אמיר אשל: דיוקן, נוף, חומר 2

אמיר אשל קניון רמת אביב-1
|

אמיר אשל מציג החודש מעבודותיו בגלריית "החלונות המוזיאליים" בקניון רמת אביב

אוצרת : איילת אמוראי-בירן

אמיר אשל קניון רמת אביב
אמיר אשל. הלכתי ממך ועדיין כואבת את חומות הפרידה ואת ריחוקך

אמיר אשל

מציג החודש בגלריית "החלונות המוזיאליים" כ-10 עבודות ענק בשחור לבן וצבע , מתגורר ויוצר בארסוף ובלוס אנג'לס. אמיר אשל, מצליח בעזרת עדשת המצלמה לגלות עולמות נסתרים בתוך הדמויות שאחריהן הוא מתחקה. בצילומיו יש תמיד דרמה קולנועית . בסדרה שצולמה במסעדה התל אביבית: "ננוצ'קה", הוא משוטט בין החדרים שעיצובם שופע חושניות, ולוכד את שפת הגוף, את השיח הלא-מילולי של המצולמים, את הריקוד, את הכמיהה לאהבה. כמי שעוסק במשך שנים בקראטה ובשיטת אלכסנדר, הוא מצליח לשלב  בעבודותיו בין הרכות לעוצמה, בין החלומי למוחשי ולחשוף את יופיו של הרגע החמקמק. בעבודות שצולמו במים או בחולות על שפת הים, יש מן דוק של מסתורין.
אמיר אשל: "אני מצלם בעיקר בני אדם. אני מוקסם מן ההקשרים הנוצרים בין אנשים, היופי שלהם נוצר תוך כדי ההתקשרות הרגעית, החד פעמית הזו, הבלתי חוזרת, היחידה".
אמיר אשל הציג בבית הראשונים בביתן אהרון, במרכז התרבות "אוולון" בהוליווד, בבית אמנים בתל אביב, בגלריה התחנה בנוה צדק, בהיכל התרבות בפתח תקוה, במרכז העיצוב "קסטיאל", במערכת העיתון "גלובס" ועוד. עבודותיו נמצאות באוספים רבים בארץ וברחבי העולם.

אמיר אשל קניון רמת אביב-2
אמיר אשל. חוף

לצד אמיר אשל יוצגו בתערוכה הנושאת את השם " דיוקן, נוף, חומר 2" גם עבודות של האמנים: ארנון אורבך, נסים בר ציון ורחל קגן.

אמיר אשל קניון רמת אביב-4
אמיר אשל. עוזבת אלוהים יודע לאן

נסים בר ציון

בן 71, תפאורן וצייר, חי ויוצר בתל אביב, בתערוכה מציג עבודות משנות ה-60 ועד היום בטכניקות מעורבות, ציור ושילוב של צילום עם ציור. בעבודותיו הוא מתאר סצינות מחיי הבוהמה התל אביבית, דמויות ידועות, וכן ציור נוף ונשים.
הציג בתערוכות יחיד רבות ביניהן בתיאטרון האוהל, תיאטרון אלהמברה ביפו, במוזיאון הימי בחיפה, כמו כן השתתף בתערוכות קבוצתיות רבות בתיאטרון הבימה, בתיאטרון גבעתיים, בהיכל התרבות במודיעין, בגלריית המגדל בתל אביב, במרכז מורשת בגין בירושלים בגלריית המעגל בתערוכות בוינה, אוסטריה, ועוד.

אמיר אשל קניון רמת אביב-9
אמיר אשל. חיבוק של חברה טובה זה מה שצריך בסוף

רחל קגן

מציגה בתערוכה ציורי נוף קסומים ובמיוחד ציורי תקריב של דלתות וחלונות המעוררים בצופה רצון לחדור פנימה, להציץ ולהכנס לעולמות פנימיים שיש בהם יופי, אופטימיות, קירבה וערגה לנופים ירוקים, לפינות חמד שלוות בהם צומחים עצים גבוהים, החלונות מעוטרים בגרניום צבעוני והעולם כולו עשיר ביופי וססגוני.

אמיר אשל קניון רמת אביב-8
אמיר אשל. ולפעמים רק במים מצליחה להירגע

ארנון אורבך

הצילומים של ארנון אורבך נראים כציורים מופשטים, שירה פיוטית של קומפוזיציה וצבע. אורבך מצייר עם המצלמה. הוא מתרכז במקטעים של טכסטורות וצורות , מוציא אותם מהקשרם ונותן להם חיים  חדשים. אורבך, יליד הארץ, חי ויוצר בקרית אונו, בוגר אמנות הדפוס והעיצוב בלונדון. עסק שנים בהוצאה לאור של ספרים ובהפקת אוספי מוסיקה בארץ ובחו"ל.

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק