לילה לבן

האור של אסיה, לילה לבן
|

תערוכת הצילום של הצלם אליק מוס תפתח את חגיגות הלילה הלבן עם סיפור חייהם של בני הזוג מוס לצד תמונות המשקפות את הזוגיות שלהם

לילה לבן

אסיה - הומאז
אסיה – הומאז

ביום חמישי הקרוב, במסגרת אירועי תל אביב, תתקיים תערוכת הצילום "האור של אסיה" במרכז "ארליך" בין השעות 20:00-22:00 ולמשך חודש שלם.

האור של אסיה

במסגרת התערוכה, יציג הצלם אליק מוס תמונות המורכבות מפורטרטים מינימליסטים אשר כל אחד מהם מתאר סיטואציה מחיי היום יום, אך עם זאת נוטה לכיוון הסוריאליסטי. במרבית העבודות ניתן לראות נימה של הומור, והן מושפעות מאמנים שונים ודמויות מוכרות. בת זוגתו של מר מוס, אסיה, היא הדמות העיקרית ביצירות.

מסגרת מתאימה לפרויקט

מלבד המציצנות לחייהם של בני הזוג, התערוכה כולה תוצג בקונספט ייחודי של הקרנת אלומת אור מאחורי התמונה. היצירות יוצבו בחדר מוחשך ואלומות האור המובנות יאירו את החדר דרכן. צורת ההצגה הייחודית פותחה על ידי מוס ותוצג לראשונה לקהל הרחב במסגרת חגיגות הלילה הלבן.

לצד כל אחת מעשר היצירות שתוצגנה, יוצב טקסט קצר המפרט בקצרה את האירועים שהובילו לתפיסת אותו רגע קסום של לכידת התמונה בעדשת המצלמה.

יוצר התערוכה אליק מוס: "בתערוכה זו ניסיתי למצוא דרך להציג את התמונות בצורה שונה מהרגיל, התרכזתי בתאורה של התמונה.

רציתי ליצור תמונה המוארת מאחור ולא מלפנים כמו שאנו רגילים לראות בתערוכות אמנות. הדרך להוציא רעיון זה אל הפועל הייתה מורכבת,

אם זה בבניית מסגרת מתאימה לפרויקט זה או במציאת בד קנבס שיעביר את האור בצורה הרצויה. המטרה של הפרויקט היה שהתמונה תמשוך תשומת לב ותאיר את החלל בו היא נמצאת".

סטודיו גברא

מוס הוא בן למשפחת אמנים מברית המועצות, ועד גיל העשרה התעסק בעיקר בציור. את המצלמה הדיגיטלית הראשונה שלו קיבל במתנה לאחר שהייתה כבר בשימוש רב, ותחום הפורטרטים משך אותו מאז ומתמיד. מוס הוא בוגר בית הספר לצילום "סטודיו גברא", שם רכש ידע רב וכן את הכלים הנדרשים על מנת ליישם את הרעיונות שלו. כיום, ניתן למצוא את יצירותיו של מוס בעיקר בתחום האומנות וצילום רכב.

אסיה - לידה
אסיה – לידה

פתיחת התערוכה של אליק מוס תתקיים ביום חמישי 25.6.15 בשעה 20:00 במעבדת הצילום "ארליך – מרכז הצילום הארצי", הסוללים 3 תל אביב. במסגרת התערוכה תתקיים הגרלה בין המבקרים והזוכה יוכל לבחור אחת מבין היצירות שיוצגו ולקבל אותה בסיום התערוכה.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק