״ניתוח פלסטי״ ללא ניתוח. ד"ר לורה מוצ'ניק

דר לורה מוצניק והפרזנטורים מנכלית הקליניקות ענת סבאג קרמר והפרזנטור ושון ברקת
|

המסת שומן ללא התערבות כירורגית, פילינג בשיטות שונות, מתיחת פנים עם חוטים, חומצה היאלורונית להצערת העור וטשטוש והעלמת קמטים. וגם: מה זה Stylage?

 

דר לורה מוצניק, צילום יחצ
ד״ר לורה מוצניק. צילום: יח״צ

ענת סבאג קרמר
ענת סבאג קרמר, מנכ״לית הקליניקות. צילום: יח״צ

 

מאת: אורנה רימוק

 

ד"ר לורה מוצ'ניק, רופאת משפחה שעברה לרפואה אסתטית ועוסקת בו מעל 15 שנה, מציגה את מיטב החידושים בתחום. היא מביאה לנו את נפלאות ה-Radiesse – חומר מילוי המביא לתוצאות מיידיות ולטווח ארוך ומשלב בתוכו קלציום הגורם לייצור קולוגן ולחידוש העור, מטפל בקמטים עמוקים באיזורים כמו לחיים, צדי האף, קמטי מריונטה, קו הלסת, סנטר, צוואר וגב היד. ד"ר לורה מוצ'ניק דוגלת במראה הטבעי ואינה ממליצה על טיפולים אגרסיביים או אינטנסיבים, תוך שמירה על מינונים מאוזנים כדי לא ליצור מראה עשוי ומלאכותי מידי.

חומר נוסף המשפר משמעותית את מצב העור הינו ״מולקולת הנעורים״ – היא החומצה ההיאלרונית. סידרת מוצרי Stylage מתאימה לכל סוגי הקמטים ולטיפול פנים מקיף עם תוצאה מיידית ונשמרת עד למשך כשנה ממועד הטיפול. Stylage מיועד לנשים וגברים בגילאים שונים.

 

ענת סבאג קרמר ושון ברקת
ענת סבאג קרמר ושון ברקת. צילום: יח״צ

 

בהדגמה שבוצעה על ידי ד"ר לורה מוצ'ניק במטופלת בזמן אמת ניתן היה להתרשם מתוצאה מיידית, וזאת ללא כאבים, ללא שטפי דם או אדמומיות. כמו כן, ד"ר לורה מוצ'ניק משלבת טיפולים חדשניים ביותר כמו טיפול בלייזר גלי רדיו ו-u.s. היא ממליצה לשלב מספר חומרים על מנת לשפר את מצב העור בצורה משמעותית ולטווח ארוך תוך כדי יעוץ מקיף ומקצועי לכל מטופל/ת. כל הטיפולים במרפאות מבוצעים אך ורק על ידה. כולל טיפולים לסגירה וצימצום הנקבוביות וגם טיפול באי סימטריה בפנים ובגוף ללא התערבות כירורגית.

לסיכום: ממבט אישי אני יכולה לומר שד"ר לורה מוצ'ניק רופאה נעימה, מקצועית ואמינה (כבונוס קיבלתי ממנה יעוץ אישי). לצידה נמצאת ענת סבאג קרמר, מנהלת הקלינקות ויד ימינה. דרכה ניתן לקבל את כל המידע לגבי הטיפולים במרפאה כולל מחירים.
הקליניקות ד"ר לורה מוצ'ניק מוקמות מדרום ועד צפון: תל אביב, קרית מוצקין, באר שבע.

 

 

מאפרת אורנה רימוק

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
האינסטגרם של אורנה רימוק: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק

 

 

Efifo
מגזין אופנה של ישראל

מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
אינסטגרם: efifofashion
קבוצת האופנה והביוטי שלנו פתוחה לכולם: מגזין אופנה של ישראל

 

תגובות פייסבוק