דגנית ברסט, ציבי גבע

דגנית ברסט וציבי גבע-1
|

שתי תערוכות יחיד בגלריית המדרשה – הירקון 19

דגנית ברסט: The Making of שיר של תדיאוש רוז'ביץ. ציבי גבע : ״ארכיאולוגיה של הווה״- הדמיות, מחשבות תהליכי עבודה

הפתיחה 10.3.2016, יום חמישי בשעה 20:00
נעילה: 9.4.2016
אוצר : גבי קלזמר

דגנית ברסט וציבי גבע-8
דגנית ברסט

גלריית המדרשה הירקון 19 גאה ושמחה להציג שתי תערוכות לשני אמנים בכירים ומוערכים, אשר לימדו במדרשה לאורך שנים רבות: דגנית ברסט וציבי גבע. התערוכה תאפשר להתבונן בפן אחר ביצירתם, פן שמוכר פחות: התמקדות בתהליכי עבודה ובאופנים שבאמצעותם נבנה מערך של משמעויות, תצוגה של תהליכי עבודה, מחשבה ומחקר.

דגנית ברסט וציבי גבע-3
ציבי גבע

דגנית ברסט חוזרת לתערוכה שהציגה בגלריה ג'ולי מ.  במרץ 2012, תערוכה שאופיינה במגוון גדול של דימויים שכמו נתפרו יחד על ידי שלושים ואחת מילות השיר שעברו ביניהם. בתערוכה הנוכחית התפרים נפרמים והמבט מוסט אל "הערות שוליים" החושפות את המקורות, ההקשרים ותהליכי העבודה והמחשבה, ויוצרות  בעצמן מעין "טקסט" חדש. בתערוכה זו בחרה ברסט לפרוס בקומה העליונה של הגלריה תערוכה על תהליכי העשייה של עבודתה שיר של תדיאוש רוזביץ' משנת  2012. בתערוכה, שנוצרה במיוחד לחלל הנתון,  מציגה ברסט רשת של אסוציאציות והקשרים לכל אחד מדימויי העבודה הנפרשת כמעין מסמך תלמודי פרשני של חומרים לשוניים  וחזותיים.

דגנית ברסט וציבי גבע-2
דגנית ברסט

ציבי גבע יציג מסכי וידיאו אשר יוצבו בחלל הגלריה, יחשפו תהליכי חשיבה, תכנון ועבודה על הפרויקט "ארכיאולוגיה של הווה" אותו הציג גבע בביאנלה ה-56 בוונציה, אשר נסגרה לפני זמן קצר. את התערוכה אצרה הדס מאור והיא תוכננה במשך כשנה בתהליך אינטנסיבי ומורכב. להוציא עבודת וידיאו אחת, "סבכה", אותה יצר גבע במשותף עם בועז ארד ומיקי קרצמן ב-2002, ואשר הוצגה כחלק מהמערך הכללי של המיצב בוונציה, פורסים שאר מסכי הווידאו היבטים שונים של תהליכי עבודה, הכנות, מחשבות וניסיונות.

דגנית ברסט וציבי גבע-4
ציבי גבע

 

גלריית המדרשה  – הירקון 19
הפקולטה לאמנויות המדרשה, המכללה האקדמית בית ברל, בתל אביב
כתובת: רחוב הירקון 19, תל-אביב.
שעות פתיחה: א'-ה' 13:00 – 20:00, יום ו' 10:00 – 14:00, יום שבת 11:00 – 14:00

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק