הדר חיון. פורצת בזכות עצמה

הדר חיון-מגזין-אופנה
|

רבים מכם מכירים את הדר חיון כארוסתו לשעבר של איתי לוי, אבל אין ספק שהיא הרבה מעבר לזה ושהיא כאן כדי להשאר. עם קריירת דוגמנות מתפתחת ושילוב לימודי משחק עם לימודים אקדמאים השמיים הם הגבול. חיון: "הייתי רוצה שיכירו את מי שאני באמת ולא רק את החיצוניות שלי"

הדר חיון-דוגמנית
"היום אני הרבה יותר בשלה ויודעת בדיוק מה אני רוצה ומרגישה." הדר חיון. צילום: מוטי דביר

מאת: נועם שקד


האם תמיד היית הילדה הכי יפה? אם כן, ההחלטה להמתין עם קריירת דוגמנות עד גיל 20, אחרי השירות הצבאי, הייתה מכוונת?
"ההחלטה הזאת לא הייתה מכוונת, תמיד הגיעו אלי הצעות והיו לי הזדמנויות גם בעבר אבל באותה תקופה לא התעניינתי בזה ולא הרגשתי בשלה בשביל לפתח את זה."

"אני מאמינה שלבחירות שאעשה בקריירה שלי יש הרבה משמעות"

הדר חיון-כתבות-אופנה
"אני מתלבשת ביום יום הכי קז'ואל שיש." הדר חיון. צילום: מוטי דביר

אם לא הייתה קורונה היינו רואים אותך בטיול אחרי צבא, או שזה לא היה בתכנון?
"כן, ברור שהייתם רואים אותי בטיול, אני מאוד אוהבת לטייל ולראות עולם. חיכיתי להשתחרר ולצאת מהשגרה בשביל החופש הזה לפני שאכנס לעוד מחויבות חדשה של לימודים, אבל קצת לפני שהשתחררתי מהצבא עשיתי מיני טיול, הייתי שבועיים במקסיקו עם חברות ונהניתי מכל רגע."

היום, חלק גדול מהחשיפה וההצלחה של דוגמניות נזקף לזכות תוכניות ריאליטי או יציאה עם ידוענים. מה דעתך על התופעה והאם העובדה שהיית בת זוגו של איתי לוי תרמה לך מבחינה מקצועית? 
"אין בכלל ספק שהזוגיות שלי עם איתי תרמה ונתנה לי חשיפה, אבל גם לפני שהייתי עם איתי הגיעו לאמא שלי המון הצעות כשהייתי ילדה, אבל היא לא חשבה שזה הדבר הנכון בשבילי ופחות רצתה שאשתלב בעולם הזה. אף פעם לא חשבתי ללכת לכיוון של פרסום ותקשורת. גם כשאני ואיתי התחלנו לצאת בחצי שנה הראשונה שמרנו על זה רחוק מאוד מאור הזרקורים, זה לא משהו שעניין אותי, להיפך אפילו הרתיע אותי. אין ספק שגם התבגרתי המון בזכות הזוגיות והחשיפה שקיבלתי, היום אני הרבה יותר בשלה ויודעת בדיוק מה אני רוצה ומרגישה. לכן זה הזמן הנכון עבורי לתת מקום להצעות שמגיעות אלי."

"אין בכלל ספק שהזוגיות שלי עם איתי תרמה ונתנה לי חשיפה"

הדר-חיון-מגזין-אופנה-דיגיטלי
"אני גם מרשה לעצמי לאכול מה שבא לי." הדר חיון. צילום: מוטי דביר

מי מהדוגמניות הישראליות מהוות מקור השראה עבורך?
"וואו, גל גדות היא השראה ענקית עבורי. היא דוגמנית ושחקנית מהממת ומצליחה. אבל למרות ההצלחה שלה היא תמיד נשארת מחוברת לעצמה, צנועה ואנושית. אבל מה שיותר יפה בה זה היופי הפנימי שלה ומה שהיא משדרת, גם אני הייתי רוצה שיכירו את מי שאני באמת ולא רק את החיצוניות שלי. לאחרונה התחלתי ללמוד משחק ואין ספק שלהסתכל על ההצלחה הבינלאומית שלה נותן לי תקווה ומוטיבציה. 

https://www.instagram.com/p/B7lDvBIhVEt/
צילום: אינסטגרם

איך את מתלבשת ביום יום? יש פריט עליו את חורשת?
"אני מתלבשת ביום יום הכי קז'ואל שיש – סניקרס וכאלה, אני חושבת שהלוקים הכייפים והנוחים הם הכי יפים וכשאני יוצאת אני אוהבת לשים נגיד חליפה מחויטת עם עקב יפה תלוי לאן אני הולכת."

"אני מתחילה תואר במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות"

הדר-חיון-אופנה
"היום דוגמנית היא מזמן לא פלקט או מודעת יופי." הדר חיון. צילום: מוטי דביר

מהי שגרת הטיפוח והספורט שלך כדוגמנית? את נהנית מזה או עושה זאת כחובה מקצועית?
"אני מתאמנת פעמיים שלוש בשבוע אבל לא רק כי זו "חובה מקצועית" זה כיף לי ונותן הרגשה טובה ומרץ להמשך היום, וככה אני גם מרשה לעצמי לאכול מה שבא לי."

אילו תחומי עיסוק/תחביבים את משלבת עם עבודת הדוגמנות?
"השתחררתי מהצבא לפני חודש בדיוק אז לא הספקתי לעשות יותר מדי במיוחד עם הקורונה, אבל ביום יום שלי אני מתאמנת, מצטלמת, ולומדת. עוד שבועיים בעזרת השם אני מתחילה תואר במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות ויש לי מבחן גדול לפני תחילת התואר. במקביל אני מנסה להשקיע בקריירת הדוגמנות והמשחק."

"ששופטים אותי וחושבים עליי דברים מבלי שמכירים אותי ואת האופי שלי"

מה החלום הכי גדול שלך בקריירת הדוגמנות החדשה? איזה יעד היית רוצה לכבוש?
"אני מאמינה שלבחירות שאעשה בקריירה שלי יש הרבה משמעות, לכן הייתי שמחה לעבוד עבור חברות שאני מתחברת לערכים ולמסרים שהן משדרות. מאוד חשוב לי להביא את עצמי לכל דבר שאעשה. היום דוגמנית היא מזמן לא פלקט או מודעת יופי. יש בן אדם מאחורי התמונה ואני מאמינה שכאשר האישיות והיופי הפנימי של הדוגמנית באים לידי ביטוי התוצאות יוצאות אמיתיות ויפות פי כמה. אני באמת מאחלת לעצמי לעבוד עם אנשים טובים שייתנו לי להביא את עצמי בצורה הטובה ביותר לידי ביטוי."

https://www.instagram.com/p/CE2CxnyBwRR/
צילום: אינסטגרם

הדבר שהכי מעצבן אותך
"ששופטים אותי וחושבים עליי דברים מבלי שמכירים אותי ואת האופי שלי."

הדבר שגורם לך אושר
"הדת, שמירת שבת והמשפחה שלי . רוחניות זה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי."

סלט או המבורגר
"המבורגר."

איפור או מראה טבעי
"מראה טבעי."


אינסטגרם: hadarhayun


נועם שקד, אופנה, אינסטגרם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק