הבאר של סבא

הבאר של סבא-2
|

ב'באר של סבא' ימתגו לכם את החתונה עד הפרטים הקטנים. רק תגידו I DO

אז תכירו את Mint Design, דורון אשכנזי, שי רפאלי ושרון פור שעשו פרזנטציה שמגשימה כל פנטזיה

הבאר של סבא
שילוט מואר. צילום שלומי פרי ארט פוקוס

מאת אפי אליסי

ב'באר של סבא', בואכה פתח תקווה, שמים דגש על טיפול אישי ופרטני לכל אירוע. לא תמצאו שם שני אירועים עם אופי דומה. השירות הניתן במקום מאפשר לכל זוג שמתחתן למתג את עצמו מכל הבחינות באופן שהוא שואף אליו ולכך משלבים את מינט דיזיין – עיצוב, המיתוגיה- מיתוג והפי דייז חב' ההפקות, שדואגת לכל הפרטים הקטנים והגדולים החשובים כדי שהאירוע יהיה מושלם כפי שדמיינו זאת הזוג המאושר. בפרזנטציה בה נכחתי הוקסמתי מהמקום ומהאווירה הכפרית והחדשנית , בתי הקפה הפזורים במקום, עמדת שזירת הפרחים הקסומה, פינות חמד. גן רומנטי ואולם לא שגרתי. האוכל שהוצע לנו היה מתחת למצופה באירועים מסוג זה. ציפיתי ליותר מהמבורגר ושווארמה. אני מניח שבאירועים האמיתיים מגישים מנות גורמה כיאה למקום שכזה. האירוע שנבחר לנו ערב השקה לתקשורת ולזוגות שנרשמו להנשא במקום נבחר נבחר בשם " Style Me Perfect"- טרנד המשקף חורף חם ונוצץ של סילבסטר שיק וגלאם. במקום התקיימה תצוגת אופנת של חתנים וכלות. הדוגמנים והדוגמניות לא היו מקצועים ונראו כמו אנשים אמיתיים שבאים להתחתן וטוב שכך. את החתנים הלבישו בחליפות לא קונבציונליות של שחור ולבן ופפיון, אלא חליפות ססגוניות ומחממות של בית האופנה 'דורון אשכנזי'. אהבתי. השמלות היו פשוטות ורומטיות בלי קשקושים מיותרים כמו שאני אוהב והן היו של המעצבת שי רפאלי. שרון פור אמן האיפור ועיצוב השיער לכלות עשה עבודה מדהימה עם צוות החתנים והכלות הדמיוניים. בעמדת המתוקים כיכבו המקרונים הצבעוניים שחיכו בסלנות לשעת פקודה והסתערנו עליהם כמו היינו לרגע בפאריז. טוב, לא צריך להגזים, הרבה יותר רגוע כאן מאשר בפאריז.

הבאר של סבא-3
כמו בפריז רק בלי דעאש. פינת המתוקים. צילום: שלומי פרי ארט פוקוס

למילים יש כוח!
הרעיון הטמון בשימוש בטיפוגרפיה הוא ליצור משהו אישי ואינטימי שיראה ספציפי לזוג שמתחתן ושונה מכל אירוע אחר. אירוע בו החתן והכלה יהיו במרכז, לא רק בזמן החופה אלא לאורך כל הדרך וזאת באמצעות השפה העיצובית של החתונה כולה. לא מדובר במיתוג לשם היופי בלבד, אלא מיתוג אישי מתוך הכרות עם בני הזוג, עם הלקוח.
אם כן, איך עושים אירוע שיראה ספציפי לזוג? לוקחים שמות בני הזוג לדוגמא יוצרים לוגו, פריטי עיצוב ושילוט ממותג שילווה את כל האירוע החל משלב ההזמנה ועד לשלב קבלת פנים, מייצרים שילוט לסוג אוכל, לבר לעיצוב השולחן, עמדות הצילום וכמובן ל give away  שאורז את האירוע למקום אחד. כל אלו יחד הופכים את החתונה ליותר אישית, לערב שהופק עבור הזוג עצמו. באמצעות טיפוגרפיה אנחנו יוצרים אירוע אישי וייחודי לזוג עצמו.

הבאר של סבא-5
הבאר של סבא. צילום: שלומי פרי ארט פוקוס

מה מציע המקום

Mint Design-מינט דיזיין
מותג עיצוב אירועים המתמחה באירועי קונספט ואירועים בהם מושם דגש גדול על דיוק ופרטים קטנים. צוות המעצבים של מינט הינו הצוות הבלעדי המעצב את האירועים ב'באר של סבא', עם זאת הוא זמין לעבודות עיצוב בכל רחבי הארץ, בכל הגנים והאולמות וכן במגוון גדול מאוד של אירועים: חתונות, בריתות, חגיגות בר\בת מצווה, אירועים עסקיים ועוד.

הבאר של סבא-6
החתן של דורון אשכנזי הכלה של שי רפאלי. צילום: שלומי פרי ארט פוקוס

שירות הפקה קוטור
את ערב הפרזנטציה בבאר של סבא כמו את כל האירועים במקום מפיקים האנשים הכי מקושרים, מקצוענים, מנוסים וחדים בתחום: Happy Days הפקת אירועים. ההתמחות של לירון, מנהלת Happy Days הוא בשירות הפקה גמיש, מודולרי ודינאמי המאפשר אין סוף אפשרויות בחירה והתאמות לתקציב ולרצונות של לקוחותיה.

הבאר של סבא-8
שזירת פרחים. מינט דיזיין – הפי דייז והמיתוגיה. צילום: מאמא צלמים

שילוט מואר בעמדת LOVE או I DO עם לב ענק ועמדות צילום מוארות
יצירת שילוט מואר היא דוגמה מצויינת למיתוג אירוע באמצעות יצירת מסר לצד הברקה חדשנית המעניקה לאירוע שיק וסטייל של חורף עכשווי מלא fashion. שילוט מואר מגדיל נוכחות ומחזק את האמירה ובמקרה זה משרת את קונספט האירוע בכך שמייצר אווירת לאונג' ניו יורקי עדכני. בעיצוב השילוט נעשה שימוש בגרפיקה ייחודית ובלעדית שמייצרים עבור הלקוח. עמדות הצילום בחורף 2016 אף הן מוארות ומקושטות בטיפוגרפיה עדכנית בשונה מהשימוש בהדפסות על גבי טקסטיל שהכרנו עד כה.

הבאר של סבא-
פרזנטציית חורף 2016 הבאר של סבא – מינט דיזיין – הפי דייז והמיתוגיה. צילום: מאמא צלמים.

אוטובוס ממותג – כששותים לא נוהגים! 
כחלק מהשפה העיצובית ועל מנת לדאוג לאורחים עד הפרט האחרון מעמיד הבאר של סבא שירות אוטובוס ממותג הממתין לאורחים בנק' איסוף הנקבעת מראש ומסיע אותם לאירוע. לא דיי בשירות כמובן, מדובר באוטובוס ממותג כולו בלוגו ונושא האירוע, כאשר בתוכו, על כל כיסא מחכה ערכת שפמים ופריטי צילום המאפשרת לאורחים להיכנס לאווירה , לצלם ולשתף באינסטוש…"אנחנו בדרך לחתונה של…", בסיום האירוע תמתין לאורחים ערכת "הנג אובר" שתכלול בקבוק מים ממותג כמובן ומשהו מתוק לדרך.

הבאר של סבא-7
השמלות של שי רפאלי. צילום: שלומי פרי ארט פוקוס

אתר המיתוגיה
http://www.hamitugia.co.il/

המיתוגיה פייסבוק
https://www.facebook.com/mitugia/?fref=ts

מינט דיזיין – חברת העיצוב
https://www.facebook.com/MintDesignIL/?fref=ts

חברת הפקות
https://www.facebook.com/HappyDaysIsrael/?fref=ts

בלוג חתונות מבית הבאר
blog.sabawell.com

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק