דורית רבליס כובשת את TOPSHOP

בצילום: דורית רבליס בצילומי קמפיין TOPSHOP. צילום: יח״צ
|

דורית רבליס נבחרה על ידי TOPSHOP העולמית להוביל את קמפיין הרשתות החברתיות ואתר החברה

דורית רבליס

בצילום: אופנה - דורית רבליס בצילומי קמפיין TOPSHOP. צילום: יח״צ - 2
דורית רבליס בצילומי קמפיין TOPSHOP. צילום: יח״צ

מאת מערכת Fashion Israel

רוברטו בן שושן סוכן הדוגמניות (סופיה מצ׳טנר) וביצת הזהב (נועה קירל) יכול לטפוח לעצמו על השכם. דורית רבליס המיוצגת על ידו עושה גלים (שער בווג אוקריינה) בארץ ובעולם.

דורית רבליס

הדוגמנית הישראלית היפיפיה שמזכירה את הטופ מודל המיתולגית מיכאלה ברקו בצעירותה, קטפה את קמפיין הרשתות החברתיות והאתר של חברת האופנה טופשופ (TOPSHOP) העולמית.

דורית רבליס תציג את קולקציית חורף 2017, הנמכרת כעת בכל חנויות הרשת בעולם ובאתר החברה.

בצילום: אופנה - דורית רבליס בצילומי קמפיין TOPSHOP. צילום: יח״צ - 2
בצילומי קמפיין TOPSHOP. צילום: יח״צ
בצילום: אופנה - דורית רבליס בצילומי קמפיין TOPSHOP. צילום: יח״צ - 3
בצילומי קמפיין TOPSHOP. צילום: יח״צ
בצילום: אופנה - דורית רבליס בצילומי קמפיין TOPSHOP. צילום: יח״צ - 4
בצילומי קמפיין TOPSHOP. צילום: יח״צ
בצילום: אופנה - דורית רבליס בצילומי קמפיין TOPSHOP. צילום: יח״צ
בצילומי קמפיין TOPSHOP. צילום: יח״צ

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel
 – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

אודות Fashion Israel

מגזין אופנה וביוטי מוביל בישראל. משמש במה לדור החדש של האופנה בישראל – מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

מגזין אופנה וביוטי של כולם!

המגזין שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה לערביי ישראל.
חשיפה ראשונה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

יוזם ותורם למען התפתחות וחדשנות של עולם האופנה בישראל

דגש מיוחד על קהילת המעצבים/ות, הצלמים/ות, הדוגמנים/יות והסטייליסטים/יות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.

אופנה

טבעה להשתנות תדיר, והיא נוצרת בדרך-כלל משיקולים שאינם רציונליים. עם זאת, מאפיינים "אופנתיים" קיימים גם בתחומים רציונליים מטבעם כגון אידאולוגיהפילוסופיה, סגנונות כתיבה או תחומי מחקר מדעי.

לחברות שונות תכתיבי אופנה שונים שנובעים משיקולים שונים.

כך למשל קוד הלבוש בחברה החרדית עשוי להיראות למתבונן מבחוץ כאחיד וקבוע, אולם למעשה גם כאן קיימות מגמות אופנתיות.

אופנה

משפיעה גם על תפיסת היופי בעיני הציבור. תכתיבי אופנה עשויים לגרום לבעיות כגון דימוי עצמי נמוך, אנורקסיה, ועוד.

אופנה 

היא התכתיב החברתי לפרטים הנחשבים ל"נכונים", "ראויים" ו"יפים" ביותר בתחומים שונים, כגון ביגודריהוטעיצוב פנים וחוץנימוסיםמוזיקה, ואמנות. המילה העברית אופנה חודשה על ידי חמדה בן-יהודה, על ידי תרגום בבואה למילה הלועזית "מודה".

מעמד חברתי

יכולה לסמל או להעיד על מעמד חברתי (לא בהכרח כלכלי). קבוצות במעמד חברתי גבוה אוהבות בדרך-כלל "להשאר באופנה" כדי להעיד על מעמדם; אלו שאינם נשארים "אופנתיים" בחברתם עשויים למצוא את עצמם מנודים חברתית ונתונים ללחץ חברתי.

על חשיבות ההיצמדות לאופנה במהלך היסטוריה

יכולה להעיד העובדה כי במהלך מלחמות נפוליאון בין בריטניה לצרפת, בין הפריטים המבוקשים ביותר שהיו מוברחים לאורך תעלת למאנש היו בובות קטנות, ששימשו ללמד את נשות החברה הגבוהה בלונדון מהי האופנה הנוכחית בפריז.

תגובות פייסבוק