ד"ר גילה איזמן נלקנבאום ללוריאל פריז

דר-גילה-אייזמן-נלקנבאום.-צילום-ישראל-כהן-טיפוח
|

ברכות לד"ר גילה איזמן נלקנבאום שנבחרה כיועצת המדעית והדרמטולוגית של המותג לוריאל פריז בישראל


וגם: ד"ר גילה איזמן נלקנבאום על שמירת מראה עור צעיר ונותנת טיפ שווה


דר-גילה-אייזמן-נלקנבאום-קוסמטיקה
ד״ר גילה אייזמן נלקנבאום. צילום: ישראל כהן

מאת: מערכת Fashion Israel


ד"ר גילה איזמן נלקנבאום נבחרה כיועצת המדעית והדרמטולוגית של המותג לוריאל פריז בישראל. במסגרת זו תלווה ד"ר גילה איזמן נלקנבאום את המותג מהזווית הדרמטולוגית ותשמש כיועצת הסברה בתחום טיפוח העור בכלל והאנטי-אייג'ינג בפרט.

ד"ר גילה איזמן נלקנבאום מומחית לרפואת עור, היא רופאה בכירה במרכז המשולב לאסתטיקה ובמרפאה לגילוי מוקדם של סרטן העור במערך לרפואת עור בבית חולים מוביל בארץ,  ומנהלת תחום רפואת העור במרכז הרפואי פולג.

ד"ר גילה איזמן נלקנבאום: "אני גאה להיות הפנים המקצועיות של  מותג בינלאומי הנחשב למוביל  בתחומו בעולם.  לוריאל פריז ידוע כמותג המשקיע משאבים רבים במחקר מתקדם ופיתוח על מנת לספק לצרכנים את המוצרים הטובים והאפקטיביים וזאת בזכות מחקרים, מעבדות וידע של למעלה מ- 120 שנה אשר הצליחו ליצור מותג איכותי וחדשני עם ליין מוצרים מגוון המתאים לכל סוגי העור".

דר-גילה-אייזמן-נלקנבאום-ואילן-נקש.-צילום-קוסמטיקה
ד״ר גילה אייזמן נלקנבאום ואילן נקש. צילום: ישראל כהן

אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל: "אנחנו מאמינים כי ד"ר איזמן נלקנבאום תוכל להנגיש את הצד המדעי של המוצרים היעילים שלנו לצרכנים ולהסביר כיצד פועלים הרכיבים שבהם, מה תפקידם ומה התועלת שלהם.התווספותה של ד"ר גילה איזמן היא חלק ממהלך אסטרטגי שנועד לחזק עוד יותר את הפן המחקרי והמדעי של המותג ולהנגיש אותו לצרכנים".


"הרצון התמידי לעור פנים בריא ורענן מסתכם בתשוקה לעור פנים צעיר. המפתח לאנטי אייג'ינג – חומצה היאלורונית"


כיצד תשמרו על מראה עור צעיר? ויש גם טיפ! 


בעודנו צעירים ויפים, חומצה היאלורונית משמרת ביעילות את האלסטיות וריכוז הלחות. אך עם השנים, העור מאבד מגמישותו, נוטה להתייבש, נעשה אפרורי ורפוי. אחת הסיבות לכך היא הירידה המשמעותית והטבעית בכמות החומצה ההיאלורונית בעור.

למעשה, חומצה היאלורונית מעשירה את העור בלחות, מסייעת להשבת הנפח לפנים, סופחת מים ושומרת על לחות העור ובכך  מסייעת לגמישות ולמרקם צעיר ורענן – זאת בדיוק הסיבה בגללה חומצה היאלורונית היא הרכיב המדובר ביותר בעולם הטיפוח. מה הופך אותה לכל-כך יעילה ובאילו מוצרים ניתן למצוא אותה? 

קוסמטיקה-לוריאל-פריז-סרום-טפטפת-פילר-המועשר-בחומצה-היאלורונית
לוריאל פריז סרום טפטפת פילר המועשר בחומצה היאלורונית. צילום: יח״צ חו״ל

תעשיית הקוסמטיקה הצליחה לפתח מוצרים עשירים בחומצה היאלורונית שבמריחה יומיומית, לאורך זמן, מביאים תוצאות נראות לעין, לשמירה על לחות העור ולהפחתה בקמטוטים. או בקצרה – התחילו להשתמש במוצרים בעלי פורמולה המכילה חומצה היאלורונית, ויפה שעה אחת קודם.

בעוד טרנד הזרקות חומצה היאלורונית לעומק העור בעיקר למטרת השבת נפחים (דרמיס = שכבת תאי העור הפנימית) חדר בתנופה לתעשיית האסתטיקה מעניין לדעת שגם מוצרים המועשרים בריכוז גבוה של חומצה היאלורונית – נמצאו יעילים בעת מריחה חיצונית על פני שכבת העור (אפידרמיס = שכבת תאי העור החיצונית). הודות לפיתוח טכנולוגיות מתקדמות, תכשירים קוסמטיים המועשרים בחומצה היאלורונית משפרים בצורה משמעותית את יכולת העור לספוג, לשמר ולאגור מים ולחות – ובכך למעשה להפחית את מראה הקמטים והקמטוטים.

קוסמטיקה-לוריאל-פריז-סרום-טפטפת-פילר-המועשר-בחומצה-היאלורונית-ביוטי
לוריאל פריז סרום טפטפת פילר המועשר בחומצה היאלורונית. צילום: יח״צ חו״ל

שימוש באופן קבוע ויומיומי בתכשירים המכילים חומצה היאלורונית ומשולבים ברכיבים פעילים נוספים, מסייעים לחדירה אפקטיבית ומניעת התייבשות העור. דמיינו לעצמכן שהעור מקבל את הלחות החיונית לו, "שותה" מים באופן יומיומי, ובכך משתפר מראהו של העור מיום ליום; רמת הלחות בו עולה וגם הנפח והאלסטיות של העור משתפרים. חומצה היאלורונית בריכוזים גבוהים יותר מעודדת חידוש וייצור קולגן ואלסטין, שהם חוד החנית לעור צעיר ורענן.


טיפ!


רשימת הרכיבים המופיעה על מוצרי הטיפוח היא בסדר יורד: הרכיב בעל הריכוז הגבוה ביותר יופיע ראשון. מומלץ לבדוק את מיקומה של חומצה היאלורונית בתווית האריזה בבואך לרכוש קרם אנטי אייג'ינג. 


באדיבות ד"ר גילה איזמן נלקנבאום יועצת מדעית ודרמטולוגית למותג הטיפוח לוריאל פריז

-סרום-טפטפת-פילר-המועשר-בחומצה-היאלורונית-טיפוח
לוריאל פריז סרום טפטפת פילר המועשר בחומצה היאלורונית. 110 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

לאחרונה השיק  מותג הטיפוח לוריאל פריז סרום טפטפת פילר  בעל 1.5% חומצה היאלורונית טהורה. הוא מסייע לספיחת לחות ולהשבת הנפח, למראה עור צעיר ותחושת עור גמיש. חשוב להדגיש כי המוצר מתאים לכל סוגי העור, בעל ספיגה מהירה ומרקם קליל.


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק