישראל

אז מה עוד למדתי על עצמי ב-43 השנים האלו? שעכשיו בפעם הראשונה אני עושה את מה  שאני אוהבת ואני אוהבת את מה שאני עושה.

לחיי הגשמת חלומות!

מירב רום כתבת אופנה

עורכת ראשית
ומבקרת אופנה: מירב רום
אינסטגרם: meiravrom

Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel

מגזין נשים

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה
תגובות פייסבוק