דימיטרי וגאס ולייק בישראל

דימיטרי וגאס ולייק מייק-13
|

דימיטרי וגאס ולייק בישראל – קיץ 2016

לאחר תקופת חורף ארוכה, פותחים את עונת הפסטיבלים וההופעות של קיץ 2016 עם צמד הסופר-סטארים דימיטרי וגאס ולייק מייק.

האחים וגאס (34) ומייק (30) נחשבים לשניים מהיוצרים המובילים בעולם המוזיקה האלקטרונית, עם המקום הראשון בדירוג העולמי של המגזין הבולט "DJ MAG".

דימיטרי וגאס ולייק מייק-12
דימיטרי וגאס ולייק מייק. צילום: יח"צ

הפרפורמרים יחגגו את הקיץ הקרוב בישראל בסוף-שבוע לוהט באילת בתאריכים ה-7-8/4/2016.
הצמד המצליח מורכב משני האחים הבלגיים-יוונים דימיטרי ומייקל טיביוס, לשניים קריירות ארוכות ומצליחות בתור דיג'יים ומפיקים. כמו כן רשמו ברזומה שלהם שיתופי פעולה עם ליידי גאגא, דאפט פאנק וג'ניפר לופז ואפילו שיתופי פעולה ומופעים משותפים עם הדיג'יי-קונדיטור הדגול סטיב איוקי. וגאס ומייק, שמחזיקי גם בחברת ההקלטות "Smash The House"  ינחתו בישראל להופעה אגרסיבית וחסרת מעצורים שתשאיר חותם מתוק בקרב המעריצים הרבים בישראל.
השניים מופיעים על הבמות הראשיות ומפיקים את ההמנון השנתי לפסטיבל הטומורולנד כבר משנת 2010, כמו כן הם גם עורכים את המוזיקה לסרטוני האפטר מוביז המפורסמים של הפסטיבל.

דימיטרי וגאס ולייק מייק-1
דימיטרי וגאס ולייק מייק. צילום: יח"צ

דימי ומייק, בכינויים, אחראים על כמה מלהיטי הפסטיבלים והמועדונים הגדולים ביותר בשנים האחרונות ביניהם Mamooth, Wakanda ו-Tremor יחד עם מרטין גריקס.
ההופעות של דימי ומייק נחשבות לאחד המופעים המצליחים ביותר בתעשיית המוזיקה האלקטרונית. הסטים בהופעות מתאפיינים בגיוון מוזיקלי מדהים ומעניין, השניים מצליחים לשלב את הלהיטים שלהם וגרסאות המאש-אפ, החל מ-  bittersweet symphony  ועד לנהימה מהזאב מוול סטריט. הם מצליחים למקסס הכל ביחד לתוך סט אחד מקפיץ ומרגש!
יחמם את הפסטיבל לצלילי האוס עמוקים, רזידנט האומן 17 ופסטיבלי בלו4דאנס אילת – יובל זך, שנחשב לאחד מהדיג'ייז העסוקים והמוערכים בישראל. הוא ניחן בכישרון מיוחד לבניית אווירה ומחזיק בארסנל מכובד של קטעים בלעדיים שנחשפים תמיד לראשונה רק אצלו בדרך להפוך ללהיטי רחבות שנחרשים אצל מיטב הדיג'ייז בארץ ובחו"ל. עד כה הספיק יובל לנגן לצד ענקים אלקטרוניים כמו ארמין ואן ביורן, אבוב & ביונד, גארת' אמרי, דאש ברלין ובנוסף לכך גם נבחר לחמם את ג'סטין טימברלייק בקיץ שעבר.

מפיקי האירוע: איתן סלימי וראובן לובלין.
כרטיסים במשרד הכרטיסים 'מגה טיקטס'
http://megatickets.co.il/event/dimitri-vegas-and-like-mike/

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק