דורון מטלון מתחתנת

הדוגמנית ונערת ישראל במיל דורון מטלון נבחרה לתפקיד פרזטורית מותג התכשיטים הבינלאומי מגנוליה-1
|

 דורון מטלון שמתחתנת בקרוב, הגיעה אמש אל מעצבת שמלות הכלה ברטה, לבחור שמלה ליום המאושר בחייה והיום התבשרה כי נבחרה לשמש פרזטורית מותג התכשיטים הבינלאומי מגנוליה

הדוגמנית, נערת ישראל במיל וכוכבת תוכנית הריאליטי החדשה המשימה: אמזונס׳ מונתה לתפקיד פרזנטורית מותג התכשיטים הבינלאומי מגנוליה. הקמפיין בכיכובה של דורון יעלה במהלך חודש ספטמבר עם השקת קולקציית הסתיו של המותג.

הדוגמנית ונערת ישראל במיל דורון מטלון נבחרה לתפקיד פרזטורית מותג התכשיטים הבינלאומי מגנוליה-2
׳אמזונס׳, חתונה וקמפיין חדש ביד. דורון מטלון. צילום יח״צ

תומר רייזברג מנכ"ל מגנוליה: אני שמח על הבחירה בדורון מטלון לתפקיד פרזטורית מגנוליה, דורון בסגנונה הייחודי, ברוחה הספורטיבית והצעירה, תואמת את ערכי המותג, אשר משדר משוב רוח מרענן ומתחדש, אני צופה כי החיבור ביננו יוליד שיתוף פעולה צעיר, מרענן ומעניין".

 

הדוגמנית ונערת ישראל במיל דורון מטלון נבחרה לתפקיד פרזטורית מותג התכשיטים הבינלאומי מגנוליה-3
״ אני שמח על הבחירה בדורון מטלון לתפקיד פרזטורית מגנוליה״. דורון מטלון. צילום: יח״צ

אודות רשת מגנוליה
לרשת כיום כ-84 סניפים בישראל וסניפים באוסטרליה ופורטוגל. כל התכשיטים במגנוליה עשויים כסף סטרלינג 925, ו/או בשילוב אבני חן, ציפוי זהב, גולדפילד ועוד, התכשיטים עוברים אישור מכון התקנים, ומגובים בתעודת אחריות לשנה.  המטרה היא להציע תכשיט איכותי, אופנתי וייחודי.
בכל זמן נתון מוצגים בסניפים יותר מ-2000 עיצובים שונים, ומידי חודש מגיעים לסניפים כ-400 תכשיטים חדשים. הקו המנחה של מגנוליה הוא לאפשר לכל אישה, בכל גיל ועם כל טעם וסגנון, למצוא תכשיט איכותי במחיר סביר לכל כיס.
https://www.magnolia- jewellery.com

 

פורסם בקטגוריה חדשות האופנה
תגובות פייסבוק