דנה ברגר. עמותת אנוש

בנימה אופטימית. דנה ברגר.02
|

דנה ברגר. עמותת אנוש. דנה ברגר במופע ייחודי עם יוצרים צעירים המתמודדים עם פגיעה נפשית. "בנימה אופטימית"

דנה ברגר. עמותת אנוש

מאת מערכת המגזין

ביום שני, 27.4 יתקיים בבית היוצר של אקו"ם בנמל תל אביב מופע ייחודי המסכם סדנת כתיבה והלחנה של הזמרת והיוצרת דנה ברגר יחד עם בוגרי הסדנה, המתמודדים עם פגיעה נפשית, בסיוע עמותת אנוש לבריאות הנפש, בשיתוף אקו"ם ובחסות חברת הולנדיה.

דנה ברגר

במהלך הסדנה שהתקיימה בחודשים האחרונים כתב כל משתתף מספר שירים, בליווי גיטרה או פסנתר באווירה אינטימית ויצירתית. דנה ברגר, זמרת, מלחינה ופזמונאית ובעלת ניסיון עשיר בהנחיית סדנאות כתיבה, הציגה בכל מפגש טכניקה שונה לכתיבה ולהלחנת שירים, שתורגלה באופן מעשי בעת המפגש וכן ניתנו משימות המשך והעניקה למתמודדים העוסקים בכתיבה ובהלחנת שירים כלים ליצירה ולהתפתחות.

יוריק בן דוד

מנכ"ל אקו"ם: "מרגש לראות את הפעילות השוטפת שמתקיימת בבית היוצר של אקו"ם, ומרגש יותר לקיים שיתופי פעולה מעוררי השראה ומודעות כפי שעשינו עם 'אנוש'. ידוע שסגולות המוסיקה בלתי נגמרות, ולנו יש ההזדמנות למנף זאת באמצעות יוצרים מוכשרים החברים בארגון. הפעילות הזו היא ללא ספק אחת המטרות שלשלמה הוקם בית היוצר".

ד"ר הלה הדס

מנכ"לית אנוש: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אקו"ם ומודים על הדחיפה לקיום סדנה כל-כך משמעותית ליוצרים שלנו. התהליך של העבודה המבורכת עם דנה ברגר היה מאד משמעותי בעבורם והוליד יצירות נפלאות ברמה גבוהה ומכבדת".

נגנים מתנדבים: עדי רנרט-פסנתר/קלידים/חצוצרה ,אורי מיילס-כלי נשיפה, אקורדיאון וכלי הקשה, יהוא ירון-קונטרה בס ובס.

בנימה אופטימית. דנה ברגר
בנימה אופטימית. דנה ברגר. צילום אילן בשור

עמותת אנוש

העמותה הישראלית לבריאות הנפש,  נוסדה בשנת 1978 על-ידי קבוצת משפחות, מתנדבים ואנשי מקצוע. העמותה, המשקמת כיום למעלה מ-5,000 נפגעי נפש ב-53 סניפים ברחבי הארץ, שמה לה למטרה לקדם את נושא בריאות הנפש של הפרט והמשפחה ולשקם את נפגעי הנפש בקהילה בתחומי החברה, התעסוקה והדיור.

בעמותה מופעלים שירותי שיקום בכל תחומי החיים: החברתי, התעסוקתי, דיור מוגן, הוסטלים והשמה תעסוקתית.

אנוש מפעילה גם שמונה מרכזי ייעוץ למשפחות של פגועי נפש בכל רחבי הארץ. העמותה מעסיקה כ-700 עובדים שכירים בעיקרם עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, מרפאים בעיסוק, ומדריכי שיקום ומסתייעת באופן שוטף בכ-650 מתנדבים בתחומים שונים.

ב– 27.4.15 בשעה 20:00, בבית היוצר של אקו"ם בנמל תלאביב
הכניסה חופשית בהרשמה מראש במיילachinoamm@enosh.org.il 


לאורך כל השנה, תומכת עמותת אנוש ביוצרים עם פגיעה נפשית. לדוגמא פרויקט "האני האחר", שמתקיים זו השנה השישית, במסגרתו מלחינים תלמידים מצטיינים בבי"ס "רימון" למוסיקה ולג'אז שירים שכתבו מתמודדים מהעמותה, בהובלה של היוצר אריאל הורוביץ. שיאו של הפרויקט במופע מסכם שיעלה ב-6.5.15 ב"יד לבנים" ברמת השרון. להזמנת כרטיסים בעלות של 40 שקל: achinoamm@enosh.org.il

 

 
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק