ד"ר מרינה לנדאו ממליצה על חוטי מינט כפתרון לרפיון וצניחת הפנים

דר מרינה לנדאו מומחית לרפואת עור - 2
|

מאיה אושרי כהן, אושיית אופנה וגורו של אופנת וינטג׳ מאמינה ביופי פנימי ולא מוותרת על החיצוניות. שלחנו אותה לד"ר מרינה לנדאו, מומחית לרפואת עור העושה שימוש בבחוטי מינט הקוראנים והיא חזרה עם רשמים מרשימים

 

דר מרינה לנדאו מומחית לרפואת עור. צילום: יח״צ
דר מרינה לנדאו מומחית לרפואת עור. צילום: יח״צ

 

מאת: מאיה אושרי כהן

 

מי לא רוצה להפוך את הגיל למספר, להפוך את המראה לצעיר ואת ההרגשה הפנימית למלאת בטחון? השנים חולפות ועם הזמן מסת השרירים והעצמות נעלמת וכתוצאה מכך העור הופך רפוי יותר ומקומט.
הוזמנתי למפגש רופאים ובלוגרים להכרות עם ד"ר מרינה לנדאו בשיתוף ׳סלע מדיקל׳ ובמהלך המפגש קיבלנו הסבר מפורט על הרמת פנים באמצעות טכנולוגיית חוטים נספגים. במהלך הסדנה קיבלנו הדגמה על מודלית וראינו תוצאות מדהימות. השיפור נראה לעין בצורה מיידית ומשמעותית והמודלית חייכה באושר כשראתה את התוצאה.

מהי טכנולוגיית חוטי MINT
חוטי מינט עשויים Pdo פולידרוקסנון. חומר המוכר בשרותי הרפואה ובחדרי הניתוח מזה כמספר עשורים. הטיפול בחוטי מינט מפחית את הסימנים המוקדמים להזדקנות עור הפנים, הצוואר ואזורים נוספים בגוף. חוטי מינט מסייעים בהשגת מראה צעיר, רענן יותר ומאפשרים שיפור ניכר במראה העור ורעננותו ללא צורך בניתוח. אחד היתרונות הגדולים בשימוש בחוטי מינט הוא העדר צלקות נראות לעין לצד רמת בטיחות גבוהה וחזרה מהירה לשגרה.
השילוב של מינט עם טיפולים נוספים (כגון הזרקת חומצה הילרואנית, בוטלניום  טוקסין, טיפולי לייזר ופילינג) מסייע משמעותית לשפר את מרקמו של העור. ד"ר מרינה לנדאו, מומחית לרפואת עור ומבכירות הרופאות בארץ ובעולם בתחומה, ממליצה לבצע טיפול כבר בשלבים הראשוניים של רפיון וצניחת הפנים.

 

MINT. טכנולגיה קוראנית חוטים להרמת פנים ללא ניתוח. צילום״ יח״צ, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל -
MINT. טכנולגיה קוראנית חוטים להרמת פנים ללא ניתוח. צילום״ יח״צ

 

מטרת הטיפול בטכנולוגיה נועד להידוק הרקמות בפנים, יצירת מבנה אלסטין וקולגן ומתן מראה חיוני, צעיר ואסוף יותר לפנים שלנו. במהלך הטיפול מחדיר הרופא/ה קנולות בהן נמצאים החוטים, ברגע שהחוטים נמצאים במקום הנכון בעור. הקנולה (מחט עם צינורית דקיקה) נשלפת החוצה והרופא גוזר את קצהו המיותר של החוט. חשוב לציין כי ההליך מתבצע על ידי רופא מטפל שעבר הכשרה והכרות מעמיקה עם שרירי הפנים ורקמות החיבור.
הטיפול באמצעות חוטי מינט הינה פרוצדורה מרפאתית יחסית פשוטה. ההליך מתבצע תחת אלחוש מקומי ובסיומו ניתן לחזור לשגרה רגילה. התוצאות נראות לעין באופן מיידי ונראות לעין למשך 6-12 חודשים.
החומר בטוח לשימוש ונספג באופן מלא באיזור המטופל כחצי שנה עד שנה. התוצאה, בזכות מבנה הקולגן והאלסטין שיוצר הגוף סביב החוטים נמשכת 12 חודשים.

חוטי המינט הקוראנים מאושרים על ידי CE האירופאי, FDA האמריקאי ומשרד הבריאות  הישראלי ומשווקים בארץ בלעדית  ע״י חברת ׳סלע מדיקל׳.

 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – כתבת אופנה וביוטי
האינסטגרם של מאיה אושרי כהן: maya_oshri_cohen
הפייסבוק שלשל מאיה אושרי כהן: maya oshri cohen
המייל של מאיה אושרי כהן: mayacohenoshri@gmail.com

 

מגזין אופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: fashionisraelmagazine
קבוצת האופנה והביוטי שלנו פתוחה לכולם: מגזין אופנה של ישראל

 

פורסם בקטגוריה טיפוח
תגובות פייסבוק