דר זוזובסקי הצטרפה לקסטרו

דר זוזובסקי קסטרו-3
|

הדוגמנית והשחקנית, דר זוזובסקי, הצטרפה לנבחרת הפרזנטורים של קסטרו

דר זוזובסקי קסטרו-2
דר זוזובסקי קסטרו תצוגת אופנה אביב קיץ 2015 צילום אלירן אביטל

בקסטרו מסרו על המינוי: "אנו שמחים וגאים לצרף את דר זוזובסקי לנבחרת הפרזנטורים של קסטרו. דר מצטרפת לטובים ביותר: לגל גדות, לירז דרור, עומר דרור, לירון רביבו ונטע אלחימסטר, ואנו בטוחים שתשתלב היטב במשפחה החדשה. עבורנו הבחירה בדר זוזובסקי היא בחירה טבעית ומתבקשת. דר יפהפיה, מוכשרת, שחקנית מצליחה ודוגמנית מנוסה. את תחילת דרכנו המשותפת אנו פותחים עם קמפיין חדש שיעלה בימים הקרובים לכבוד חג הפסח ופתיחת עונת האביב והאירועים. אנו מאחלים לכל אוהבי האופנה אביב נהדר ואופנתי".

אלינור שחר, המייצגת את דר זוזובסקי אמרה:"אנחנו מתרגשות מאוד להצטרף למשפחת קסטרו שמתאימה לנו בדיוק בערכים ובמה שהיא מייצגת בישראל,  מובילות מקצוענות וכמובן אופנתיות , ומצפות לעשיה המשותפת שלפנינו".

דר זוזובסקי קסטרו-1
דר זוזובסקי קסטרו תצוגה סתיו חורף 2014-15. צילום: אבי ולדמן

דר זוזובסקי בת 25, היא דוגמנית ושחקנית מצליחה. במקור מרמת השרון וכיום מתגוררת בתל אביב, כיום דר משחקת בעונה השניה של סדרת הטלויזיה "פצועים בראש", ובסדרת הנוער "מיסטר צ'יפס". השתתפה בשנה האחרונה במופע "החממה". בשנה הקרובה תשתתף גם בעונה השניה של סדרת הטלויזיה "להיות איתה" של אסי עזר.
כדוגמנית דר זוזובסקי הייתה הפרזנטורית של חברת הנעליים סקופ, וכן הובילה את קמפיין ההלבשה התחתונה FIX GIRL  של חברת FIX, ואת קמפיין "ספרינג" למשקאות.

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק