דודו בר-אור בביוטי סיטי

דורית בר אור. 1 - צילום גיא כושי ויריב פיין, דודו בר-אור תציג ב׳ביוטי סיטי׳ ׳סופר פארם׳ 2017, efifo, אתר אופנה
|

דודו בר-אור, מעצבת האופנה הישראלית המצליחה בעולם תציג לראשונה בביוטי סיטי את קולקציית חורף 2017

דורית בר-אור תפתח את ביוטי סיטי 2017 באירוע למוזמנים בלבד. הקהל הרחב יוכל ליהנות מהקולקציה שתוצג בכל אחד מארבעת ימי ביוטי סיטי שייערך בין התאריכים ה-4 ל-7 ביולי.

 

דורית בר אור. צילום גיא כושי ויריב פיין, דודו בר-אור תציג ב׳ביוטי סיטי׳ ׳סופר פארם׳ 2017, efifo, אתר אופנה
״ישראל היא המקום בו אני יוצרת״. דורית בר אור. צילום גיא כושי ויריב פיין

מאת מערכת EFIFO

דורית בר-אור שהדהימה את עולם האופנה הישראלי בשבוע האופנה גינדי תל אביב 2015, התפרסמה כשחקנית וכאשת טלוויזיה המוכרת בכל בית בישראל. את לימודי המשחק היא עשתה ב'סורבון' שבפריז. דורית בר אור, או כפי שכולם קוראים לה דודו, ניסתה את ידה בעיצוב אופנה והקימה לפני 8 שנים מותג אופנה: Pas Pour Toi ('זה לא בשבילך'). לפני מעל לשנתיים השיקה את המותג "דודו בר-אור" בעולם. והעולם אהב מאוד. מגזין "הארפרס באזאר" ניו יורק הכתיר אותה כמותג הקיץ לפני כשנה. בלוגריות מובילות רכשו שמלות שלה. תייגו והפיצו את הבשורה ודודו בר אור שמוכרת בסלפרידג'ס, ברגדורף גודמן, סאקס פיפת' אבניו ובמקומות רבים באירופה ובארה"ב ובבתי כולבו יוקרתיים, הפכה למעצבת אופנה הישראלית המצליחה בעולם. בכל הקולקציות האחרונות של דודו בר-אור ניתן למצוא אלמנט אתני משמעותי וחזק המושפע מן המזרח התיכון. הארכיטקטורה, הצורות, הגאוגרפיות והצבעים החזקים יוצרים פלטת צבעים חדשנית. דודו בר-אור חדשנית ומייצרת טרנדים עכשוויים בעולם האופנה מהשרה של תרבות המזרח התיכון. דודו בר-אור תפתח את ביוטי סיטי 2017, אירוע היופי הגדול שעורכת חברת ׳סופר-פארם׳ זו השנה ה-11. בשנים האחרונות חיבקה ׳׳סופר פארם׳ את עולם האופנה הישראלי. בשנה שעברה הציגו את את הקולקציות שלהם על מסלול ביוטי סיטי אלון ליבנה, שי שלום, שני צימרמן ואלי טהרי, מעצב האופנה הישראלי המצליח בעולם.

דורית בר אור. קולקציה קיץ צילום איל נבו, דודו בר-אור תציג ב׳ביוטי סיטי׳ ׳סופר פארם׳ 2017, efifo, אתר אופנה
מותג הקיץ של ׳הארפרס באזאר׳. דורית בר אור. קולקציה קיץ: צילום איל נבו

 

דודו בר אור: "אני שמחה להיות חלק מתעשיית האופנה הישראלית ולפתוח את ביוטי סיטי 2017. ישראל היא המקום בו אני יוצרת, כאן נולדתי וגדלתי ומכאן אני שואבת את ההשראה שלי. את יכולה לזכות באהדה ופירגון עולמי אבל בשורה התחתונה אין כמו לקבל את החיבוק הגדול מהבית".

ההשראה לקולקציית החורף של דודו בר אור שתוצג בביוטי סיטי מגיעה מתרבות תימן המסורתית ומושפעת מהצבעים, החומרים והצורות.  הקולקציה משלבת אלמנטים מיוחדים אשר גיבשו את הקולקציה הייחודית הזו. הרקמה התימנית, התכשיטים והאומנות התימנית מצטיינים ביופי, מקוריות ועדינות. הרקמה היא אחת מסימני ההיכר של האישה התימנייה, אשר משתלבים עם כפתורי הכסף והחוטים. הניטים והכפתורים כולם מונחים בעבודת יד ונתפרים בשיטות ייחודיות. שימוש בבדי קטיפת משי עשירים ובדים מקושטים ברקמות זהב וכסף עם עבודות יד. בדים גדולים ונשפכים. כל דגם מאובזר עד הפרט האחרון אשר מעניק לכל פריט ייחודיות ותחושת – ONE OF A KIND. כמו כן, הקולקציה משלבת בדים איטלקיים כמו קטיפת המשי מעוטרת בהדפסי זהב וכסף. חרוזים עבודת יד, בדי טול מאיטליה הרקומים בנקודות, חלקם מעוטרים בפויל שיוצרים מראה זוהר לרקמה. הגזרות אלגנטיות, נשיות, נשפכות ומאריכות את גוף האישה ומשלבות יחד את כל העולמות ויוצרות את האישה האולטימטיבית.

״חיבוק גדול מהבית״. דורית בר אור. צילום: עידו איזק
״חיבוק גדול מהבית״. דורית בר אור. צילום: עידו איזק

 

מוטי רייפ, המנהל האמנותי של ביוטי סיטי סופר-פארם: "ביוטי סיטי הוא פרויקט משמעותי וחשוב, אני מרגיש שהוא מהווה בית לתכנים רבים שמספקים לנשים העשרה, העצמה, יופי, הכוונה והשראה להשגת מטרות״.

גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן סופר פארם: "בביוטי סיטי אנחנו מזמינים את הנשים הישראליות לחגוג את כל מה שיפה בלהיות אישה ושמחים לאפשר להן ליהנות מתצוגות אופנה ברמה בינלאומית, שלא ניתן לראות בשום מקום, לצד הרצאות, סדנאות וכמובן חווית קנייה ייחודית של מוצרי קוסמטיקה ויופי.

 

פורסם בקטגוריה איפור
תגובות פייסבוק