הדוגמנית שירה בר מצטרפת ל-Efifo

בצילום: שירה בר (Shira Bar). צילום: יח״צ 3
|

אופנה

אפי אליסי, עורך ראשי, Efifo – מגזין אופנה, בחר בשירה בר (Shira Bar), דוגמנית יפיפיה בת 23, כוכבת אינסטגרם ומעצבת בגדי ים כמי שתסקר ותכתוב ב-Efifo על השקות ואירועי אופנה. שירה בר: ״זכות גדולה עבורי לסקר עבור אתר האופנה האינטרנטי הנחשק בארץ״. אפי אליסי: ״שירה בר הופכת להיות מסקרת אירועי האופנה היפה בישראל״

 

בצילום: שירה בר (Shira Bar). צילום: יח״צ 4
שירה בר (Shira Bar). צילום: יח״צ

 

מאת מערכת Efifo

שירה בר (Shira Bar), דוגמנית יפיפיה בת ה-23 נכנסה ל-100 המהממות של ׳בלייזר׳ באינסטגרם, ובעצמה מתפעלת חשבון אינסטגרם תוסס שחצה 50k. בנוסף, שירה בר הינה מעצבת בגדי ים שעיצוביה מגיעים מאג׳נדה חברתית חשובה. קיצר, יש לנו את מסקרת ההשקות והאירועים היפה בישראל.

 

בצילום: שירה בר (Shira Bar). צילום: יח״צ 2
שירה בר (Shira Bar). צילום: יח״צ

 

תגובתה של שירה בר (Shira Bar), המיוצגת בסכונות הדוגמנים והטאלנטים של רונן אור צרפתי: ״למדתי אופנה, אני חיה ונושמת אופנה, בה אני מתאהבת כל פעם מחדש, התרגשתי מהפנייה של אפי אליסי, עורך אתר האופנה Efifo, שאסקר ואכתוב עבור האתר על השקות ואירועי אופנה.
הבנתי שהנה יש מקום לדיעה האופנתית חברתית שלי. אני עוסקת באופנה כל חיי. למדתי להפריד בין הסטייל האישי שלי לסגנונות אחרים. וכן, אני יכולה לאהוב בגד גם אם אני עצמי לא אסכים ללבוש אותו. (הוא הרי יתאים לים של בחורות אחרות). אז אני כאן. סובייקטיבית ועדיין אובייקטיבית.
את אפי אליסי, עורך אתר האופנה Efifo, פגשתי לפני מספר חודשים. מהרגע הראשון הבנתי שהוא מיוחד, שונה ואחר. הצטלמתי כדוגמנית להפקת אופנה עבור Efifo. זוהי זכות גדולה עבורי לסקר עבור אתר האופנה האינטרנטי הנחשק בארץ״.

 

בצילום: שירה בר (Shira Bar). צילום: יח״צ
שירה בר (Shira Bar). צילום: יח״צ

 

אפי אליסי, עורך אתר האופנה Efifo: ״שירה בר (Shira Bar), אישה חזקה שלא נתנה למחלת האנורקסיה לשנות לה את החיים שתכננה לעצמה. היא ניצחה את האנורקסיה ומגשימה את החלומות שלה. היא דוגמה ומופת לאישה החדשה. אני מעריץ נשים אינטלגנטיות, ורגישות לזולת. נשים שלא פוחדות מעצמן ובטח לא מאחרים. אני מאוד שמח שהנציגה של Efifo בהשקות הנוצצות ובאירועי האופנה תהיה שירה בר (Shira Bar) שהיא גם דוגמנית יפיפיה ואולי הופכת להיות כתבת אירועי האופנה היפה בישראל״.

רוצים להכיר את שירה בר יותר? הנה ראיון שקיימנו איתה לפני מספר חודשים: שירה בר ניצחה את האנרוקסיה

 

בצילום: שירה בר (Shira Bar). צילום: יח״צ
שירה בר (Shira Bar). צילום: יח״צ

 

Shira Bar

Owner & Design at OwN it – lingerie & swimsuit
Instagram: shira_bar13

Mail: shira.mizrahi.s@gmail.com

אופנה I מגזין אופנהEfifo

פורסם בקטגוריות דוגמניות, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק