אופנה-אלדד-גל-עד

אלדד גל עד. צילום: משה אהרון-15
|

אופנה-אלדד-גל-עד: אלדד גל עד עזב בחייו 2 בתים. מהראשון גורש, מהשני, "בית האח הגדול", יצא עם קארין, איתה הוא חי בבית של אהבה. מערכת הבחירות עושה מחשבות על פוליטיקה. אתם ראיתם איש קשוח, בחבר'ה הוא דווקא נחשב הליצן

אופנה-אלדד-גל-עד. מאת: אפי אליסי I צילום: משה אהרון

אלדד גל עד. צילום: משה אהרון
"הם ראו צד ימין שבדרך כלל לא מראים בתקשורת שלנו". אלדד גל-עד

סטיילינג: אנג'ליקה I עיצוב שיער ואיפור: שרון פור

מספר דקות לפני תחילת הצילומים לראיון מבקש ממני אלדד גל-עד לצלם אותו מברך ילדה לבת מצווש. הוא עשה זאת כמו על אוטומט. ברגישות ועדינות, מרחק שנות אור מהגבר הקשוח שהתרגלתם לראות על המסך. חיפשתי את הפריים של הכתבה, ומצאתי אותו חרוט על הגב של אלדד גל עד. "לא נשכח, לא נסלח". 'זה מהפינוי?' שאלתי. 'הגירוש', נזף בי גלעד.
שני בתים משמעותיים היו לו לאלדד גל-עד בחייו. הראשון, היה הבית בגוש קטיף ממנו 'גורש' לפני כ-9 שנים."התמונה הזו של אמי, אחותי, אחי הקטן ודודתי היקרה מובלים על ידי שוטר מג"ב וחייל אל מחוץ לכותלי ביתנו, חרוטה לי בזכרון, ולעולם לא תצא משם, תחושת חוסר האונים שאחזה בי ברגע ההוא, היא תחושה נוראית שאני מקווה ולא תחזור על עצמה לעולם". הבית השני, הוא בית ה"אח הגדול" ממנו יצא אלדד, במקום השני. את המיליון קטפה האג'נדה הטבעונית של טל גלבוע, שניצחה את המשחק. אלדד גל-עד, מהדיירים היותר אינטליגנטים בתולדות ה"אח הגדול", קיבל אהבה מהקהל ומאהובתו קארין זלאיט, עימה הוא מנהל זוגיות בריאה ויציבה. "אני מאושר שעשיתי את זה, קיבלתי כל כך הרבה רק מעצם השתתפותי בתכנית, חוץ מזה שזכיתי להכיר את קארין, עברתי תהליך נפשי שעשה לי רק טוב".

אני זוכר אלדד אחר.

"לבית נכנס אלדד קצת קשוח ומיליטנטי, שרצה להוכיח לכולם שיש זן אחר של מתיישבים, ושאף אחד לא יתעסק איתו. עברתי שם תהליך מדהים של התבוננות עצמית ולמידה יום יומית, שגם הצופים בבית ראו שבסוף התהליך יצא מהבית אלדד הרבה יותר מרוכך ומפויס, שהבין עם הזמן שאין סיבה להתלהם ולכעוס על כל דבר, ושאת האג'נדות ניתן להעביר בצורה שונה ומועילה יותר. אה, וגם שיניתי את הרגלי התזונה שלי כשהפכתי טבעוני".

שבועיים אחרי, אתה מתעורר בבוקר. מה אתה אומר לעצמך?

שבועיים לאחר היציאה עוד לא התאפסתי על עצמי, הייתי עסוק בהתחייבויות של ההפקה, ראיונות וכדומה שנתנו לי סוג של מסגרת, האהבה שקיבלתי ברחוב מהאנשים הייתה מדהימה ואפילו קצת מטלטלת. לשמחתי, המשפחה, החברים וקארין שמרו עליי ודאגו שהנחיתה תהיה רכה ושלא אשתגע מההמולה שהייתה מסביבי".

בוא ננקה כסף ואג'נדות. מה היה הקול הפנימי שאמר לך: 'לך על זה'?

"עברתי לא מעט דברים בחיי, טיילתי, גרתי בחו"ל הקמתי עסקים גם בארץ וגם בחו"ל והגעתי לנקודה ששום דבר מיוחד כבר לא ריגש אותי יותר מדי, להיכנס לבית האח נראה היה לי כמו חוויה מטורפת של פעם בחיים, שמעטים זוכים לחוות אותה ואכן כך היה, זאת היתה אתנחתא משגרת החיים, היכן ניתן למצוא דבר מטורף שכזה?"

אלדד גל עד. צילום: משה אהרון-1
"קיוויתי שיאהבו אותי בזכות מי שאני. ואם לא אז לא". אלדד גל-עד

אלדד גל-עד: התמונה הזו של אמי, אחותי, אחי הקטן ודודתי היקרה מובלים על ידי שוטר מג"ב וחייל אל מחוץ לכותלי ביתנו, חרוטה לי בזכרון, ולעולם לא תצא משם, תחושת חוסר האונים שאחזה בי ברגע ההוא, היא תחושה נוראית שאני מקווה ולא תחזור על עצמה לעולם

מפרספקטיבה של צופה וכדייר, מה עושה התכנית למשתתפים במשחק?
אין לי פרספקטיבה של צופה. כמעט ולא צפיתי בעונות הקודמות של ה'אח הגדול', כדייר התכנית הזאת עשתה לי רק טוב. השהייה בבית האח לא פשוטה. להיות סגור בבית אחד עם עוד כמה אנשים שאתה לא מכיר, מוקף במצלמות ומיקרופונים 24/7 בסוג של ניסוי אנתרופולוגי מתמשך, אתה לומד להכיר צדדים שלא ידעת שקיימים בך ואם אתה בן אדם פתוח עם רצון להשתפר, אתה יכול לקחת את זה למקום מאוד חיובי ובאמת לגדול ולהתפתח כאדם".

"אח הגדול" זה טוב או רע?
"זה די אינדיבידואלי, ניתן ללמוד הרבה על אופיים של בני אדם מהתכנית הזאת. זה רע, רק אם תיקח את זה למקום רע ולהיפך".

מה אתה חושב על הדמות שראינו, אהבת אותך?
"צר לי לאכזב אותך, אבל לא צפיתי בתכנית. איתי רק קטעים ספציפיים ששלחו לי אנשים אבל לא יותר מזה, אני לא חושב שזה הזמן הנכון בשבילי לראות את זה, כשזה ירגיש לי נכון אני בטוח שאשב ואצפה בתכנית".

אלדד גל-עד גדל והתחנך בהתנחלות בגוש קטיף, ממנו 'גורש' כשהיה בן 22 בהוראת ראש הממשלה דאז אריאל שרון ז"ל. בימים אלה הוא נכנס לבית מלא אהבה עם אהובתו קארין, וכותב טור דעתני ב'מאקו', בו הוא פורש את דיעותיו הפוליטיות הימניות. החולצה הכתומה המפורסמת המסמלת את גוש הימין, שכיכבה על גופו במהלך עונת השידורים הביאה לו קולות רבים. ומנגד, מאמין אלדד גל-עד, שהיא העבירה את המסר אותו ביקש להעביר. "אני מאמין שגם לעמדותיי הפוליטיות בשילוב עם מבצע "צוק איתן" היה חלק לא מבוטל בזה. אני מקבל המון תגובות חיוביות מאנשים הנמצאים בצד השמאלי של הקשת הפוליטית, שאומרים לי שלמרות שהדיעות שלנו שונות, הם ראו צד ימין שבדרך כלל לא מראים בתקשורת שלנו". החלום שלו להיות פוליטיקאי כנראה לא יתממש במערכת הבחירות שנפתחה בימים האחרונים. הפוליטיקה שעלתה לראש סדר היום, מזכירה קצת את חוקים הבלתי כתובים של בית "האח הגדול". תככים, דילים, שטיקים ומזימות.

ימין ושמאל רק חול ולאכול?
"אני חושב שהמון אנשים ראו בי גם צדדים אחרים שלא קשורים למפה הפוליטית. בניגוד לגברים אחרים בבית, אני לא התביישתי לבכות כשהיה לי קשה והתעסקתי פחות בתככנות ואסטרטגיה. אני מאמין שאנשים התחברו אלי כי בסופו של דבר הייתי אני, לא פחות ולא יותר".

מרגיש שלם עם עצמך?
"לגמרי. גם כשטעיתי, ידעתי להתנצל וללמוד מהטעויות. רק כך ניתן באמת להתפתח".

סצינה שהיית רוצה שתיחתך בעריכה?
"אני לא מתחרט על כלום, אני חושב שגם מהדברים הפחות נעימים לעין ולאוזן שעשיתי, למדתי המון. היה חשוב שהם יקרו כדי שאוכל לחוות את זה, ולהבין את הטעויות שלי".

אשרי המאמין.
"למדתי המון על בני אדם במהלך השהייה בבית ה'אח הגדול'. אני לא חושב שאיבדתי את התמימות, כי אני עדיין בוחר לראות קודם את הטוב במי שעומד מולי. אם הוא פוגע בי, אני מתרחק. אני משתדל לבוא בראש פתוח ולא לחשוד באף אחד כדי לא להיפגע, כך אני יודע שאני את שלי עשיתי והכדור נמצא אצל האדם שמולי".

אני אלדד גל-עד.
"לא ניסיתי להסתיר מהצופים דבר. קיוויתי שיאהבו אותי בזכות מי שאני. ואם לא אז לא. ראינו מה קרה לאנשים בבית האח שניסינו לשחק דמות שחשבו שתיקח אותם רחוק. בגלל אופי התכנית והאינטנסיביות שלה, אתה לא יכול להסתיר כלום. בסוף הכל יוצא החוצה, אז העדפתי פשוט להיות אני עצמי".

ומה עוד?
"יש לי חוש הומור, משום מה זה לא יצא בבית, אני לא יודע אם זה בגלל האנשים שהיו איתי או בגלל משהו אחר, אבל בחבר'ה שלי אני נחשב לאחד הליצנים".

אלדד גל עד. צילום: משה אהרון-1-3
"מאז שיצאתי מבית האח כמות הימים הפחות טובים הולכת ודועכת" אלדד גל-עד. בגדים: קסטרו מן, גולף

אלדד גל-עד: אני חושב שהמון אנשים ראו בי גם צדדים אחרים שלא קשורים למפה הפוליטית. בניגוד לגברים אחרים בבית, אני לא התביישתי לבכות כשהיה לי קשה והתעסקתי פחות בתככנות ואסטרטגיה. אני מאמין שאנשים התחברו אלי כי בסופו של דבר הייתי אני, לא פחות ולא יותר

שמחה בלב.
"האחיינים שלי. הם גורמים לי ללב שלי לחייך בכל פעם שאני רואה אותם".

ולנפץ צלחת?
"שיר יווני, סתם. אטימות וצביעות של אנשים. זה יכול להוציא אותי מדעתי".

אלדד גל-עד אדם מאושר?
"רוב הזמן כן. כמו לרובנו, גם לי יש ימים טובים יותר וטובים פחות. למרות שמאז שיצאתי מבית האח כמות הימים הפחות טובים הולכת ודועכת".

מה אומר היום אלדד לאלדד גל-עד שירד במדרגות הכניסה לבית?
"אני מאחל לו בהצלחה ולא אומר לו יותר מזה. אני חושב שחלק מהותי בחוויה הזו, היא לא לדעת בפני מה אתה עומד, זה הופך את החוויה להרבה יותר עוצמתית".

יש לי חלום.

"הייתי רוצה לפתח קריירה בתחום התקשורת, החלום האמיתי הוא פוליטיקה. אני מרגיש שזה עוד לא הזמן הנכון מבחינתי. מהחשיפה בתוכנית, לא היו לי יותר מדי ציפיות, כי ידעתי שרוב יוצאי התכנית נעלמים כלעומת שבאו, אבל אני כן מאמין בעצמי ומוכן לעבוד קשה כדי להגשים את עצמי ולהשיג את מה שאני רוצה".

השנה 2020. כתב נודניק פוגש בך ושואל, 'מה הזיכרון הכי חזק שלך מהימים בבית האח הגדול'?"

"מסיבת האקווריום בה זכיתי לראות את קארין לאחר ההדחה שלה, דבר שלא חשבתי שיקרה אלא רק כשאצא מהבית. זה נתן לי המון כוח להמשיך. הייתי כל כך מאושר עד שלא היה לי מושג מי עוד נמצא סביבי במסיבה".

אלדד גל-עד: אני מאמין שגם לעמדותיי הפוליטיות בשילוב עם מבצע "צוק איתן" היה חלק לא מבוטל בזה. אני מקבל המון תגובות חיוביות מאנשים הנמצאים בצד השמאלי של הקשת הפוליטית, שאומרים לי שלמרות שהדיעות שלנו שונות, הם ראו צד ימין שבדרך כלל לא מראים בתקשורת שלנו


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן


אודות Fashion Israel


מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אופנה-אלדד-גל-עד

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


תגובות פייסבוק